پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خواندنی های سفر به آنتالیا و بدروم
    10 فروردین 1400 - 13:46
    شناسه : 181783
    0

    بدروم در جنوب کشور ترکیه و در امتداد دریای اژه واقع شده است و از این رو دارای طبیعتی زیبا و سواحل  طلائی رنگ و شگفت انگیز است .

    پ
    پ

     به آنتالیا - خواندنی های سفر به آنتالیا و بدروم - آنتالیا

    شهر زیبا و ساحلی بدروم یکی از قطب های برتر گردشگری در کشور ترکیه است که در کنار شهرهای استانبول ، آنتالیا ، کوش آداسی و مارماریس مکانی ایده آل برای گذراندن تعطیلات تابستانی است . بدروم در میان گردشگران اروپائی به شهرت فراوانی رسیده و نزدیکی به قاره اروپا سفر به این شهر را برای آنان آسان نموده است . و البته امروزه مسافران ایرانی نیز رغبت فراوانی برای سفر به این شهر نشان داده اند و روز به روز نیز بر تعداد شان افزوده می شود .

    بدروم در جنوب کشور ترکیه و در امتداد دریای اژه واقع شده است و از این رو دارای طبیعتی زیبا و سواحل  طلائی رنگ و شگفت انگیز است . آبهای فیروزه ای اژه در طول فصل تابستان میلیون ها مسافر را به سمت خود می کشاند ، و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و متعدد تعطیلاتی بی نظیر را برای گردشگران رقم می زند .

    بدروم دارای امتیازات مختلفی است که از میان همه آن ها میتوان به تاریخ پر فراز و نشیب  این شهر اشاره نمود ، که به سبب آن آثار باستانی و مکان های دیدنی متعددی در این شهر وجود دارد . همچنین باید افزود این شهر دارای هتل ها و اقامتگاههای لوکس و بسیار مدرنی است که مجالی برای گشت و گذار در شهر باقی نمی گذارد و با ارائه خدمات منحصر بفرد ، همه آنچه را که می خواهید در اختیارتان قرار می دهند .

    بدروم در زمره دیدنی ترین شهر های کشور ترکیه قرار دارد از این رو در ادامه این مطلب برخی از جاذبه های دیدنی آن را به شما معرفی می کنیم . پس با سفر باتو در رزرو تور بدروم همراه باشید :

    ساحل زیبای فنر بیچ

    ساحل زیبای فنر ، یکی از زیباترین سواحل شهر بدروم است که با وجود طبیعت زیبا ، آبهای زلال ، آرامش و امنیت فراوان و همچنین تفریحات آبی پر هیجان ، به شهرت رسیده است . شن های طلائی رنگ و بسیار نرم این منطقه برای آفتاب گرفتن و ساعت ها تفریح و خوشگذرانی مناسب است .  همچنین در امتداد ساحل فنر کافه ها و رستوران های فراوانی وجود دارد که برای خوشگذرانی شبانه مناسب اند و گردشگران بسیاری جذب آن می شوند .

    گفتنی است کایت سواری در این ساحل بسیار پر طرفدار بوده و معمولا روزهایی که وزش باد ملایم تر است به افراد مبتدی آموزش های اولیه ارائه می گردد .

    جاذبه های گردشگری در شهر آنتالیا – ترکیه

    شهر زیبا و ساحلی آنتالیا یکی از مقاصد برتر گردشگری در دنیاست که با دارا بودن طبیعتی شگفت انگیز و آب و هوای مطبوع و مدیترانه ای به شهرت جهانی رسیده است . این شهر در دهه های گذشته بسیار مورد توجه گردشگران اروپایی قرار گرفته و البته شمار ایرانیانی که مایل اند تعطیلات عید نوروز و تابستان خود را در این شهر سپری کنند ، کم نیست .

    آنتالیا در امتداد آب های زلال و فیروزه ای دریای مدیترانه قرار گرفته و به خاطر داشتن سواحلی شگفت انگیز به سرزمین شن های طلائی معروف شده است . دور تا دور این شهر زیبا را کوههای سرسبز و  پوشیده از درخت دربر گرفته و منظره ای چشم نواز پدید آورده که قابل توصیف نخواهد بود . شهر آنتالیا همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و سراسر پر شده از هتل های بسیار لوکس ، پارک های آبی مدرن و متنوع ، مراکز خرید شیک و صدها مجموعه تفریحی دیگر که نمیتوان همگی آن ها را شمارش نمود . با اینهمه نباید از تاریخ پر فراز و نشیب و فرهنگ غنی این سرزمین غافل بود . زیرا این شهر باستانی قرن ها تحت سیطره امپراتوری های بزرگی همچون یونانیان و رومیان قرار داشته که ثمره آن پدید آمدن آثار تاریخی بسیار ارزشمند و شگفت انگیز است که برخی به شهرت جهانی رسیده اند .

    در ادامه این مطلب تور آنتالیا ارزان با ما همراه شوید تا برخی از جاذبه های دیدنی این شهر را به شما معرفی می کنیم :

    شهر سیده –   Side

    اطراف آنتالیا را شهرهای کوچک و روستاهای فراوانی در بر گرفته که هر کدام دارای معماری منحصر بفرد  زیبایی هستند . از این رو تورهای گردشگران علاقمندان را به گشت و گذاری یکروزه دذر این مناطق دعوت می کنند . در این میان شهر سیده دارای طبیعتی زیبا و ساحلی شگفت انگیز است  و با وجود آثار تاریخی بسیار ساعت ها شما را سرگرم می کند . برخی از این ویرانه های باستانی هزاران سال قدمت دارند که یکی از معروف ترین آن ها ، تالار باستانی آتنا نام دارد که آوازه ای جهانی دارد . بعد از آن پیشنهاد می کنیم به بازدید از آمفی تئاتر باستانی سیده ، موزه سیده ، شهر تاریخی سلوکیا ، مجموعه شگفت انگیز استیت آگورا بروید و اگر وقتی باقی ماند از شهر تاریخی سلگ ، آبشار ماناوگات ، غارهای دودنسیک ، پارک کوپرولو کانیون و تالار آپولو نیز دیدن کنید . البته شهر سیده دارای جاذبه های دیگری همچون مراکز خرید و بازار های محلی متنوع نیز هست .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.