×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

توسلی - هانیه توسلی مالک کدام رستوران است؟ - رستوران

شاید دو خط اول این خبر دروغ سیزده به نظر برسد، ولی در اصل خط داستانی سریال گیسو منوچهر هادی است که چند قسمت آن هم در شبکه خانگی پخش شده است.

هانیه توسلی در نقش کتایون آزاد مالک رستوران ارکیده است که می خواهد کار تبلیغات رستورانش را به تیم حسین یاری و همکارانش بسپرد. سریال گیسو ادامه سریال عاشقانه است که چند سال پیش در شبکه خانگی پخش شد.

در سریال گیسو بازیگرانی مثل حسین یاری، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان و ساره بیات حضور دارند.در این سریال چند بازیگر قدیمی حضور ندارند. مهم‌ترین غایب گیسو، مهناز افشار است که به دلیل مهاجرت به خارج از کشور در قسمت دوم این سریال نیست. پانته آ بهرام هم گفته می شود به دلیل درگیری با منوچهر هادی در سریال دلدادگان، در فصل دوم عاشقانه حضور ندارد.

یکی دیگر از غایب‌ها فرزاد فرزین است که رسما اعلام کرد با وجود توافق اولیه به خاطر تکراری نشدن کارکترش در این فصل بازی نمی‌کند. بهاره کیان‌افشار هم یکی دیگر از غایب‌ها است که البته هنوز دلیل عدم حضور او در این سریال مشخص نیست.

این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. اولین قسمت سریال گیسو در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

رستوران ارکیده کجاست؟

رستوران ارکیده با ۶۰ سال سابقه کار یکی از لوکیشن های اصلی این سریال است. رستوران ارکیده در جاده چالوس،‌مهستان کرج، اقدسیه، سعادت آباد، شهریار، میدان آرژانتین و متل قو شعبه دارد.

کسانی که عاشق طبیعت و آلاچیق‌های دل‌باز و تخت‌های سنتی هستند یا طرفداران تکنولوژی که دوست دارند در پنت‌هاوسی مشرف به کلان‌شهر غذا بخورند، قطعا یکی از شعب رستوران‌های زنجیره‌ای ارکیده را می توانند مطابق میل و سلیقه خود انتخاب کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.