جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی دستگاه های سنگبری صد صنعت
    13 بهمن 1399 - 22:26
    شناسه : 180122
    0

    شرکت صد صنعت، تولید انواع متعدد دستگاه های سنگبری را، با داشتن پرسنلی با تبهر، کوشا، متعهد و متخصص، از سال ها پیش آغاز کرده است.

    پ
    پ

    در طی مصاحبه ای با جناب آقای دکتر دادگر دوست، قصد داریم شما را با تولیدات داخلی گسترده شرکت صد صنعت و دستگاه های سنگبری این مجموعه، آشنا کنیم.

    شرکت تولیدی صد صنعت

    شرکت تولیدی صد صنعت در عرصه تولیدات دستگاه برش سنگ در ایران، از پیشتازان این صنعت می باشد.  این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در شروع و سابقه ای بیش از 40 سال، اعتبار این مجموعه را دو چندان کرده است. لازم به ذکر است، شرکت تولیدی صد صنعت در آغاز کار، در حیطه قالب سازی و قطعه سازی، فعالیت خود را آغاز کرده است.

    شرکت صد صنعت، تولید انواع متعدد دستگاه های سنگبری را، با داشتن پرسنلی با تبهر، کوشا، متعهد و متخصص، از سال ها پیش آغاز کرده است.

    دستگاه های سنگبری صد صنعت 1 - معرفی دستگاه های سنگبری صد صنعت - دستگاه های سنگبری

    سال 1378، پیش زمینه های آغاز فعالیت اصلی شرکت صد صنعت، شکل گرفته است. در آن سال ها، شرکت صد صنعت، به واسطه تهیه قطعات مورد نیاز شرکت، با ایتالیا در ارتباط بوده است. برقراری ارتباط شرکت با ایتالیا و آشنایی با نیروهای مختلف در آنجا، امکان تاسیس شرکت در ایتالیا را فراهم کرد.

    با تاسیس شرکت و پایه گزاری کارخانه مربوطه در ایران، شرکت شروع به تولید قطعات مختلف و ارسال آنها به ایتالیا کرده است. با شرکت در نمایشگاه های مختلف، با درخواست یک رجوع کننده عرب، برای تولید دستگاه سنگبری، تفکر تولید این دستگاه ها شکل گرفته است. با ارسال نمونه دستگاه سنگبری موجود در ایتالیا به ایران، توسط نیروهای مشغول در آنجا، مطابق آن دستگاه سنگبری، ساخته و ارسال شد.

     این اتفاق، شروعی برای تولید دستگاه های سنگبری و ارسال آنها از طریق ایتالیا، به نقاط مختلف بوده است. شرکت تولیدی صد صنعت، در کنار صادرات دستگاه ها، تمرکز و تلاش فراوان در به دست آوردن بازار داخل کشور نیز، نموده است.

    امروزه شاهد اعتماد و استقبال بی نظیر مردم از برند صد صنعت، می باشیم. این اعتماد نتیجه اعتبار درخشان شرکت، طی سال ها فغالیت خود می باشد.

    تولید دستگاه های سنگبری، انواع دستگاه سنگبری کارگاهی و به طور کلی فعالیت های مرتبط با سنگ، از جمله خدمات شرکت صد صنعت می باشد.

    در زیر به بررسی دستگاه های سنگبری تولید شده، توسط این شرکت می پردازیم:

    دستگاه های سنگبری تولید شده در صد صنعت در دو گروه : دستگاه های سنگبری قابل حمل  و همین طور دستگاه های  سنگبری کارگاهی، جای می گیرند.

    دستگاه های سنگبری کارگاهی، به دلیل وزن و ابعاد در نظر گرفته شده برای آنها، قابلیت حمل و جا به جایی نداشته و ثابت هستند. اما در مدل دستگاه سنگبری قابل حمل، وزن و ابعاد آنها، امکان جا به جایی و انتقال دستگاه را برای ما فراهم کرده است.

    دستگاه های سنگبری صد صنعت 1 - معرفی دستگاه های سنگبری صد صنعت - دستگاه های سنگبری

    اگر بخواهیم به انواع دستگاه سنگبری قابل حمل اشاره کنیم، می توان به موارد نام برده زیر اشاره داشت :

    • دستگاه سنگبری لینرگاید
    • دستگاه سنگبری کروم استیل
    • دستگاه سنگبری پروفیلی
    • دستگاه سنگبری با ضحامت بالا، بتن بر و جدول بر، آجر بر

    دستگاه های نام برده شده، دارای خصوصیات متمایز از یکدیگر می باشند و هر کدام با توجه به امکاناتی که ارائه می کنند، جوابگوی یکسری از نیازها خواهند بود.

    لازم به ذکر است، در دسته بندی دستگاه های قابل حمل صد صنعت، سری صد صنعت، امگا، کاوش و راینو، از شناخته شده ترین ها، در این رمینه محسوب می شوند.

    این سری از دستگاه های سنگبری قابل حمل، قابلیت فعالیت با هر دو موتور تک فاز و سه فاز را دارا می باشند. در تولید و ساخت آنها به طور پیش فرض از موتور تک فاز استفاده شده است، که با درخواست و صلاح مشتری قابلیت تغییر به موتور سه فاز را دارد.

    تنوع در ساخت این محصولات، در نتیجه درخواست مشتری صورت گرفته. و ادامه خواهد داشت. تعداد متعددی از دستگاه های نام برده شده، در لیست تولیدات شرکت صد صنعت، در ابتدا، نبوده است.

    با گذشت زمان و تغییر نیازهای مشتریان، تقاضا برای تولید یکسری از دستگاه ها افزایش یافت. در نتیجه، شرکت در پی رضایت مندی مشتریان و به روز رسانی خط تولید،  شروع به تولید دستگاه های درخواست شده کرد.

    تفاوت اصلی دستگاه های نام برده شده، از لحاظ کیفی و متریال به کار رفته در آنها می باشد.

    دستگاه های سنگبری صد صنعت 2 - معرفی دستگاه های سنگبری صد صنعت - دستگاه های سنگبری

    معرفی انواع مختلف دستگاه های برش سنگ قابل حمل (پرتابل) صد صنعت

    در زیر به معرفی انواع دستگاه برش سنگ سیار به گفته ایشان، پرداختیم:

    دستگاه برش سنگ لینرگاید، یکی از دستگاه های تولید شده توسط شرکت تولیدی صد صنعت می باشد. این دستگاه، در برش انواع سنگ های تزئینی، کاربرد فراوان دارد. سنگ هایی از جمله سنگ هایی  مثل تراورتن، گرانیت، سرامیک، مرمریت و کاشی، که در نمای ساختمان هم کاربرد فراوان دارند.

    دستگاه برش سنگ لینرگاید، در 4 دسته بندی به بازار عرصه و در دسترس کاربران قرار می گیرند :

    1. معرفی دستگاه لینرگاید مدل صد صنعت سری SL

    در دستگاه سری SL طول برش مفید در اندازه های ۱۵۰ و ۲۰۰ و ۲۶۰، می باشد. البته این اندازه ها، با توجه به طول دستگاه، قابل تغییر می باشند. از خصوصیات های بارز این دستگاه، دقت بسیار بالا و حرکت سریع و راحت دست در زمان برش می باشد.

    قابل ذکر است، این سری از دستگاه ها با نام سری صد صنعت در بازار شناخته شده اند و جز پر فروش ترین دستگاه های شرکت تولیدی صد صنعت، محسوب می شوند. چرا که قابلیت هایی معقول و مطابق نیاز مشتریان، ارائه می دهند.

    1. دستگاه سنگبری لینرگاید مدل امگا سری OL

    این سری که با نام امگا در بازار مشهور و شناخته شده است، تفاوت های فراوانی با سری SL  دارد.

    متریال به کار رفته در سری OL، وزن بیشتری را برای دستگاه ایجاد کرده است. هم چنین، وزن ورق های دستگاه نیز افزایش یافته و کیفیت و استحکام بالاتری نسبت به سری SL دارا می باشد.

    1. دستگاه سنگبری لینرگاید سفارشی

    شرکت تولیدی صد صنعت، دست مشتریان خود را، با فراهم کردن قابلیت سفارشی سازی دستگاه ها برای آنها، باز گذاشته است. برای استفاده از سنگ ها در ابعادش نا متعارف و اشکالی خاص، نیاز به سفارشی سازی دستگاه، امری قطعی خواهد بود.

    ویژگی دستگاه های سفارشی، کاملا وابسته به خواسته ها و نیازهای مشتریان می باشد.

    باید این نکته را مورد توجه قرار داد که، تولید دستگاه های سفارشی، باید ابتدا در توان شرکت و دوم زمان تولید آن قابل قبول باشد. به این منظور که تولید آنها، وقت و نیروی زیادی از خط تولید را به خود اختصاص ندهند.

    قابل ذکر است، دستگاه های سفارشی، قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های دیگر خواهند داشت. چرا که تولید دستگاه های دیگر، تولیدی روتین و سری می باشد. اما در تولید دستگا های سفارشی، شرایط ویژه ای برای هر تولید در نظر گرفته شده است و زمان مجزایی به آنها تعلق می گیرد.

    1. دستگاه سنگبری کروم استیل مدل کاوش سری K

    این سری از دستگاه ها، با نام سری کاوش در بازار معروف می باشند. از شاخصه های متمایز این سری، با دستگاه های لینرگاید نام برده شده، ابعاد دستگاه و قیمت مناسب تر آن می باشد. اما این نکته هم بسیار قابل توجه است که ضریب خطای دستگاه های کروم استیل، بیشتر از سایر دستگاه های لینرگاید می باشد.

    این دستگاه مناسب افرادی است، که نیازمند دستگاهی لینرگاید، با قیمت مناسب هستند و دقت بالایی هم مد نظرشان نمی باشد.

    دستگاه های سنگبری صد صنعت 2 - معرفی دستگاه های سنگبری صد صنعت - دستگاه های سنگبری

    کاربرد های دستگاه های قابل حمل برش سنگ صد صنعت

    کارایی این دستگاه در برش انواع سنگ، بتن، جدول، بلوک و آجر، به وفور، به چشم می خورد. محدودیت مکان در استفاده از این دستگاه ها به دلیل داشتن وزن قابل حمل، بی معنی بوده و  قابلیت جا به جایی دستگاه را امکان پذیر می کند. این ویژگی، صرفه جویی در زمان و هزینه را، در اجرای پروژه، به همراه خواهد داشت.

    قابل ذکر است، با قابلیت تامین تمامی محصولات و قطعات مورد نظر، توسط خود شرکت، قیمت تمام شده دستگاه ها مناسب تر خواهد شد. در نتیجه، قیمت دستگاه سنگبری لینرگاید، تولید شده در شرکت صد صنعت، در برابر امکانات موجود در آن، بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

    گاهی قیمت دستگاه های صد صنعت در مقایسه با رقبا، برابری کرده و گاهی هم بالاتر بوده است. بالا بودن قیمت این دستگاه ها با کیفیت زبان زد آنها و برند شناخته شده صد صنعت، ارتباط مستقیم داشته است.

    دستگاه سنگبری پروفیلی

    دستگاه های سنگبری پروفیلی در کاربرد، شباهت بسیار با دستگاه های برش سنگ قابل حمل دارد. نام دیگر این دستگاه، در بازار، دستگاه سنگبری پروفیلی سری SMP، نیز می باشد. از این دستگاه برای برش سنگ هایی با طول کوتاه استفاده می شود.

    دستگاه سنگبری با ضخامت بالا، بتن بر، جدول بر

    دستگاه سنگبری با ضخامت بالا، با قابلیت برش سنگ هایی با ضخامت بالا، تهیه و تولید شده اند. برش  جدول، بتن، بلوک یا آجر، از قابلیت های این سری از دستگاه ها می باشد.  قابل ذکر است، سری نام برده شده، در دو مدل، دارای پایه ثابت و دارای چرخ، در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

    دسته بندی دستگاه سنگبری با ضخامت بالا، شامل دو گروه زیر می شود :

    1. دستگاه جدول بر صد صنعت مدل رینو

    این دستگاه، با استفاده از تیغه های بزرگتری که در ساخت آن، در دستگاه تعبیه شده، توانایی برش انواع جدول، در زاویه های مختلف را دارا می باشد. در ساخت این دستگاه، از ابتدا، موتور سه فاز، برای آن در نظر گرفته شده و قابل تغییر نمی باشد.

    دستگاه سنگبری با ضخامت بالا مدل D-700

    حرکت کلگی بر روی ریل های لینر، تنوع در طول برش و قابلیت نصب گیربکس نیمه اتوماتیک، از ویژگی های متمایز این دستگاه در مقایسه با مدل رینو می باشد.

     

    دستگاه سنگبری کارگاهی

    با توجه به فعالیت گسترده صنعت سنگ و نیاز آنها به وجود دستگاه های کارگاهی در کارگاه ها و کار خانه ها، دستگاه سنگبری کارگاهی صد صنعت، به منظور رفع نیاز متقاضیان، تولید شده است.

    استفاده گسترده دستگاه های سنگبری کارگاهی در کارخانه ها و مصارفی می باشد که نیازمند برش سنگ با طول بالا هستند. از جمله، برش کورین های کار شده در آشپزخانه و سایر مکان ها در خانه.

    دستگاه های سنگبری کارگاهی، در سه دسته بندی زیر موجود هستند :

    • دستگاه ابزار زنی و سنگبری کارگاهی مدل امگا پلاتینیوم
    • دستگاه سنگبری با طول بلند مدل تیتانیوم
    • دستگاه فارسی بری سنگ با طول بلند کارگاهی

    کاربرد های دستگاه های برش سنگ کارگاهی

    برای برش سنگ هایی با طول بلند، استفاده از دستگاه های برش سنگ کارگاهی، بسیار نیاز خواهد شد. هم چنین، به دلیل داشتن دقت بالا، در برش سنگ های ارزشی و گران قیمت، کاربرد چشم گیری خواهد داشت. خطا در برش یا لب پر شدن سنگ، از جمله مشکلاتی است، که در هنگام برش سنگ های ارزشمند، با آنها برخورد خواهیم کرد. برای رفع این مشکل و هم چنین جلوگیری از به هدر رفتن سنگ، استفاده از دستگاه برش سنگ کارگاهی، امری واجب می باشد.

    دستگاه های سنگبری صد صنعت 3 - معرفی دستگاه های سنگبری صد صنعت - دستگاه های سنگبری

    همان طور که در بالا اشاره کردیم، شرکت تولیدی صد صنعت، با در نظر گرفتن نیاز و خواسته های موجود در بازار، روند تولیدات خود را ادامه خواهد داد. در کنار تولیدات مشخص، خط سفارشی سازی این شرکت، برای مشتریان خاص و نیازهای ویژه، رضایت کامل مشتریان را به همراه داشته است.

    قابل ذکر است، شرکت صد صنعت، با ارائه خدمات پس از فروش بی نظیر، خدمت رسانی خود را به مشتریان، تکمیل کرده است.

    هم چنین، می توانید، با حضور در کارخانه و مشاهده تولید دستگاه ها، از انتخاب خود مطمئن شوید. چرا که شرکت تولیدی صد صنعت به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان و بهبود خط فروش، تمامی شرایط را در نظر گرفته است. از جمله اینکه، تمام قطعات مورد نیاز شرکت، در داخل شرکت تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

    خدمت رسانی سریع و در لحظه و در دسترس بودن تمام قطعات مورد نیاز، تمایز جبران ناپذیری میان شرکت صد صنعت با دیگر رقبا، ایجاد کرده است.

    طی مصاحبه ای جامع با جناب آقای دکتر دادگر دوست، مفتخریم، مجموعه صد صنعت را از یکه تازان در زمینه تولید دستگاه های سنگبری، نام ببریم. شرکت صد صنعت، در تولیدات داخلی متمایز و با داشتن به روز ترین تکنولوژی ها، به پیشرفت روز افزون خود ادامه خواهد داد.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.