پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین پنل مدیریت محتوا برای لینوکس
    11 اسفند 1399 - 7:27
    شناسه : 180978
    0

    همراه ما باشید تا شما را با امکانات و ویژگی های بهترین پنل مدیریت محتوا برای لینوکس آشنا سازیم. 

    پ
    پ

    IMG 20210301 072045 821 - بهترین پنل مدیریت محتوا برای لینوکس - پنل لینوکس

    هاست لینوکس برای اینکه بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد، نیازمند کنترل پنل های مختلفی است تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی مدیریت محتواهای موجود را بر عهده بگیرید. هر میزبانی و هاستی پنل های مختلف خود را دارد که و لینوکس نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. از جمله این کنترل پنل ها می توان به دایرکت ادمین، سی پنل و… اشاره کرد. ولی اگر بخواهیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم، باید گفت دایرکت ادمین یکی از برترین انتخاب هایی خواهد بود که شما می توانید برای هاست خودتان آن را انتخاب کنید و بهره لازم را از آن ببرید. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با امکانات و ویژگی های بهترین پنل مدیریت محتوا برای لینوکس آشنا سازیم. 

    قدرتمندترین هاستی که می توانید از آن استفاده کنید

    هر کنترل پنلی می تواند مشخصه های مختلف خود را داشته باشد و به نوعی راه انداز کارهای شما باشد، ولی در واقع بهترین گزینه ای که می توانید برای میزبانی لینوکس خود انتخاب کنید، دایرکت ادمین می باشد که توانسته از ویژگی های مختلفی بهره ببرد. شما با استفاده از این پنل خواهید توانست تا محتواهای موجود را به راحتی مدیریت کنید و یک سایت و کسب و کار ویژه را به وجود بیاورید. 

    از امکاناتی که کنترل پنل دایرکت ادمین در اختیار شما خواهد گذاشت می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    1. یک سیستم آماری در این پنل به کار گرفته شده که بسیار پیشرفته بوده و دقت بالایی را در کارهای خود به نمایش می گذارد. 
    2. گاهی اوقات سایت ها با صفحات ارور و خطا مواجه می شوند. با استفاده از این پنل مدیریت کردن آن ها برای شما سخت نخواهد بود. 
    3. اگر می خواهید چندین اکانت FTP بسازید و از آن ها استفاده کنید، با وجود کنترل پنل دایرکت ادمین امکان پذیر است. 
    4. توانسته زیر دامنه و یا Sub Domain را در اختیار کاربران قرار دهد. 
    5. اگر آن را به صورت پیشفرض نصب کنید، در آن صورت امنیت بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد. 

    پنج گزینه ذکرشده تنها بخشی از مزیت هایی به شمار می روند که شما می توانید از دایرکت ادمین شاهد باشید. 

    IMG 20210301 072044 300 - بهترین پنل مدیریت محتوا برای لینوکس - پنل لینوکس

    گرافیک زیبا را با دایرکت ادمین تجربه کنید

    دایرکت ادمین از جمله کنترل پنل هایی به شمار می رود که توانسته یک محیط کاربری بسیار زیبا را به خود اختصاص دهد و از این طریق کاربران بیشماری را به سمت خود جلب کند. گرافیک این پنل بسیار زیبا بوده و شما از این طریق می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید بدون اینکه خستگی را تجربه نمایید. 

    به غیر از گرافیک زیبا، شما با استفاده کنترل پنل دایرکت ادمین می توانید امنیت بالایی را به دست بیاورید و با سرعت بالایی که دارد، به راحتی کارهایتان را راه بیندازید. 

    سخن آخر

    هاست لینوکس می تواند امکانات بالایی را در اختیار شما بگذارد و از این طریق به شما کمک بسیار بزرگی را کند. کنترل پنل های مختلفی وجود دارند که شما می توانید در هاست لینوکس از آن ها استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید. دایرکت ادمین نمونه ای از این موارد به شمار می رود که قابلیت های مختلفی را با خود به همراه دارد. پس اگر می خواهید محتواهای موجود را به خوبی مدیریت نمایید، دایرکت ادمین بهترین گزینه ای به شمار خواهد رفت که می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.