چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا تحصیل در آمریکا؟ و معرفی ۱۰ دانشگاه برتر
    03 فروردین 1400 - 15:48
    شناسه : 181598
    0

    دانشگاه های موجود در ایالات متحده آمریکا همچنین ویژگی های نامحدود و نوآورانه بسیار زیادی دارند . فرصت خوبی را برای تحصیل و رقابت با افراد برتر در زمینه های مختلف ارائه می دهند.

    پ
    پ

    در آمریکا - چرا تحصیل در آمریکا؟ و معرفی ۱۰ دانشگاه برتر - آمریکا

    ایالات متحده آمریکا یک راهنمای جهانی در زمینه تحصیل است و بهترین دانشگاه ها طبق رنکینگ و امتیاز بندی بین المللی در آن قرار گرفته اند. احتمالا تنها چیزی که نیاز دارید یک آموزشگاه زبان خوب و یک رزومه موفق است.

    تعداد کمتری از کشور ها هستند که دانشگاه‌ های دارای امتیاز بالا و آکادمیک دارند اما ایالات متحده آمریکا این گونه است. در حقیقت تقریباً ۵۰ درصد از ۲۰۰ دانشگاه برتر در جهان در ایالات متحده آمریکا هستند.

    دانشگاه های موجود در ایالات متحده آمریکا همچنین ویژگی های نامحدود و نوآورانه بسیار زیادی دارند . فرصت خوبی را برای تحصیل و رقابت با افراد برتر در زمینه های مختلف ارائه می دهند.

    انعطاف پذیری درخواست رشته های مختلف مطالعاتی و طیف وسیعی از رشته های تکنولوژی و علوم تحقیقاتی جزء ویژگی های متمایز کننده است. به همین دلیل افراد زیادی برای مهاجرت به آمریکا اقدام می کنند.

    چرا تحصیل در آمریکا؟

    ایالات متحده آمریکا نیاز به هیچ معرفی و مقدمه ای ندارد. بنابراین اگر می خواهید رویاهای تان را به حقیقت بپیوندانید، بهترین مکان در جهان است.

    این کشور خانه نژاد های متنوع و بیشترین تعداد دانشگاه های معتبر و مناظر چشم نواز است. ایالات متحده آمریکا حقیقتاً مکانی برای فرصت‌ ها و مقصدی برای مهاجران است که به دنبال فرصت‌ های جدید هستند. کشوری است که نه تنها در نوآوری های تکنولوژی و کشف و شهود های علمی پیشتاز است، بلکه در صنعت، هنر و معماری هم اقدامات بزرگی را انجام داده است. اکثر دانشجویان بین المللی و افرادی که در آمریکا ساکن هستند، سبک‌ های زندگی مختلف و فرهنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کرده است.

    امریکا بیشترین تعداد دانشجویان بین‌ المللی را دارد و تعداد آن ها بیش از ۸۰۰ هزار نفر در این کشور است که دوست داشتند در خارج از کشور خود تحصیل کنند. در نتیجه یکی از بهترین کشورهای خارجی برای تحصیل است و دروازه ای را برای فرصت های شغلی مختلف برای دانش آموزان بین المللی در رشته های متفاوت ایجاد می کند.

    مهم ترین دلایلی که باید ایالات متحده آمریکا را برای تحصیل انتخاب کنید

    این کشور یک مقصد خارجی عالی برای تحصیل می باشد. علت آن هم کیفیت بالای تحصیلات است. در این قسمت ۱۰ دلیل را به شما معرفی می کنیم که بدانید چرا باید تحصیل در آمریکا را انتخاب کنید.

    ۱آموزش با کیفیت بالا

    دانشگاه های آمریکا می توانند بهترین پلتفرم ها را برای دانش‌جویان بین ‌المللی قرار دهند . علت آن هم امتیازبندی بالای آن ها می باشد. اکثر دانشگاه های آمریکا جزء دانشگاه های برتر در جهان قرار می گیرند. MIT در رنکینگ یا امتیازبندی دانشگاهی سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ رتبه اول را به خود اختصاص داد و در این لیست ۱۰ دانشگاه آمریکای دیگر هم بین ۲۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفتند .

    رنکینگ مربوط به دانشگاه های کل دنیا با سطح تحصیلات بالاتر در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نیز ۲۰ دانشگاه را انتخاب کرد که ۱۴ دانشگاه آمریکایی در آن وجود داشتند.

    امتیاز بندی دانشگاه های جهانی نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ چهارده دانشگاه آمریکایی را جزء ۲۰ دانشگاه اول دنیا معرفی کرده است.

    این کشور تقریباً ۴ هزار مرکز معتبر برای یادگیری دارد. دانشجویان هندی زیادی هم در آمریکا تحصیل می‌ کنند. دانشگاه های تحقیقاتی بزرگ، دانشکده های خصوصی و دانشگاه‌ های ایالتی در این کشور به شدت گسترده هستند.

    ۲طیف وسیعی از برنامه ها و رشته ها

    یکی از بهترین چیزها در مورد تحصیل کردن در آمریکا این است که این کشور طیف وسیعی از گزینه‌ های تحصیلی را برای دانش‌ آموزان ارائه می دهد. آن ها می توانند از تاریخ روسیه تا فیزیک هسته ای را مطالعه کنند. مهندسی و تجارت نیز جزء رایج‌ ترین رشته‌ های تحصیلی توسط هندی ها می باشد که مطالعات قانونی و پزشکی را هم شامل می شود.

    ۳ساختار دروس مفهومی و منعطف

    سیستم آموزشی این کشور، دروس را به صورت مفهومی برای دانش آموزان ارائه می دهد و تاکید زیادی هم روی تجربه فیزیکی و هم یادگیری مسائل تئوری دارد و  به شما اجازه می دهد که بتوانید قبل از متخصص شدن در یک زمینه، طیف مختلفی از موضوعات را ببینید. حتی اگر می‌ دانید که دقیقا چه می خواهید،  باز هم می توانید موضوعات اضافه تر را مطالعه کنید و عمق بیشتری به یادگیری خود بدهید. کلاس ها به گونه ای ساختارچینی شده‌ اند که دانشجویان بتوانند مسیر خود را مشخص کنند و چیزی را در رشته تحصیلی تجربه کنند که عاشق آن هستند. تحصیل کردن در ایالات متحده آمریکا زندگی بسیار خوبی را هم در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید فعالیت های مختلف را به انجام برسانید. در کلاب ها، انجمن ها و مراسم‌ های مختلف شرکت کنید.

    تمرکز آن ها روی پرورش محققانی است که مهارت ارتباطی، رهبری و محاسباتی قوی داشته باشند. دانشجویان همچنین می توانند ایده ها و عقاید مهم خود را به صورت آزادانه با توجه به علائم آکادمیک شان بیان کنند.

    ۴فرصت های سرمایه گذاری و پژوهشی چندگانه

    دولت آمریکا تعداد زیادی از پژوهش ها و فرصت های مختلف را برای دانش آموزان بین المللی که مطالعات خارج از کشور دارند، قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق مکان های دولتی و غیر دولتی سرمایه‌ گذاری‌ های خارجی داشته باشید. دانشجویان در نهایت می توانند با پژوهش، هزینه تحصیل خود در کشور آمریکا را کاهش دهند.

    ۵تجربه بین المللی که رزومه شما را قوی‌ تر می‌ کند

    بیشتر آموزشگاه های موجود در این کشور با مراکز استخدام و تحقیقاتی در زمینه های مختلف روابط خوبی دارند. در نتیجه فرصت‌ های زیادی را در اختیار دانش‌ آموزان قرار می دهند تا بتوانند تجربه ارزشمندی را داشته باشند. در بسیاری از موارد این فرصت‌ ها در جای دیگری از جهان در دسترس نیست. در نتیجه افراد می توانند از طریق آن، رزومه خود را تقویت کنند.

    ۶فرصت های تمرینی و تحقیقاتی

    دانشگاه ‌های آمریکایی از آخرین تکنولوژی تحقیقاتی، تکنیک ها و تجهیزات در دسترس و منابع مختلف برای دانشجویان خود استفاده می کنند تا آن ها قادر باشند از آخرین تکنولوژی ها برای انجام تحقیقات و فرآیند اطلاعاتی استفاده کنند. اگر در آمریکا دانشجو باشید، می توانید از طریق آموزش دوره های دستیار معلم به یک دستیار استاد تبدیل شوید و به مرور زمان اطلاعات و مهارت خود را افزایش دهید.

    ۷فرصت های شغلی پاره وقت برای زندگی راحت تر

    شغل های پاره وقت و تمام وقت مثل برنامه نویسی به اندازه کافی برای دانشجویان بین المللی، هم در مجتمع‌ های دانشگاهی و هم بیرون از آن وجود دارد. دانشجویان می توانند به راحتی شغل های پاره وقت جذاب را حین تحصیل یا بعد از تحصیل داشته باشند و هزینه زندگی خود را راحت تر تامین کنند.

    ۸زندگی خوابگاهی مهیج

    دانشگاه‌ها به دلیل خوابگاه های مهیج و زندگی دانشجویی شناخته می شوند. دانشجویان می توانند وارد یک‌ کلاب یا گروه شوند و به رهبر کنسول دانشجویان تبدیل شوند، درخواست های خود را برای دانشگاه بنویسند، علاقه مندی و سرگرمی های خود را دنبال کنند.  این فعالیت های چند منظوره به دانشجویانی که انتخاب کردند توانایی و هیجان خود را به کار بیندازند ارائه می‌ شود. دانشجویان همچنین می‌ توانند در فعالیت‌ های مختلف شرکت کنند و برای گروه ها، مراسم ها و غیره وقت بگذرانند تا بتوانند اوقات فراغت خود را هم به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

    ۹فرصت های شغلی

    ایالات متحده آمریکا جزء کشورهایی است که فرصت های شغلی خوبی را ارائه می دهد. درجات دانشگاهی طیف وسیعی از فرصت‌ های شغلی را در اختیار افراد قرار می‌ دهد و آینده آن ها را تضمین می کند. سازمان های بین المللی در کل جهان به دنبال افرادی هستند که می‌ خواهند شغل های متفاوت را با توجه به مهارت هایشان در اختیار آن ها قرار دهند. در نتیجه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های آمریکا پیشنهاد شغلی بیشتری از بازار های بین المللی دارد.

    دانشگاه های آمریکا

    بیش از ۴۰۰۰ دانشگاه در این ایالت وجود دارد. ایالات متحده آمریکا نیز بعضی از بهترین دانشگاه های جهان را در خودش جای داده است. دانشگاه‌ ها و دانشکده‌ ها طیف وسیعی از درجات و رشته های دانشگاهی را در همه رشته‌ های آکادمیک ارائه می دهند. در نتیجه می توانید برنامه های عالی را در مورد سطح مطالعه فارغ التحصیلان یا قبل از فارغ التحصیلی در آن ببینید. درجات دانشگاهی آمریکا به گونه‌ ای است که بعد از آن می توانید در هر جای دنیا تحصیلات خود را ادامه دهید و آن ها برای همه جا معتبر هستند.

    ۱۰  مورد از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در ایالات متحده آمریکا شامل موارد زیر هستند:

    • موسسه فناوری ماساچوست
    • دانشگاه استنفورد
    • دانشگاه هاروارد
    • موسسه فناوری کالیفرنیا
    • دانشگاه شیکاگو
    • دانشگاه پرینستون
    • دانشگاه ییل
    • دانشگاه کرنل
    • دانشگاه جان هاپکینز
    • دانشگاه پنی سیلوانیا

    بهترین کلاسهای خصوصی آموزش زبان در اینجا معرفی شده اند که اگر وقت کافی برای مراجعه به کلاس ندارید می توانید از آنها استفاده نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.