پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای پیشگیری و رفع ارور چه کاری انجام دهیم؟
    08 اردیبهشت 1400 - 7:43
    شناسه : 182953
    0

    ارور در بازی یا نرم افزار و حتی ویندوز می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد و شاید بدون دانش زیاد نسبت به کامپیوتر نتوانیم آن را رفع کنیم .

    پ
    پ

    71114 5jwir9 - برای پیشگیری و رفع ارور چه کاری انجام دهیم؟ - ارور

    کامپیوتر و اهمیت آن:

    امروزه جهان ما الکترونیکی شده است ما نیاز داریم با کامپیوتر و لپ تاپ کار کنیم. یادگیری کامپیوتر شاید درگذشته زیاد مهم نبود اما الان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.

    شاید در گذشته بیشتر از کامپیوتر برای کار های تجاری استفاده می شد اما امروزه برای ساده ترین کار های اساسی زندگی هم نیاز به کامپیوتر داریم. از همین سو افراد زیادی برای خود و خانواده خود کامپیوتر خریداری کرده اند، توجه بیشتر مردم به کامپیوتر و پیشرفت علم باعث شده تا سرمایه گذاری در صنعت رایانه افزایش پیدا کند. از همین رو بازی های رایانه ای نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند همچنین طرفداران آن بسیار افزایش پیدا کرده است.

    اما بسیاری از کسانی که با کامپیوتر خود کار می کنند دانش کامل و بالایی در مورد آن ندارند، تنها آموخته های آنها ابتدایی بوده و اگر مشکلی برای ویندوز آن ها پیش بیاید به دردسر می افتند.

    ارور خطای ویندوز، نرم افزار، بازی :

    همانطور که در پاراگراف قبلی گفتیم بسیاری از افراد آگاهی کاملی نسبت ویندوز ندارند تنها از محیط آن برای انجام کار شخصی، بازی و یا دیدن فیلم استفاده می کنند.

    ولی ویندوز و یا بازی و نرم افزار ها همیشه با ما مهربان نیستند و بعضی اوقات اجرا نمی شوند و یا ارور می دهند.

    ارور در بازی یا نرم افزار و حتی ویندوز می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد و شاید بدون دانش زیاد نسبت به کامپیوتر نتوانیم آن را رفع کنیم .

    اما چاره چیست؟؟چگونه از شر ارور ها خلاص شویم؟؟

    ارور هم مثل بیماری است باید تا جای ممکن از به وجود آمدن آن پیشگیری کرد و درمان راه حل دوم باشد.

    خب حال سوال اینجاست چگونه باید پیشگیری کرد؟

    اولین راه آپدیت کردن است بله بروز نگه داشتن ویندوز، مایکروسافت همواره در حال بهتر کردن و باگ زدایی ویندوز است پس یکی از راه حال ها آپدیت کردن ویندوز است.

    دومین راه دور ماندن از ویروس ها است، برای دور ماندن از نرم افزار های مخرب بهترین راه استفاده از آنتی ویروس ها است.

    سومین راه داشتن پیش نیاز های نرم افزار ها و بازی ها است، باید بدانید نرم افزار ها و بازی های سنگین بدون پیش نیاز ها اصلا اجرا نخواهند شد و وجود آن ها الزامی است.

    حالا اگر با ارور مواجه شدم چکار کنم؟

    اگر نتواسته اید از ارور پیشگیری کنید و با آن مواجه شدید باز هم جای نگرانی نیست امروزه سایتهای زیادی هستند که میتوانند به شما کمک کنند مثلا سایت ارور .

    شما می توانید تصویر و توضیحاتی درباره ارور پیش آمده را برای آن ها از طریق بخش درخواست رفع ارور ارسال کنید تا راه حل را برای شما پیدا و برای شما ارسال کنند.

    - برای پیشگیری و رفع ارور چه کاری انجام دهیم؟ - ارور

    همچنین آرشیو کاملی از راه حل های ارور های رایج در سایت وجود دارد که با کمک جستجوی سایت می توانید نحوه رفع آن ها را پیدا کنید.

    مثلا یکی از ارور های رایج ارور has stopped working است، در مقاله موجود سایت سعی شده بدون هیچ اضافه گویی تمامی راه حل های ممکن برای کاربران قرار داده شود.

    این سایت در کنار رفع ارور خدمات بیشتری نیز برای کاربران ارائه میکند مثلا شما می توانید بازی های نوستالژیک و قدیمی مثل درایور ۲ یا بازی خاطره انگیز ماریو قارچ خور ، پپسی من، فوتبال۹۸، پلنگ صورتی و … را دانلود و با کیفیت فول اچ دی بازی کنید.

    - برای پیشگیری و رفع ارور چه کاری انجام دهیم؟ - ارور

    همچنین نرم افزار های کاربردی و رایگان که مشکلات معمول نسبت به لایسنس را نداشته باشد نیز معرفی می کند.

    این سایت حتی در خدمت ادیتور ها و سازندگان محتوای صوتی نیز می باشد، و می توانید افکت های صوتی را درخواست دهید و افکت های موجود را رایگان دانلود کنید.

    جمع بندی :

    اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، در مرتبه اول شما باید خودتان از کامپیوتر محافظت کنید اما اگر در مواقعی مشکلاتی پی آمد جای نگرانی نیست زیرا وجود سایت هایی مشابه به سایت ارور باعث می شود تا هم بتوانیم مشکل خود را رفع کنیم و هم به دانش خود در مورد کامپیوتر بیفزایم پس در برخی موارد مواجه شدن با ارور رو باید به فال نیک گرفت

    blank

    ثبت دیدگاه

    7 دیدگاه برای “برای پیشگیری و رفع ارور چه کاری انجام دهیم؟”
    1. عالی بود
      ممنون از شما

      پاسخ
    2. چرا عکس بازی قارچ خور هست ولی لینکش نیست؟؟ از کجا دانلود کنم؟

      پاسخ
    3. سایتشون معتبره؟؟شما تایید می کنید؟

      پاسخ
    4. سرچ کن ماریو پیدا میشه

      پاسخ
    5. مفید بود ممنون ارور به من کمک کرد 🙂

      پاسخ
    6. دوستان کسی میتونه توضیح بده چه جوری بازی ها رو دانلود کنم؟؟

      پاسخ
    7. تشکر خوب بود

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.