پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41443 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در خلاقیت، راسا مارکتینگ حرف اول را میزند!
    02 اردیبهشت 1400 - 0:01
    شناسه : 182664
    0

    پایه و اساس هر کاری در این قرنی که داریم تجربه میکنیم روی خلاقیت بنا شده است. تصور کنید بدون خلاقیت، اوضاع کسب و کارتان چطور خواهد شد؟ پس برای جلوگیری از چنین شرایطی، پیشنهاد میکنیم همین حالا سری به وبسایت راسا مارکتینگ بزنید و نگاهی به خدمات و کارهایی که از دستشان بر می آید، بیندازید. فاصله شما با مشتری، دو کلمه است؛ راسا مارکتینگ.

    پ
    پ

    مارکتینگ2 - در خلاقیت، راسا مارکتینگ حرف اول را میزند! - خلاقیت

    چیزی که زیاد میتوانید پیدا کنید، شرکت هایی است که کار مارکتینگ میکنند و خدمات مختلفی را در این حوزه ارائه میدهند. در چنین شرایطی چطور میشود انتخاب کرد و از همه مهمتر چطور میشود در بازاری پر از رقیب، کاری کرد که نسبت به دیگران متمایز شد؟ پاسخ این سوال، خلاقیت است. چیزی که برندهای آن طرف دنیا را از یکدیگر متمایز کرده و باعث شده نامشان به گوش ما برسد، چیزی است به نام خلاقیت. چه در حوزه تبلیغات و چه در حوزه دیجیتال مارکتینگ، این روزها اگر حرف تازه ای نداشته باشید نمیتوانید کسب و کارتان را به کسی معرفی کنید. خصوصا اگر تازه کار باشید یا چند سالی بیشتر از شروع کارتان نگذرد. قطعا پیش از شما خیلی ها اعتباری را از طریق طول عمر زیاد شرکتشان به دست آورده اند و درنتیجه شما نیاز به کپسول خلاقیت دارید. کپسولی به نام راسا مارکتینگ.

    برای این که خودتان و مشتری ها، لذت ببرید!

    فرقی نمیکند خدمت یا محصول تازه ای ساخته باشید که پیش از این وجود نداشته یا بخواهید خدمات و محصولاتی که وجود داشته اند را عرضه کنید. به هر حال شکل عرضه شما و همچنین در نظر گرفتن بازار و ذائقه مشتری ها، بسیار مهم است. اگر محصولتان بر فرض مثال یک آدامس باشد شما نمیتوانید بگویید آدامسی که دارید خوشمزه است. باید دنبال شیوه ای تازه برای عرضه محصولتان باشید. باید روی ویژگی هایی که شما را از دیگران متمایز میکند، بایستید و در عین حال باید بدانید چطور مخاطبتان را به خرید یا استفاده از محصول و خدماتتان وادار کنید. راسا مارکتینگ، این کار را با بهره گیری از تیم متخصصان خودش انجام میدهد. طوری که کافی است کارتان را به آنها بسپارید و منتظر مشتری باشید.

    خلاقیت در برندینگ، یعنی شما تعیین کننده سلیقه شوید!

    خیلی از برندهای بزرگ دنیا اکنون جدای از این که حسابی شناخته شده اند، به سادگی این امکان را دارند تا سلیقه مخاطب را تعریف کنند. میتوانند تعیین کنند مشتری هایشان بهتر است چه چیزی مصرف کنند یا از کدام خدمات استفاده کنند. این مستلزم داشتن برندینگی خوب است. راسا مارکتینگ با ارائه خدماتی خلاقانه در حوزه برندینگ تلاش میکند تا به شکلی کاملا متمایز شما را به بازار هدفی که میخواهید بشناساند. بسته به خدمتی که دارید، برایتان برنامه ای طراحی میکند که طی آن میتوانید خودتان را در بین دیگر رقبا مطرح کنید و به هیچ عنوان ساده و پیش و پا افتاده نباشید.

    همه قصه ها، گفته شده اند، اکنون شکل گفتن قصه هاست که مهم است!

    این جمله معروفی است که در حوزه سینما و تئاتر وجود دارد. شما هرگز نمیتوانید قصه ای بگویید که تا به حال مثل آن وجود نداشته، تنها میتوانید شیوه پرداخت به آن قصه را تغییر دهید. از خیلی سال پیش تاکنون نیز چنین اتفاقی دارد می افتد و به همین خاطر است که سینما و تئاتر هنوز که هنوز است، زنده مانده و دارد به مسیرش ادامه میدهد. شاید خدمات و محصولات شما نیز پیش از این توسط شرکت های مختلف دیگری عرضه شده باشند، اما شکل و شمایلی که اکنون آن را ارائه میکنید، مهم است. این که چطور با خدماتتان روبرو میشوید و این امکان را به دیگران میدهید تا با آن روبرو شوند. راسا مارکتینگ با تکیه بر خلاقیت تیم خود، به سادگی میتواند شما را در میان رقبا مطرح کند.

    فراخوانی به اقدام یا سی تی ای، هنری مثال زدنی برای جلب مشتری!

    یکی از مسائلی که در بین آنهایی که کار مارکتینگ میکنند، مطرح است، توانایی فراخوانی به اقدام است. این که چطور مخاطب را مجاب کنید تا بخواهند از شما خرید کنند یا سفارشی بدهند و سراغ خدماتتان بیایند. نحوه نوشتن آن و نیز برخورد با مخاطب بسیار مهم است. این که نیاز آنها را به خوبی بشناسید و کلمات را جوری کنار هم قرار دهید که وقتی آن را میخوانند، امکان نداشته باشد، سراغ سفارش خدماتتان نروند. راسا مارکتینگ، با تیم محتوای حرفه ای خود، تضمین میکند که سی تی ای یا فراخوانی به اقدامی که برایتان مینویسد، حتما نتیجه خواهد داد.

    خلاقیت که باشد، خیالتان تخت خواهد بود!

    پایه و اساس هر کاری در این قرنی که داریم تجربه میکنیم روی خلاقیت بنا شده است. تصور کنید بدون خلاقیت، اوضاع کسب و کارتان چطور خواهد شد؟ پس برای جلوگیری از چنین شرایطی، پیشنهاد میکنیم همین حالا سری به وبسایت راسا مارکتینگ بزنید و نگاهی به خدمات و کارهایی که از دستشان بر می آید، بیندازید. فاصله شما با مشتری، دو کلمه است؛ راسا مارکتینگ.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.