شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماساژ تایلندی در سالن دنیز ماساژ
    08 اردیبهشت 1400 - 8:00
    شناسه : 182956
    0

    امروز از مزایای ماساژ تایلندی به شما خواهیم گفت و یکی از بهترین مراکز ماساژ در تهران را به شما معرفی می کنیم.

    پ
    پ

    71153 4o3xat - ماساژ تایلندی در سالن دنیز ماساژ - دنیز ماساژ

    همان طور که می دانید در گذشته افراد مدت زیادی را برای کار در خارج از منزل سپری می کردند و پس از بازگشت به خانه تنها راه موجود برای رفع خستگی خود را گذاشتن پا در درون آب می دانستند اما با گذشت زمان و پیشرفت علم راه های دیگری برای رفع خستگی یافت شد که با تنوع زیادی در کشورهای مختلف وجود دارد.

    امروز از مزایای ماساژ تایلندی به شما خواهیم گفت و یکی از بهترین مراکز ماساژ در تهران را به شما معرفی می کنیم

    ماساژ ، راهی است که شما می توانید خستگی یک سال را از بدن خود خارج کنید و از انجام آن لذت ببرید. با استفاده از تحقیقات گسترده ، دانشمندان پی بردند که انجام ماساژ خواص درمانی بسیار زیادی نیز دارد و اگر درست و اصولی انجام شود بسیاری از بیماری های شما را می تواند درمان کند. یکی از بهترین روش های انجام ماساژ ، ماساژ سنتی تایلندی است.

    در این جا ما می خواهیم یکی از بهترین مراکز انجام ماساژ در ایران را به شما معرفی کنیم. مجموعه دنیز ماساژ با استفاده از امکانات بسیار وسیع خود در محیطی بسیار آرام اقدام به ارائه خدمات ماساژ تایلندی برای شما عزیزان کرده است. به طور حتم شما از افرادی هستین که به پاکیزگی ، محیط آرام ، و انجام درست و اصولی ماساژ سنتی تایلندی حساس هستید ، ماساژ دنیز تمامی این موارد را به بهترین نحو برای شما انجام می دهد تا یک خاطره خوش برای شما به جای بگذارد.

    دنیز ماساژ در ارائه مناسب تعرفه قیمت ماساژ تایلندی از رقبای خود پیشی گرفته و انجام ماساژ تایلندی در دنیز ماساژ با بهترین قیمت برای شما دوستان ارئه می گردد.

    نحوه اجرای ماساژ تایلندی در دنیز ماساژ به این صورت است که مشتری بر روی تخت مناسب دراز کشیده و فرد متخصص کشش هایی را به بدن فرد اعمال می کند و مشتری نیز باید با ماساژور هماهنگ بوده و در حرکات ماساژ شرکت کند به دلیل اینکه در موقعیت های مختلفی قرار می گیرد. مدت زمانی که برای انجام ماساژ سنتی تایلندی در ماساژ دنیز انجام می گیرد بین 60 تا 120 دقیقه می باشد و به افراد توصیه می کنیم که از لباس های راحت و گشاد استفاده کنند و از خوردن غذاهای چرب و سنگین به شدت خود داری نمایند.

    درواقع ماساژ سنتی تایلندی برگرفته از فشار ملایم و حرکات یوگا می باشد ، که با استفاده از دست ، فشار های ملایم و کشش مثبت در امتداد خطوط انرژی بدن انجام می شود. این سبک از ماساژ از کشور هند آمده است که به 2500 تا 7000 سال پیش باز می گردد و با روش های غربی که فرد بر روی تخت دارز کشیده و ساکن است متفاوت می باشد.

    71153 eazz8b - ماساژ تایلندی در سالن دنیز ماساژ - دنیز ماساژ

    از خواص ماساژ تایلندی دنیز ماساژ می توان به موارد زیادی از جمله ، انعطاف پذیری بسیار زیاد فرد ، کاهش کمردرد ، درمان آرتروز ، توان بخشی پس از سکته مغزی ، گردش خون بهتر ، کاهش اظطراب ، استرس و درمان افسردگی و … می توان اشاره کرد. انجام هرگونه ماساژ بر روی بدن محدودیت های را دارا می باشد و ماساژ تایلندی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به تاثیر مستقیم حرکات ماساژ سنتی تایلندی بر روی گردش خون افرادی که دارای فشار خون بالا ، مبتلا به دیابت ، بیمار قلبی ، خانم های باردار ، بیمار عروقی کرونری ، و فرد مبتلا به سرطان می بایست قبل از انجام ماساژ با پزشک خود مشورت کنند.

    مطمئنا شما هم برای انجام ماساژ سنتی تایلندی لحظه شماری می کنید ، اما به شما توصیه می کنیم برای دریافت ماساژ بهتر در دنیز ماساژ به توصیه هایی که در بالا گفتیم گوش کنید.

    دنیز ماساژ در مجموعه خود منتظر استقبال ازشما عزیزان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ماساژ سنتی تایلندی می باشد. در دنیز ماساژ خدمات بسیار از جمله ماساژ شیاتسو ، ماساژ آرموتراپی ، ماساژ صورت ، اپیلاسیون کل بدن ،؛ ماساژ شکلات ، استفاده از حمام های سنتی و … برای شما عزیزان در دسترس است . کسانی که تمایل به استفاده از خدمات ماساژ دنیز را دارند با ورود به وب سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی www.denizmassage.com می توانند با ایجاد اکانت شخصی خود در دنیز ماساژ خدمات مورد نیاز خود را با استفاده از تخفیفاتی که دریافت می کنند در کسری از ثانیه به صورت آنلاین سفارش دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.