شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
دستگیری عاملان قمه کشی بستنی فروشی شهر تالش/ زخمی شدن یکی از متهمان با شلیک پلیس
18 بهمن 1399 ساعت: 21:45
شناسه : 180305
6

دستگیری عاملان قمه کشی بستنی فروشی شهر تالش/ زخمی شدن یکی از متهمان با شلیک پلیس

پ
پ

قمه کشی بستنی فروشی شهر تالش - دستگیری عاملان قمه کشی بستنی فروشی شهر تالش/ زخمی شدن یکی از متهمان با شلیک پلیس - بستنی فروشی شهر تالش

 سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان تالش در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و قمه‌کشی توسط اراذل و اوباش در میدان امام خمینی، بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه وقوع جرم اقدامات لازم برای دستگیری متهمان به اجرا در آمد و متهمان از بیم دستگیری، با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس اذعان داشت: ۳ نفر از عاملان این درگیری با هماهنگی مرجع قضائی در کمتر از ۲۴ ساعت با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: یکی از متهمان که هنگام فرار از دست ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود نیز برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

سردار ملکی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستورکار پلیس قرار دارد، بیان داشت: تامین و ارتقاء امنیت روانی مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس است و نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.