جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41449 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاثیر، مزایا و معایب کسب و کارهای اینترنتی
    12 بهمن 1399 - 15:20
    شناسه : 180076
    0

    امروز با معرفی یک وب سایت یا به عنوانی یک بانک کد تخفیف در کنار شما خواهیم بود. اگر شما یکی از کاربرانی که برای خرید های اینترنتی خود همواره دنبال تخفیف و offer های ویژه هستید این مطلب را از دست ندهید و تا آخر مطلب همراه ما باشید.

    پ
    پ

    سلام و درود خدمت شما همراهان گرامی. امروز با معرفی یک وب سایت یا به عنوانی یک بانک کد تخفیف در کنار شما خواهیم بود. اگر شما یکی از کاربرانی که برای خرید های اینترنتی خود همواره دنبال تخفیف و offer های ویژه هستید این مطلب را از دست ندهید و تا آخر مطلب همراه ما باشید.

    خیلی از مردم در طول سال به دلایل مختلف کاری، تفریحی، سیاحتی، زیارتی و … به مسافرت های دور و نزدیک می روند. سفر و مسافرت همیشه در میان خانواده های ایرانی یک عنصر جدا نشدنی و همیشگی بوده است و در ایام، مناسبت های مختلف و تعطیلات همیشه یکی از گزینه های مورد پسند اعضای خانواده بوده است.

    اگر شما عاشق تور های تفریحی، مسافرت، ایران گردی و حتی جهان گردی هستید قطعا تا امروز با نام “علی بابا” بزرگترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور مواجه شده اید. شما با مراجعه به کد تخفیف علی بابا نت کارت به راحتی قادر به استفاده از تخفیف های این وب سایت در هرسفر می باشید. اگر شما یکی از مخاطبین علی بابا هستید همین حالا با دنبال کردن لینک بالا از چنیدن تخفیف سفر های هوایی و زمینی موجود به صورت رایگان استفاده کنید.

    n00182860 b - تاثیر، مزایا و معایب کسب و کارهای اینترنتی - شیکسون

    همان طور که مستحضر هستید امروزه با توجه به توسعه چشمگیر اینترنت و روی آوردن مردم به سمت خرید اینترنتی روش های خرید به طور کلی دگرگون شده و از طرفی نیز این موضوع دارای مزیت های زیادی می باشد. یکی از اصنافی که به خوبی وارد این این فضا شد صنعت پوشاک بود. با شکل گرفتن فروشگاه های اینترنتی متعدد در زمینه پوشاک و زیور آلات رقابت رقبای هم صنف از قبل نیز دو چندان بیشتر شد و در این میان برنده ی این رقابت آن هایی بودند که در کنار ارائه محصولاتی با قیمت کمتر کیفیت بیشتری را ارائه می دادند.

    امروز در این مقاله کد تخفیف شیکسون در وب سایت netcart را برای شما مخاطبین گرامی که تا این بخش از مقاله همراه ما بودین قرار داده ایم تا با استفاده از این کد تخفیف و سایر کدهای تخفیف موجود در هنگام خرید پوشاک و زیور آلات از وب سایت شیکسون از چندین درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید.

    620x330 1 - تاثیر، مزایا و معایب کسب و کارهای اینترنتی - شیکسون

    یکی دیگر و آخرین کد تخفیفی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد کد تخفیف مدیسه می باشد. مدیسه یک وب سایت و یا بهتر بگوییم یک فروشگاه بزرگ اینترنتی در زمینه پوشاک، لوازم خانه، آرایشی بهداشتی، سوپر مارکت، الکترونیک، فرهنگ و ورزش و قطعات خودرو می باشد. شما همین حالا می توانید این تخفیف را در اینجا مشاهده کنید.

    یکی از مطالبی که در بالا به طور مختصر به آن نیز اشاره شد مبحث کسب و کار اینترنتی یا همان تجارت آنلاین بود. یکی از مزایای عمده این نوع از کسب و کار آن است که شما کارفرمای خودتان می باشید و با یک سرمایه کم می توانید تجربه حضور در بازار های جهانی و رقابت با رقبای قدرت مند و یا به اصطلاح صاحب برند را داشته باشید. همچنین این کسب و کار این قابلیت را دارد که به صورت 24 ساعته به حساب شما پول واریز شود و شما بدون صرف وقت و نگرانی به شغل های دیگری نیز بپردازید.

    اگر بخواهیم به مزایای کسب و کار اینترنتی به طور تیتر وار نگاهی بیاندازیم به مواردی چون : کم هزینه بودن راه اندازی و شروع به کار این کسب و کار، کاهش نیاز به وجود کارمندان و کارکنان زیاد، دربرگیری منقطه وسیع و عدم محدودیت مکانی و جغرافیایی، توانایی مدیریت این تجارت آنلاین در کنار رسیدگی به سایر مشاغل و امور یومیه  وهمچنین قابلیت فروش 24 ساعته اقلام و خدماتی که در این کسب و کار ارائه می شود. همان طور که می دانید این تنها بخش کوچکی از مزایای این سبک از کسب و کار بود اما در کنار این مزایا معایبی نیز دارد.

    از جمله از این معایب می توان به غیر شخصی بودن کسب و کار اینترنتی، عدم تعامل مستقیم با مشتری، نیاز به متصل بودن به شبکه اینترنت و همچنین اشباع شدن این سبک از کسب و کار در اکثر حوزه ها، پرداخت. همانطور که در بالا نیز گفته شد این تنها بخشی از مزایا و معایب کسب و کار از طریق اینترنت بود و بحث کامل و مفصل در این زمینه نیازمند وقت بسیاری می باشد و تنها در این مقاله سعی شد به مهم ترین آن ها اشاره شود.

    تشکر و قدردانی از شما مخاطب گرامی که تا پایان این مقاله همراه همشیگی ما بودید. هدف از این مقاله معرفی گلچینی از ده ها تخفیف موجود در وبسایت قید شده بود تا در این اوضاع سخت اقتصادی حتی به ناچیز کمکی به همدیگر کرده باشیم و رضایت و لبخند شما، امید ادامه و توان فردای ماست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.