سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ممنوعیت شکل‌گیری دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت
    12 فروردین 1400 - 17:40
    شناسه : 181839
    0

    جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان اعلام کرد : بر اساس مصوبات شصت و دومین جلسه ستاد ملی و نیز ستاد استانی کرونا هرگونه شکل گیری و برپایی دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در گیلان در روز طبیعت ممنوع است.

    پ
    پ

    قاسم نژاد - ممنوعیت شکل‌گیری دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت -

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمود قاسم نژاد عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب تاکید کرد : در این راستا شهرداری ها در تعامل و هماهنگی با نیروی انتظامی نسبت به اطلاع رسانی و نظارت شدید بر بوستان‌ها و فضای سبز اقدام می کنند.

    وی در خصوص محدودیت تردد در این ایام در استان افزود : محدودیت تردد طبق مصوبات ستاد کرونا از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرستان های استان با وضعیت های آبی، زرد، نارنجی و قرمز برقرار بوده و به روال گذشته کسانی که در این ساعات با وسایط نقلیه شخصی تردد کنند، جریمه می شوند.

    قاسم نژاد تصریح کرد : محدودیت تردد شبانه از زمان آغاز طرح مدیریت هوشمند، برقرار بوده و همچنان هم ادامه دارد و مختص روز طبیعت و ۱۳ فروردین نبوده و نیست و تا زمانیکه ستاد ملی کرونا دستور به لغو آن نداده ، اعمال خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.