شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لرزه گیر با کیفیت بالا و قیمت مناسب : صنعت پایپ
    06 اردیبهشت 1400 - 9:47
    شناسه : 182844
    0

    در صنعت پایپ لوله ها در واقع استوانه هایی توخالی از جنس سیمان، پلی اتیلن، آهن، فولاد، استیل و غیره می باشند، که به تنهایی هیچ کاربردی ندارند، و عملا بی استفاده هستند،  در واقع این اتصالات هستند که به طراحی سیستم های تأسیساتی و لوله کشی کمک می کنند و با استفاده از آن ها به راحتی می توان نقشه سیستم پایپینگ را طراحی کرد.

    پ
    پ

    انواع لوله و اتصالات صنعتی و لرزه گیر ها

    کیفیت و پایداری سیستم های تأسیساتی همواره از مهمترین اهداف توسعه صنعت پایپینگ بوده است، که سبب شده به مرور زمان انواع لرزه گیر و لوله و  اتصالات صنعتی و خانگی از ساختارهای ساده خود فاصله بگیرند و در ساخت آن ها از مواد و متریال جدیدی همچون آلیاژهای آهن، فولاد، استیل استنلس، ورق های گالوانیزه و ترکیبات پلی اتیلن  با تکیه بر دانش و مهارت روز دنیا استفاده شد، که حاصل این تغییرات انواع لوله و اتصالات بدون درز مانیسمان، لوله و اتصالات گالوانیزه، لوله و اتصالات سیاه درزدار و لوله و اتصالات پلیمری است، که در ساخت و تولید آن ها از نظر کیفیت آلیاژ مصرفی، نوع اتصالات رزوه ای و ضخامت و سایز از استانداردهای جهانی و اروپایی نظیر ASME, ASTM,ANSI,DIN,API و غیره استفاده می شود، و به راحتی می توان انواع لوله و اتصالات صنعتی را در سایزهای مشابه با استفاده از روش های مختلف اتصال به یکدیگر متصل نمود. قیمت انواع لوله و اتصالات جوشی و فلزی در برندهای مختلف داخلی و خارجی در فروشگاه آنلاین لوله و اتصالات صنعت پایپ به دلیل عرضه مستقیم کالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

    لرزه گیر

    کاربرد لوله و اتصالات پلیمری

    لرزه گیر و لوله و اتصالات پلیمری از پرکاربرترین اتصالات خانگی و صنعتی هستند که در کیفیت های مختلفی همچون لوله و اتصالات پنج لایه، لوله و اتصالات تک لایه، لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی، لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی، پوش فیت و پلیکا تولید و عرضه می شوند، که هرکدام از آن ها کاربردهای مختص به خود را دارند و در صنایع خانگی و صنعتی مانند باغداری، آبیاری قطره ای، زهکشی، کشاورزی، شیلات و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، و در صورت استفاده صحیح و انتخاب درست نوع  آن ها، دوام و ماندگاری این محصولات باکیفیت پلیمری به بیش از نیم قرن هم می رسد. امروزه به دلیل دوام بسیار بالای لرزه گیر و انواع لوله و اتصالات پلیمری و همین طور قیمت بسیار پایین آن ها نسبت به انواع لوله و اتصالات فلزی این محصولات طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و در اغلب سیستم های تأسیساتی کوچک و بزرگ، که استفاده از آن ها از نظر تحمل دما و فشار سیالات امکان پذیر است، مورد استفاده قرار می گیرند.

    لرزه گیر

    معرفی لرزه گیر و  لوله و اتصالات فلزی

    در معرفی انواع لوله و اتصالات صنعتی و لرزه گیر در ابتدای امر به معرفی انواع  لوله و اتصالات فلزی جوشی و خرید لرزه گیر می پردازیم، که از نظر ضریب امنیتی، دوام و کیفیت نسبت به دیگر لوله و اتصالات غیر فلزی بسیار مقاوم تر هستند و بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارند. این اتصالات را می توان بر حسب کیفیت و روش تولید و همین طور استاندارد های تولید در گروه های مختلف انواع لوله و اتصالات بدون درز مانیسمان، انواع لوله و اتصالات سیاه درزدار و انواع لوله و اتصالات گالوانیزه قرار داد، که هرکدام از آن ها دارای ضریب ایمنی مشخصی در برابر نشتی سیالات و مقاومت لوله ها هستند. انواع لوله و اتصالات مانیسمان با استفاده از تکنولوژی های مختلفی از قبیل روش های ذوب و ریخته گری شنی و گریز از مرکز، شلیک ساچمه فولادی و غیره تولید می شوند، در بدنه این لوله ها جای هیچ گونه درز و جوشی وجود ندارد، و به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر نشتی اغلب در سیستم های صنعتی بسیار حساس مانند صنایع پالایشگاهی، نیروگاه ها و خطوط انتقال سیالات سمی مورد استفاده قرار می گیرد. در معرفی لرزه گیر و انواع لوله و اتصالات فلزی پس از اتصالات مانیسمان به لوله های با کیفیت سیاه درزدار می رسیم این لوله ها برحسب آلیاژی که در ساخت آن ها به کار رفته است دارای ظرفیت های مختلف مقاومتی می باشند، اما از نظر کیفیت و دوام  در جایگاه دوم لوله و اتصالات صنعتی فلزی قرار می گیرند، که قیمت بسیار مناسب تری نسبت به اتصالات مانیسمان دارند. انواع لوله و اتصالات گالوانیزه که در دو مدل آهنی و فولادی تولید می شوند، که کیفیت های متفاوتی دارند، پوشش گالوانیزه ای که سطح رویی آن ها را در بر می گیرد در برابر خوردگی و رطوبت از آن ها محافظت می کند.

    لرزه گیر لاستیکی

    انواع لرزه گیر

    در صنعت پایپ لوله ها در واقع استوانه هایی توخالی از جنس سیمان، پلی اتیلن، آهن، فولاد، استیل و غیره می باشند، که به تنهایی هیچ کاربردی ندارند، و عملا بی استفاده هستند،  در واقع این اتصالات هستند که به طراحی سیستم های تأسیساتی و لوله کشی کمک می کنند و با استفاده از آن ها به راحتی می توان نقشه سیستم پایپینگ را طراحی کرد. فلنج جوشی، شیلنگ شیلان، لرزه گیر، زانویی، سه راهی، تبدیل، بوشن، شیرآلات صنعتی و غیره از پرکاربردترین نوع اتصالات جوشی صنعتی هستند، که هر کدام از آن ها وظایف مشخصی دارند و  در استانداردهای مختلف با استفاده از متریال متفاوت طراحی و تولید می شوند. کور کردن موقتی و دائمی مسیرها، ارتباط بین قطعات مختلف و کمک به ثبات و پایداری سیستم پایپینگ از مهمترین دلایل استفاده از فلنج ها می باشد، این اتصالات در انواع مختلف گلودار، کور و غیره تولید می شوند و می توان براساس روش نصب آن ها را در دو گروه فلنج جوشی و فلنج دنده ای قرار داد. تغییر مسیر سیالات، مسدود کردن مسیر، کنترل فشار و دمای لوله ها، دفع لرزش ها و ضربات وارده به سیستم لوله کشی از دیگر دلایل اهمیت اتصالات جوشی در صنعت پایپ می باشد. انواع لرزه گیر آکاردئونی و لرزه گیر لاستیکی که در ظرفیت های مختلف دما و فشار و در رنگ های مختلف تولید می شود را می توان مانند انواع شیرآلات کنترلی و صنعتی در شمار اتصالات مهم برای حفظ دوام  پایداری سیستم پایپینگ به علت افزایش سطح فشار و لرزش سیستم قرار داد. تمامی لوله اتصالات فلزی و پلیمری در برندهای معتبر داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای تعریف شده جهانی تولید می شوند، که سبب شده قیمت خرید لوله و اتصالات جوشی و پلیمری داخلی در مقایسه با نمونه های خارجی آن ها به دلیل هزینه های سنگین واردات، افزایش نرخ ارز و غیره بسیار ارزان تر و اقتصادی تر می باشد، به عنوان مثال می توان به انواع فلنج مشهد، شیلنگ شیلان، لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران،  شیرآلات کنترلی وگ بی همتا و بسیاری برندهای معتبر دیگر اشاره کرد، که به دلیل دوام و کیفیت بالای محصولات در بازارهای داخلی و خاورمیانه جای خود را به خوبی باز کرده اند. فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از قدیمی ترین و خوشنام ترین مراکز خرید آنلاین انواع لوله و اتصالات فلزی و پلیمری در تمامی برندهای داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت می باشد، که با اعتماد کامل می توان سفارشات خود را در وب سایت این مرکز ثبت کرد.

    لرزه گیر

    قیمت انواع لوله و اتصالات صنعتی و لرزه گیر

    فعالان صنعت پایپ معمولا با توجه به نوع سیستم پایپینگ، ظرفیت آن از نظر گستردگی، هدف از طراحی، بودجه پروژه و حساسیت آن تلاش می کنند بهترین پیشنهادات را در زمینه انتخاب انواع لوله و اتصالات جوشی یا دنده ای و انواع لرزه گیر به مشتریان بدهند، تا در نهایت بتوانند یک نقشه بسیار عالی از طراحی و لوله کشی تأسیسات را به نمایش بگذارند، اگر بخواهیم انواع لوله و اتصالات صنعتی را از نظر کیفیت و قیمت دسته بندی کنیم، بالاترین رده کیفیت به انواع لوله و اتصالات مانیسمان و پایین ترین قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلنی قرار می گیرد. کیفیت تولید، آلیاژها و متریال مصرفی، برند سازنده، استاندارد تولید، ابعاد و اندازه و روش تولید از مهمترین پارامترهای تعیین قیمت انواع لوله و اتصالات صنعتی است، و معیار اصلی تفکیک آن ها از نظر میزان تحمل فشار و دما می باشد.

    لرزه گیر آکاردئونی

    فروش آنلاین لوله و اتصالات صنعتی و لرزه گیر آصا

    مجموعه معتبر فروشگاهی لوله و اتصالات صنعت پایپ از بزرگترین و محبوبترین مراکز فروش آنلاین لوله و اتصالات صنعتی  در برندهای معتبر داخلی و خارجی و لرزه گیر آصا با مناسب ترین قیمت، و گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا می باشد، که پس از سالها فعالیت مستمر در این بازار پر متقاضی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را با تحویل فوری لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران و بی واسطه کالا به سراسر کشور به دست آورد، و در شمار محبوبترین فروشگاه های آنلاین فروش لوله و اتصالات صنعتی و لرزه گیر آصا قرار بگیرد.

    برای خرید و دریافت قیمت به وب سایت ما مراجعه نمایید: https://sanatpipe.com

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

    تلگرام: https://t.me/sanatpipe

    اینستاگرام: https://instagram.com/sanatpipe

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.