جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه مشکل ماشین لباسشویی را متوجه شویم و تعمیر کنیم ؟
    17 اسفند 1399 - 16:21
    شناسه : 181160
    0

    در حالی که این روزها وجود ماشین لباسشویی در هر خانه ای الزامی شده است و نبود آن تقریبا غیر ممکن است. به طوری که اگر ماشین لباسشویی در خانه خراب شود به سرعت به دنبال راه حل برای تعمیر ماشین لباسشویی هستیم و نمی توانیم خانه را بدون ماشین لباسشویی متصور شویم.

    پ
    پ

    لباسشویی 1 - چگونه مشکل ماشین لباسشویی را متوجه شویم و تعمیر کنیم ؟ - ماشین لباسشویی

    شاید در گذشته جای خالی ماشین لباسشویی در خانه مانند امروزه بسیار حس نمیشد، با جمع شدن لباس های کثیف در خانه خودمان دست به کار شده و به شستن لباس ها با دست بسنده می کردیم فقط این کار زمانی طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می شد که فصل سرما با آب سرد باید این کار را انجام می دادیم. اما با گذشت زمان و اختراع ماشین لباسشویی این معضل برطرف شد و بسیاری از مشکلات قدیمی را از بین برد. در حالی که این روزها وجود ماشین لباسشویی در هر خانه ای الزامی شده است و نبود آن تقریبا غیر ممکن است. به طوری که اگر ماشین لباسشویی در خانه خراب شود به سرعت به دنبال راه حل برای تعمیر ماشین لباسشویی هستیم و نمی توانیم خانه را بدون ماشین لباسشویی متصور شویم.

    توقف چرخیدن در ماشین لباسشویی غیرمعمول نیست و می تواند به دلیل تعدادی از مشکلات مربوط به دستگاه اتفاق بیفتد که بیشتر قابل تعمیر بوده و دوباره در مدت زمان کوتاهی می توانید از ماشین لباسشویی استفاده نمایید. یکی از رایج ترین دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی این است که به دلیل مسدود شدن پمپ تخلیه نمی تواند به درستی تخلیه شود. این امر می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که شی خارجی در لوله خروجی گیر کند و مانع از جریان مداوم آب به داخل و خارج دستگاه شود. حتی می تواند تجمع پرز یا یک شی کوچک مانند سکه یا سنجاق مو باشد. در این صورت خواهید دید که تخلیه دستگاه بیشتر طول می کشد، یا اگر پمپ تخلیه مسدود شود آب کاملاً تخلیه نمی شود.

    علامت های روی ماشین لباسشویی سامسونگ

    حالا اگر بنا به هر دلیلی به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ دسترسی ندارید و می خواهید با علامت های روی ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا شوید با کاردون همراه شوید. Rinse این دکمه که برای آبکشی لباس ها از آن استفاده می شود بسته به مدل ماشین لباسشویی شما زمان شستشو را به 5 الی 30 دقیقه می رساند. Spin Speed از این دکمه برای تنظیم سرعت چرخش دیگ استفاده می شود یعنی شما می توانید بسته به کثیف بودن لباس ها از دور موتور مختلفی استفاده نمایید. اگر می خواهید لباس ها در انتهای فرایند شستشو خشک شود می توانید از دکمه Dry Level در ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده نمایید.

    Pre Wash می توانید از این دکمه قبل از شروع فرایند شستشو استفاده کنید در این حالت لباس ها بدون پودر یکبار شسته می شود می توان نتیجه گرفت از این دکمه می توان برای لباس های خیلی کثیف استفاده کرد. برای تنظیم دمای آب می توانید از دکمه Temp استفاده کنید همان طور که می دانید دمای انتخحابی برای شستشوی لباس ها بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در صورت انتخاب نادرست ممکن است به لباس ها آسیب برسد.

    لباسشویی 2 - چگونه مشکل ماشین لباسشویی را متوجه شویم و تعمیر کنیم ؟ - ماشین لباسشویی

    خشک کن یکی از قطعات اصلی و مهم در لباسشویی می باشد چرا که اگر این مرحله نباشد تمامی لباس ها خیس از ماشین لباسشویی خارج می شود حال تصور کنید این قطعه کار نکند باز هم بعد از فرآیند شستشو با لباس هایی خیس سر و کار داریم و نمی دانیم باید چگونه این لباس ها را خشک کنیم. کار نکردن این قطعه سبب می شود از دور تند ماشین لباسشویی بی بهره بمانید.

    چرا ماشین لباسشویی روی دور تند نمی رود ؟

    همیشه برای تعمیر لوازم برقی لازم است ابتدا دلایل ساده را بررسی کنیم تا در صورت امکان خودمان مشکل را برطرف نماییم اما اگر مشکل از قطعات داخلی و فنی ماشین لباسشویی باشد لازم است از یک فرد متخصص و یا یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی کمک بخواهیم خوشبختانه کاردون با بهره گیری از تیمی متخصص و با تجربه همواره همراه شماست.

    گاهی اوقات به دلیل نوسان برق در ساختمان و قطع جریان برق خشک کن، لباس ها در ماشین لباسشویی خشک نمی شود اگر مطمئن هستید مشکل از برق ساختمان و نوسان برق می باشد با یک برقکار تماس بگیرید تا مشکل برق ساختمان را برطرف نماید. در غیر این صورت با کاردون تماس بگیرید و مشکل ماشین لباسشوییتان را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا متخصصین و تعمیر کاران کاردون برای تعمیر لباسشویی شما اعزام شوند.

    یکی از دلایل شایع برای خشک نکردن ماشین لباسشویی خراب شدن و سوختن ترانس برد می باشد برای برطرف کردن این مشکل باید قطعه را تعویض نمایید در صورتی که اطلاعات کافی در این باره ندارید پیشنهاد می کنیم از کاردون کمک بخواهید. خراب شدن موتور لباسشویی هم می تواند دلیلی برای خشک نشدن لباس ها در لباسشویی باشد.

    هنگامی که از لباسشویی استفاده می کنید براساس نوع لباس ها تنظیمات لباسشویی را انجام دهید زیرا شما باید براساس نوع لباس ها دمای آب و بقیه تنظیمات را انجام دهید تا خشک کن به درستی عمل کند. گاهی اوقات پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی از لباس می تواند دلیل اصلی خشک نکردن ماشین لباسشویی باشد. همیشه متناسب با ظرفیت ماشین لباسشویی درون آن لباس بریزید زیرا این کار علاوه بر اینکه می تواند عملکرد خشک کن را به اختلال بیاندازد می تواند آسیب هخای دیگری به لباسشویی شما وارد نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.