×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

NewsImage - غرس نهال یادمان شهدای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان - دکتر ارسلان سالاری

پیش از ظهر امروز؛ دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی معاونین و جمعی از مدیران ستادی به مناسبت هفته درختکاری و به جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سلامت، نهالی را در محوطه ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی گیلان غرس کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه آیین غرس این نهال که به یاد شهدای سلامت نام‌گذاری شد، اظهار کرد: کاشت نهال در طبیعت، هم‌تراز با احیای جان انسان‌ها است و فرهنگ درختکاری باید تقویت شود.

دکتر سالاری با اشاره به روایتی از رسول اکرم (ص) و اهتمام اولیای الهی به غرس نهال، افزود: به فرموده پیامبر اکرم کسی که درختی بکارد، خداوند نیز برای او در بهشت درختی می‌کارد و این نشان از اهمیت بالای درخت و حفظ طبیعت است.

وی بر لزوم ترویج غرس نهال در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان علاوه بر آموزش و پژوهش، با سلامت روح و جسم مردم ارتباط مستقیم دارد و باید فرهنگ مقدس غرس نهال به ویژه نهال میوه در محوطه واحدهای تابعه دانشگاه به ویژه دانشکده‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ‌همچنین با اشاره به شهادت شماری از مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: غرس نهال به یاد جان‌باختگان کرونا به‌ویژه شهدای سلامت ، یکی از پسندیده‌ترین اقداماتی است که می‌تواند یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.