جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه چیز در مورد سفر به کیش را بدانید
    14 اسفند 1399 - 14:25
    شناسه : 181099
    0

    کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که شکلی بیضی و مساحتی در حدود 90 کیلومتر مربع دارد. و به علت آب و هوای مطبوع و جاهای توریستی، گردشگری و دیدنی سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد.

    پ
    پ

    های داخلی برای خرید بلیط هواپیما کیش 1 - همه چیز در مورد سفر به کیش را بدانید - تور ارزان کیش

    گردشگران و مسافران می توانند با استفاده از  تور کیش برای سفر به این جزیره اقدام کنند و خاطرات خوبی را برای خود به ارمغان ببرند.کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که شکلی بیضی و مساحتی در حدود 90 کیلومتر مربع دارد. و به علت آب و هوای مطبوع و جاهای توریستی، گردشگری و دیدنی سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد. این جزیره شامل جاهای تفریحی و دیدنی زیادی می باشد که به چند مورد آن در زیر اشاره خواهیم کرد.

    باغ پرندگان هنگام استفاده از تور کیش:

    یکی از جاهای دیدنی که گردشگر می تواند بعد از خرید تور ارزان کیش از آنها دیدن کند باغ پرندگان کیش می باشد. این باغ که در مجموعه پارک دلفین ها واقع شده، بیش از 3 هکتار مساحت و در ضلع جنوب شرقی جزیره زیبای مرجانی قرار دارد. این مجموعه در سال 1380 تاسیس شد و چند سال بعد به شرکت هواپیمایی زاگرس واگذار گردید. این باغ یکی از زیباترین باغ پرندگان خاورمیانه محسوب می شود که در بین گردشگران بسیار محبوب و معروف است. این باغ به 2 قسمت پرندگان آزاد و پرندگان حبس شده دسته بندی می شود. که هر از مدتی از گونه های نادر نیز رونمایی می شود. گردشگران می توانند با سفر به کیش و رفتن به این باغ از زیبایی بی وصف آن بیشترین لذت را ببرند.

    پارک دلفین های کیش:

    به گزارش کیش آیلند ، پارک دلفین واقع در جزیره کیش، اولین پارک دلفین در ایران است و یکی از بزرگترین پارک های تفریحی خاورمیانه است که با نمایشی فوق العاده از حرکات و بازی های دلفین های باهوش را نشان می دهد. این پارک در زمینی به مساحت 100 هکتار که شامل قسمت های مختلف و دیدنی است. پارک دلفین های کیش یکی از مکان های پربازدید، دیدنی و مهیج گردشگری جزیره کیش به شمار می رود. که در جنوب شرقی جزیره و نزدیک مرکز شهر می باشد و با داشتن فضای سبز و گونه های مختلفی از پرندگان، زیبایی این مجموعه را چند برابر کرده است. که گردشگر می تواند با رفتن به پارک دلفین ها، خاطرات فوق العاده ای را برای خود ثبت کند. این باغ شامل حدود 60 گونه پرنده که زیبایی های آن را چند برابر کرده است. در این پارک استخر بزرگی وجود دارد که با وجود حیوانات  حساس و دلفین های باهوش مرتب دمای آن چک می شود و از افراد متخصص و آموزش دیده برای دادن غذاهای مقوی به دلفین ها استفاده می کنند. ساعت بازدید از پارک دلفین ها همه روزه عصرها از ساعت 15:30 تا 19:30 می باشد.

    کشتی یونانی کیش:

    یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کیش کشتی یونانی است.چیزی که سواحل نیلگون این جزیره را بیش از همه چیز زیباتر کرده وجود کشتی یونانی کیش در ساحل آن است.که غروب های فوق العاده زیبایی رو بر ساحل خلیج فارس به تصویر می کشد. کشتی یونانی کیش در سال 1322 توسط شرکت ویلیام همیلتون ساخته و در 4 مرداد 1345 در نزدیکی  روستای باغو به گل نشست و تا به امروز یکی از زیباترین جاذبه های جزیره مرجانی کیش به شمار می رود. تصویر کشتی یونانی روی آب هنگام غروب آفتاب و البته شب های بسیار زیبا و تماشایی، بهترین فرصت برای گردشگران و مسافران که خاطرات خود را به ثبت برسانند. و فرصت خیلی خوب برای علاقه مندان به عکاسی می باشد.

    اسکله تفریحی کیش:

    یکی دیگر از جاذبه های دیدنی کیش که می توان با سفر به آن از زیبایی آن بیشترین لذت را ببرید، اسکله تفریحی کیش است. علت انتخاب این جزیره از دید اکثر گردشگران، به خاطر وجود سواحل زیبا و دارا بودن تفریحات مهیج آبی می باشد. این اسکله با طول بیش از 400 متر یکی از جاهایی که به توریستها و گردشگران این فرصت را می دهد. که از سرگرمی های متعدد و مورد علاقه خود بیشترین لذت را ببرند. یکی از نکاتی که در این اسکله تفریحی به چشم می آید، وجود عرشه ی چوبی به سبک فلزی می باشد که زیبایی آن را دو برابر کرده است. این اسکله با وسعتی حدود 10 هزار متر طوری ساخته شده که هیچ آسیبی به دریا وارد نشود و این امکان را به گردشگر می دهد که از دنیای فوق العاده زیبا و رنگین زیردریا و انواع مختلف آبزیان با وجود آب شفاف و زلال در طول مسیر بیشترین لذت را ببرند. وجود چراغ های متعدد این امکان را فراهم کرده که حتی در تمام طول شب نیز می توان از اسکله تفریحی دیدن کرد. جالب است بدانید اطراف این اسکله را مراکز تفریحی و کلوپ های دریایی و کافه و رستوران ها احاطه کرده است. که برای ثبت لحظه هات به یاد ماندنی بهترین مکان می باشد.

    آب انبار دوقلو کیش:

    یکی از مواردی که گردشگر برای سفر به جزیره مرجانی توجه زیادی به آن دارد آب انبار دو قلو این جزیره است  که طی سالیان اخیر بستر خیلی خوبی برای جذب  گردشگران بوده است. این آب انبار در قسمت شمالی جزیره و در سال 1372 احداث شده البته بر روی آب انبارقدیمی احداث و سپس بازسازی و احیا شده است. این آب انبار، شکل مخزنی و 4 گوش را دارد که بی شک با دیدن آن معماری نزدیک معماری یزد در ذهن شما تداعی خواهد شد که همین امر باعث جذب علاقه مندان به بناهای سنتی به این جزیره شده است. این آب انبار شامل 2 گنبد و 5 بادگیر است و متفاوت بودن ساختار این بنا آن را از بقیه جاذبه های این جزیره متمایز کرده است و علت عمده ساخت این آب انبار، آب و هوای شرجی در فصل گرما و تامین آب آشامیدنی می باشد که بعد از سالها با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن شیوه زندگی کاربرد اصلی خود را از دست داده و خود را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش معرفی کرده است. جالب این است که هنگام پر بودن آب این آب انبار هوای بسیار خنکی در آن احساس می شود اما امروزه، طی چند سال اخیر به علت خالی بودن آب دیگر آن خنکی و سردی هوا احساس نمی شود.

    شهر زیر زمینی کاریز:

    یکی از جالب ترین جاهای دیدنی کیش که مورد توجه گردشگران نیز همواره بوده است، شهر زیر زمینی کاریز کیش است. شهر زیرزمینی کاریز 10 هزار متر مربع مساحت دارد و در عمق 16 متری واقع و سقف آن 8 متر می باشد سقف شهر کاریز سرشار از صدف ،سنگواره و مرجان های دریای می باشد.جالب است بدانید شهر زیرزمینی کاریز 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارد.شهر کاریز کیش که در گذشته های دور قنات بوده و آب شیرین و آشامیدنی اهالی این جزیره را تامین می کرده، امروزه به عنوان مجموعه گردشگری بی نظیری به شمار می رود که شامل غرفه های صنایع دستی ایران و جهان در فاز 1 آن و همچنین شامل رستوران های سنتی ،مدرن،موزه و گالری هنر می باشد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.