شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرکت  فرش سروش پایتخت تولید کننده فرش ماشینی ابریشمی با تراکم بالا
    08 اردیبهشت 1400 - 7:37
    شناسه : 182950
    0

    فرش بافته شده از ابریشم یکی از جذاب ترین انواع فرش ماشینی است که جلوه ای از پیشرفت چشمگیر فناوری مورد استفاده در تولید فرش ماشینی ، طی دهه اخیر بوده است.

    پ
    پ

    70779 m6cpdw - شرکت  فرش سروش پایتخت تولید کننده فرش ماشینی ابریشمی با تراکم بالا - شرکت فرس

    پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات مختلفی که در تولید فرش های ماشینی به کار می رود، موجب بهبود چشمگیر کیفیت فرش های ماشینی طی دهه های گذشته شده است. به طوری که امروز، شاهد تنوع بسیار گسترده ای از طرح و رنگ در تولید انواع فرش ماشینی بوده ایم. می توان اوج پیشرفت در این زمینه را در تولید فرش های طرح دستباف مشاهده نمود. فرش ماشینی ابریشمی اکسیر از آن جمله است که از بافتی بسیار متراکم و کیفیتی باورنکردنی برخوردار است.

    فرش بافته شده از ابریشم یکی از جذاب ترین انواع فرش ماشینی است که جلوه ای از پیشرفت چشمگیر فناوری مورد استفاده در تولید فرش ماشینی ، طی دهه اخیر بوده است.

    فرش ابریشم اکسیر تنوع بی نظیری از طرح و رنگ را داراست؛ این تنوع بی نظیر به دلیل تراکم بسیار بالای این فرش هاست که ظرافت بالایی به آن می بخشد و موجب می شود امکان تولید فرش با طرح ها و رنگ های گوناگون به وجود آید.

    این امر باعث شده است که فرش ماشینی ابریشمی اکسیر شباهت بسیار زیادی به فرش های دستباف داشته باشد. نکته ای که باعث شده است این فرش ها را به عنوان فرش دستباف گونه یا طرح دستباف نیز بشناسند.

    70779 8yiiay - شرکت  فرش سروش پایتخت تولید کننده فرش ماشینی ابریشمی با تراکم بالا - شرکت فرس

    ویژگی های یک فرش با کیفیت

    اکسیر به عنوان تولید کننده فرش ماشینی ریزبافت، همواره تلاش می‌کند محصولات خود را با کیفیتی عالی روانه بازار کند. در همین راستا نیز از بهترین دستگاه های فرش بافی بهره می گیرد و مرحله پرداخت فرش را نیز به دست استادکاران برجسته فرش می‌سپارد.

    اما کیفیت فرش از چه جنبه هایی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

    جنس نخ فرش

    الیاف به کار رفته در تولید فرش اهمیت زیادی دارد. فرش اکسیر در تولید فرش های ماشینی خود، از الیاف طبیعی بامبو ، نخ اکریلیک استفاده می کند. همچنین در تولید فرش ابریشم نیز از نخ ابریشم بهره می گیرد. نکته ای که خیال خریداران را از کیفیت موارد اولیه راحت می‌کند.

    تراکم بافت فرش

    بافت فرش های اکسیر با تراکم بسیار بالا صورت می گیرد. این فرش ها 1200 شانه و با تراکم 3600 تولید می شوند. به دلیل همین کیفیت و تراکم بالا ، فرش های اکسیر در زمره فرش های ریزبافت قرار می گیرند.

    اهمیت رنگ

    نکته دیگر رنگ مورد استفاده در تولید فرش است. رنگ از دو جنبه اهمیت دارد. رنگ ها باید هارمونی جذابی داشته باشند و تناسب خوبی با دکوراسیون داخلی داشته باشند. همچنین نوع رنگ به کار رفته نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

    شرکت های تولید کننده فرش ماشینی باید هردو جنبه را مد نظر قرار دهند. فرش اکسیر این دو جنبه را به بهترین صورت در فرش ابریشمی برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. تنوع بالای رنگ و نیز استفاده از رنگ های طبیعی در فرش های اکسیر هالی وجود دارد.

    طرح فرش ماشینی

    عامل مهم دیگر طرح فرش است. تنوع گسترده‌ای از طرح در تولید فرش های ماشینی اکسیر به کار می رود. این نکته به شما کمک می‌کند که با هر سلیقه‌ای، بتوانید طرح مورد پسند و متناسب با دکوراسیون خود را بیابید.

    ویژگی های فرش ماشینی ابریشمی اکسیر

    فرش اکسیر به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده فرش ماشینی توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز و ماشین آلات پیشرفته، فرش دستباف گونه ابریشمی را با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه نماید.

    فرش ابریشم تولید شده در کارخانجات فرش اکسیر ، ظاهری بسیار شبیه به فرش های دستبافت دارد. به همین خاطر نیز نام فرش دستباف گونه را نیز برای آن ها به کار می رود. این شباهت به قدری است که بسیاری آن را با فرش های دستباف اشتباه می گیرند.

    روشی که در بافت این فرش به کار می رود باعث می شود که نخ های فرش ، خواب رفتگی بیشتری نسبت به دیگر فرش های ماشینی موجود در بازار داشته باشد. نکته ای که استحکام بیشتر فرش ابریشم را به همراه دارد.

    همچنین ریزبافت بودن این فرش ها موجب شده است که امکان تولید فرش با هر طرحی وجود داشته باشد. این نکته کمک کرده است تا اکسیر بتواند بسیاری از طرح های محبوب را که پیشتر تنها در فرش های دستبافت دیده می‌شد، تولید و عرضه نماید.

    همچنین این بافت ریز ، در کنار استفاده از نخ های با کیفیت بالا ، نرمی و لطافت بی نظیر این فرش های دستباف گونه اکسیر را به دنبال دارد.

    70779 o7ip77 - شرکت  فرش سروش پایتخت تولید کننده فرش ماشینی ابریشمی با تراکم بالا - شرکت فرس

    فرش طرح دستباف اکسیر ؛ تولید شده از ابریشم طبیعی

    فرش طرح دستباف اکسیر 1200 شانه و با تراکم 3600 تولید می شود. همچنین در بافت این فرش ها از نخ طبیعی بامبو و ابریشم طبیعی استفاده می شود. نکته که ظرافت این فرش ها رو دوچندان می کند.

    همانگونه که اشاره شد، فرش ماشینی ابریشمی اکسیر هالی ، به حدی به فرش دستباف شباهت دارد که بسیاری از افراد، نمی توانند آن را از فرش دستباف تشخیص دهند.

    نکته بسیار جذاب در مورد فرش ابریشمی اکسیر آن است که این فرش ها پس از بافت توسط ماشین، به دست استادکاران برجسته فرش قم ، پرداخت می شوند.

    در این مرحله پرداخت فرش با دقت و ظرافت توسط این هنرمندان برجسته انجام می شود. این مرحله عملیاتی نظیر تیغ زنی ، دور دوزی و گره زنی را در بر می گیرد.

    فرش اکسیر هالی با تولید فرش دستباف گونه با کیفیتی بی نظیر ، چشم همه علاقمندان را به خود معطوف کرده است.

    چیزی که شما دوست خواهید داشت لطافت باورنکردنی این فرش ها و انعطاف خیره کننده آن ها است. به شکلی که هر بیننده ای سوال می پرسد که آیا این فرش ، یک فرش دستباف است؟

    برای خرید فرش ماشینی دستباف گونه اکسیر کار سختی پیش روی شما نیست. اگر شما هم به فرش های طرح دستباف اکسیر علاقمند هستید، کافی است به وبسایت فرش اکسیر یا فروشگاه های آن سری بزنید و از مجموعه فرش های متنوع اکسیر دیدن کنید.

    فرش ماشینی ابریشمی اکسیر زیبایی و کیفیت یک فرش دستبافت را با قیمتی به مراتب کمتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.