جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع شیر توالت را بشناسید!
    04 اردیبهشت 1400 - 12:51
    شناسه : 182791
    0

    انتخاب انواع شیر توالت اهمیت بالایی دارد؛ چراکه این نوع کالا از جنس کالاهای مصرفی نیست و پس از خرید، در صورت داشتن کیفیت بالا تا سال ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب به بررسی انواع شیرآلات دستشویی پرداخته و کاربرد هر یک را بررسی کرده ایم.

    پ
    پ

    شیرآلات نقش مهمی در کیفیت زندگی بازی می‌کنند و هر یک از آنها کارایی و کاربرد خاص خود را دارند. انتخاب انواع شیر توالت اهمیت بالایی دارد؛ چراکه این نوع کالا از جنس کالاهای مصرفی نیست و پس از خرید، در صورت داشتن کیفیت بالا تا سال ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب به بررسی انواع شیرآلات دستشویی پرداخته و کاربرد هر یک را بررسی کرده ایم.

    دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات با دست قابل تشخیص نیست. به طور مثال، شیرآلات ارزان قیمتِ باکیفیت نیز ممکن است از نظر وزنی سبک باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

    قیمت شیرآلات بهداشتی

    قیمت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بسیار متنوع است. انواع شیرآلات ایرانی و شیرآلات خارجی در بازار و فروشگاه های اینترنتی شیرآلات موجود است. اما علت تفاوت قیمت شیرآلات چیست؟ عوامل مختلفی مانند جنس شیرآلات‌، گارانتی، نوع آبکاری، پیچیدگی طرح و فرایند تولید و حتی برند شیرآلات در تعیین قیمت آن ها نقش دارند. قیمت شیرآلات کاویان که یکی از قدیمی ترین طراحان و تولیدکنندگان شیرآلات است از قیمت شیرآلات ارزان تا قیمت شیرآلات لوکس متنوع است و شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود مناسب ترین و بهترین شیرآلات را خریداری نمایید.

    image 919e0a54a0b7a44736eaa1addd6c613e73bb32a9 - انواع شیر توالت را بشناسید! - شیر توالت

    خرید انواع شیر توالت

    شیر توالت نیز مانند سایر انواع شیرآلات بهداشتی باید به صورت اصولی انتخاب شود. رنج قیمت شیر توالت از شیر توالت ارزان تا شیر توالت لوکس گسترده است و افراد با توجه به بودجه خود باید مناسب ترین شیر توالت را تهیه کنند. انواع شیر توالت کاویان با قیمت های متفاوت و طرح های انحصاری و ثبت شده در فروشگاه اینترنتی رسمی شیرآلات کاویان موجود است. در زمان خرید شیر توالت علاوه بر قیمت شیر توالت حتماْ به موارد زیر نیز توجه نمایید:

    • گارانتی و ضمانت شیر توالت
    • کیفیت آبکاری شیر توالت
    • طرح منحصر به فرد شیر توالت
    • جنس شیر توالت
    • رنگ شیر توالت

    شیر توالت علاوه بر جنبه کاربردی، از تجهیزات دکوراتیو حمام و دستشویی است. مدل های مختلف شیر دستشویی دارای قابلیت های خاص خود هستند و هر یک برای کاربرد منحصر به فردی مناسب هستند. شیر توالت ممکن است از نوع اهرمی و یا کلاسیک باشد. شیر توالت اهرمی متداول ترین نوع شیرآلات دستشویی است و مدل ها و رنگ های مختلفی دارد. کنترل دما و فشار جریان آب در این نوع شیرهای توالت به وسیله یک دسته اهرمی انجام می شود، که به نسبت دسته های پیچی در مدل های کلاسیک، سهولت بیشتری دارد. شیرآلات دستشویی ممکن است بر روی دیوار و یا داخل دیوار نصب شوند. شیر توالت توکار، که تاسیسات آن داخل دیوار قرار می گیرد، ظاهری خلوت و بسیار مدرن به فضای دستشویی می بخشد.

    شیر توالت توکار

    ساز و کار این نوع شیرآلات دستشویی در درون دیوار تعبیه می شود و شما فقط بدنه و صفحه تنظیم فشار و دمای آب شیر توالت را روی دیوار می‌بینید. این موضوع به زیبایی و مینیمال بودن هر چه تمام‌تر سرویس بهداشتی کمک می‌کند. در نتیجه شیر توالت توکار جز مدرن ترین انتخاب ها برای دستشویی‌های امروزی است. از معایب شیرآلات توکار می توان به نیاز به تخریب دیوار درصورت خرابی ساز و کار داخلی شیر اشاره کرد که می‌تواند علاوه بر هزینه مالی ای که برای صاحبخانه دارد، دردسر یافتن کاشی به همان سبک کاشی های تخریب شده را هم داشته باشد.

    image 3515ba3825d2a7513243aadd9e6c6300d935cb21 - انواع شیر توالت را بشناسید! - شیر توالت

    شیر توالت اهرمی

    شیرآلات اهرمی دستشویی علاوه بر تنوع گسترده، سهولت کاربری کافی را نیز برای مصرف کنندگان فراهم می آورند. علاوه بر این، تعمیر شیر اهرمی روکار ساده تر از شیرآلات توکار است. اهرم شیر اهرمی به راحتی به سمت آب سرد یا گرم چرخیده و دمای مورد نظر تعیین می شود. می‌توان گفت شیرآلات اهرمی بیشترین استفاده را در خانه‌ها دارد و یکی از رایج ترین انواع شیرآلات است.

    شیر توالت های تکی قدیمی

    مدل دیگری از شیرهای توالت که در گذشته استفاده می‌شد و شاید در بعضی از خانه‌های قدیمی همچنان دیده شود شیر توالت تکی (فلکه ای) است. این شیر توالت‌ها فقط دارای یک پیچ چرخان هستند که میزان آب خروجی را تعیین می‌کند و یک دهنه گرد دارند که شلنگ‌های پلاستیکی به آن متصل شده و با بسط سفت می‌شود. این نوع شیر توالت را می‌توان ارزان‌ترین نوع شیر توالت دانست زیرا ظاهر آنچنان زیبایی نداشته و بدنه ساده‌ای دارد که وظیفه آن فقط کنترل جریان آب و نه دمای آن است.

    شیر توالت کلاسیک اما مدرن!

    این نوع شیرآلات توالت طرحی کلاسیک دارند، اما می‌توانید آن ها را در خانه‌های لاکچری و مدرن نیز ببینید. این شیرآلات توالت بیشتر به رنگ رزگلد و یا زیتونی دیده می‌شوند و در طراحی آن ها انحنا و پیچ و تاب زیادی وجود دارد که همین امر زیبایی آن ها را دوچندان می کند. این طرح که به آنتیک نیز شهرت دارد، در نگاه اول شما را به قرون وسطی خواهد برد! اما زیبایی منحصر به فردی نیز به سرویس بهداشتی شما می بخشد. وزن و قیمت شیر توالت با طرح کلاسیک معمولاْ بالاتر است.

    image 6fa66e12d5d5f6f8bd15ddbf45312f4cdf4d9f41 - انواع شیر توالت را بشناسید! - شیر توالت

    جذاب ترین رنگ شیر توالت

    یکی از عناصر اصلی نمای شیرآلات، رنگ است و رنگ طلایی یکی از شیک ترین و جذاب ترین رنگ ها برای شیرآلات است. نکته‌ای که علاوه بر کیفیت ساخت باید در زمان خرید شیر توالت طلایی در نظر بگیرید، کیفیت آبکاری آن است. شیرآلات طلایی معمولاً قیمت بالاتری دارند و بهتر است در زمان خرید آبکاری آنها را بررسی کنید تا موج نداشته باشد.

    جمع بندی

    شیر توالت یکی از انواع شیرآلات بهداشتی است که در زمان خرید آن باید به نکات مهمی مانند جنس، گارانتی، استاندارد بودن و کیفیت آبکاری آن توجه کنید. قیمت شیر توالت نیز مانند سایر شیرآلات متفاوت است. تنوع بسیار گسترده ای از شیر توالت در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد که بعضی از آنها بسیار خاص هستند. به طور مثال شیرآلات کاویان هم افزا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی است که به طراحی شیرآلات و نه کپی برداری از طرح های موجود می پردازد. می توانید ست شیرآلات میشکا، ست شیرآلات توکا، بیتا و… در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان مشاهده نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.