شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجاره ویلا در کردان از سایت مرجع سفر
    05 اسفند 1399 - 12:03
    شناسه : 180762
    0

    در کردان تنوعی از ویلاهای عادی و ارزان قیمت تا ویلاهای لاکچری با امکانات مختلف وجود دارد. نرخ اجاره ویلا در کردان همواره از اهمیت بالایی میان گردشگران برخوردار است و اگر میخواهید هزینه به مراتب کمتری برای اقامت در کردان بپردازید، می توانید هم به سراغ اجاره سوئیت در کردان رفته و هم در میان تنوعی از ویلاهای عادی با امکانات مطلوب بهترین را انتخاب کنید.

    پ
    پ

    افرادی که میخواهند روزهای آخر هفته، تعطیلات چند روزه و اوقات فراغت خود را به دور از شلوغی و آلودگی شهر سپری کنند، همواره کردان را به عنوان بهترین مقصد می دانند چراکه این روستا منطقه ای بسیار جذاب و دلنشین بوده و در کنار آب و هوا و طبیعت بکر و دیدنی، فاصله بسیار کمی هم تا تهران دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کردان و انواع ویلا در این شهر بیشتر آشنا شوید.

    53624 snhm34 - اجاره ویلا در کردان از سایت مرجع سفر - اجاره ویلا

    کردان کجاست و راه های دسترسی به کردان

    در دهه های گذشته، کردان تنها یک روستای ییلاقی بود که به لطف آب و هوای بی نظیر، گردشگران بخصوص پایتخت نشین ها اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری می کردند و به لطف محبوبیت در میان گردشگران، کردان مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفت تا با خریداری زمین ها و ویلاهای مختلف در کردان، انواع اقامتگاه های جذاب و دیدنی را بسازند تا هر گردشگر با هر بودجه و سلیقه، بهترین ویلا را در کردان برای سفر خود اجاره کند.

    کردان روستایی در شمال غرب کرج است که در منطقه ییلاقی شهرستان ساوجبلاغ قرار داشته و اگر از شهر تهران می خواهید به کردان سفر کنید، در روزهای عادی هفته و زمانی که مسیر تهران – کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد، میانگین یک ساعت در راه خواهید بود اما در روزهای آخر هته پنج شنبه و جمعه و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، این مسیر یک ساعته به لطف ترافیک های سنگین گاه به 2 ساعت نیز می ررسد.

    53624 3ddi4b - اجاره ویلا در کردان از سایت مرجع سفر - اجاره ویلا

    اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی مرجع سفر

    در کردان تنوعی از ویلاهای عادی و ارزان قیمت تا ویلاهای لاکچری با امکانات مختلف وجود دارد. نرخ اجاره ویلا در کردان همواره از اهمیت بالایی میان گردشگران برخوردار است و اگر میخواهید هزینه به مراتب کمتری برای اقامت در کردان بپردازید، می توانید هم به سراغ اجاره سوئیت در کردان رفته و هم در میان تنوعی از ویلاهای عادی با امکانات مطلوب بهترین را انتخاب کنید. در نظر داشته نرخ اجاره ویلا یک روزه در کردان طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه به لطف کاهش تقاضا، در کمترین حد خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و همچنین ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه به لطف تقاضای بالا، افزایش خواهند داشت.

    اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که باید بدانید

    ویلاهای استخردار محبوب ترین اقامتگاه های کردان هستند و شاید برایتان جالب باشد بدانید درصد بالایی از افرادی که به کردان سفر می کنند، روستا را تنها به اقامت در ویلاهای لاکچری و استخردار می دانند و به لطف این موضوع، تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان به مراتب بالا بوده و به طبع آن، نرخ اجاره روزانه ویلا استخردار کردان از سایر ویلاها بیشتر می باشد.

    ویلاهای استخردار کردان دارای استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند و همچنین در کنار استخرها، امکانات جذابی هم در این دسته از ویلاها مشاهده می شود که شامل میزهای فوتبال دستی و یا بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره می باشند. اما همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی به شمار رفته و هوای روستا در 6 ماه دوم سال بسیار سرد خواهد بود که به طبع آن، ویلاها استخردار تنها در فصل بهار و تابستان دارای استخر آبسرد هستند و با فرد رسیدن فصل پاییز، آب اکثر استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود.

    در فصل پائیز و بخصوص فصر زمستان، اکثر گردشگران بخصوص جوانان برای اقامت به سراغ اجاره ویلا کردان استخر آبگرم می روند چراکه استخر آبگرم در هوای سرد منطقه بسیار لذت بخش خواهد بود. اما این دسته از ویلاها در 6 ماه دوم سال از نرخ اجاره روزانه به مراتب بالاتری برخوردار هستند چراکه درکنار تقاضای بالای برای اجاره ویلا استخر آبگرم، تعدادی از ویلاهای استخردار بنا به دلایلی استخرهای خود را در این ایام غیرفعال می کنند که تاثیر قابل توجهی از قیمت خواهد گذاشت.

    53624 04oavg - اجاره ویلا در کردان از سایت مرجع سفر - اجاره ویلا

    اجاره باغ ویلا در کردان برای میزبانی مجالس

    کردان نسبت به پایتخت، همواره یکی از بهترین مقاصد برای برگزاری مجالس و تولد می باشد چراکه از نظر هزینه، به مراتب اقتصادی تر خواهد بود. همواره افراد بسیاری هستند که به دنبال بهترین باغ ویلا در کردان می باشند تا بهترین مراسم ها را داشته باشند اما اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، خوب است بدانید باغ ویلاهایی که برای میزبانی مراسم ها اجاره داده می شوند، همواره دارای شرایط خاصی هستند و در اکثر این باغ ویلاها، تنها در بازه مشخصی امکان برگزاری مراسم وجود دارد. همچنین باغ ویلاها دارای ظرفیت های محدودی هستند و همانند سایر اقامتگاه های کردان، می بایست هزینه جداگانه برای نفرات بیشتر پرداخت کرد.

    نگاهی به جاذبه های دیدنی کردان

    کردان برخلاف تصور مردم، تنها به اقامت در ویلاهای لاکچری و استخردار ختم نمی شود. در این روستا جاذبه های دیدنی و مناطق خوش آب و هوای بسیاری وجود دارد که خاطرات سفر به کردان را برای گردشگران همواره جذاب تر می کنند. اگر قصد سفری چند روزه به کردان را داشتید، پیشنهاد می کنیم از جاهای دیدنی همچون بنای تاریخی برج مقبره، دهکده آرامش، رود کردان و کوه کهار نیز بازدید کنید.

    در صورتی که میخواهید خاطرات هیجان انگیزی را از سفر به کردان برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می کنیم به شمال روستا مراجعه کرده و وارد سایت پروازی کردان شوید. سایت پروازی منطقه در ارتفاعات کردان است که تجربه پرواز، سقوط آزاد، پاراگلایدینگ و چتر سواری را برای گردشگران ارائه می دهد اما در نظر داشته باشید برای تجربه پرواز بر فراز کردان در سایت پروازی، می بایست زمانی مراجعه کنید که کردان از شرایط آب و هوایی مساعدی برخوردار است.

    در آخر، مرجع سفر به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، تنوعی از اقامتگاه های مختلف را برای گردشگران بخصوص پایتخت نشین ها در نظر گرفته و پیشنهاد می شود همواره به لطف تقاضای بالا، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلا کردان از طریق کارشناسان سایت اقدام کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.