چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار جدید سیاهکل معارفه شد
    05 اسفند 1399 - 21:34
    شناسه : 180796
    0

    در مراسمی امروز با حضور استاندار گیلان ؛ با قدردانی از محمود صوفی ، رحمت حیدری نژاد به عنوان فرماندار شهرستان سیاهکل معرفی شد .

    پ
    پ

    resize 1614083463 photo 2021 02 23 11 26 29 - فرماندار جدید سیاهکل معارفه شد - سیاهکل

    امروز در مراسمی که با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان برگزاری با قدردانی از زحمات ۲ ساله ی محمود صوفی ، رحمت حیدری نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان سیاهکل معرفی شد.

    استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه مردم شهرستان سیاهکل مردمی با فرهنگ و اصیل هستند گفت: مردم این شهرستان در کارهای جهادی ، مقابله با کرونا ، محرومیت زدایی ، خدمت به مردم، فعالیت های عمرانی و اشتغالزایی همواره خوش درخشیدند .
    ارسلان زارع با اشاره به اجرای طرح های نیمه تمام استان افزود : باید اجرای طرح های با پیشرفت ۷۰ درصد به بالا در اولویت باشد .
    وی به انتخابات ۲۸ خرداد هم اشاره کرد و گفت: مهم ترین اتفاق سال آینده انتخابات است و مردم باید با حضور فعالانه در این انتخابات همدلی و اتحاد خود را به دنیا نشان دهند .
    استاندار گیلان همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی برای حفاظت از محیط زیست به ویژه در مواقع بحران و آتش سوزی ها تاکید کرد .
    ارسلان زارع گفت: شهرستان سیاهکل و بخش دیلمان به ویژه از دیرباز محلی برای برگزاری جشنواره های بومی و محلی بود و امروز هم با وجود شرایط کرونایی باید از بستر فضای مجازی برای افزایش نشاط و پویایی جامعه استفاده کنیم .
    وی احیاء واحدهای غیرفعال تولیدی و بازگشت کارخانجات تعطیل به چرخه تولید را از مهمترین کارها برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت : از هر ظرفیتی که زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند حمایت می کنیم .
    استاندار فعالیت صنایع تبدیلی و استفاده از شیوه های به روز کشاورزی را برای توسعه صنعت و کشاورزی استان مهم دانست و گفت: در سال های اخیر در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است ولی باید همچنان تداوم یابد .
    رحمت حیدری نژاد معاونت سیاسی فرمانداری های شهرستان های شفت و املش را در کارنامه کاری خود دارد .

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.