×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

محمد مهدی علی قارداش 1 - اصول راه اندازی استارت آپ موفق - استارت آپ

این روز ها با توجه به شیوع ویروس کرونا همه به دنبال راه اندازی استارت آپ هستند ، اما راه اندازی استارت آپ موفق نیازمند مشورت با افراد و یا شرکت های معتبر در این حوزه می باشد.

محمد مهدی علی قارداش مدیر عامل گروه ایزی آنلاین در این خصوص گفت: امروزه بیشتر افراد با توجه به سود ده بودن حوزه استارت آپ شروع به ایده پردازی کرده و آماده ی شروع کاری جدید می باشند اما پس از مدتی با شکست مواجه می شوند علت اصلی این شکست عدم توجه به تمامی جوانب یک استارت آپ می باشد .

وی افزود : از نظر من استارت آپ هایی موفق خواهند شد که دارای سه ضلع مثلث موفقیت این حوزه باشند یعنی تجربه ، تخصص و سرمایه ، هر کدام از این موارد به تنهایی منجر به موفقیت نمی شوند و این موارد در کنار هم می توانند باعث موفقیت کسب و کار شما شوند.

محمد مهدی علی قارداش درباره چگونگی ارتباط این سه عامل افزود : به عنوان مثال شما تخصص در زمینه برنامه نویسی دارید این تخصص تنها زمانی به موفقیت در استارت آپ خواهد رسید که شما بتوانید با افراد دارای تجربه در کسب و کار مد نظر و همچنین سرمایه گذار مناسب ارتباط برقرار نماییید .

وی خاطر نشان کرد گروه ایزی آنلاین با به کار گیری افراد متخصص یکی از سه ضلع را برای کسب و کار شما فراهم آورده است و همچنین با داشتن منابع سرمایه گذاری آماده پرورش تجربه شما برای آماده سازی و راه اندازی یک استارت آپ موفق می باشد.

https://www.EasyOnline.ir

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.