شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرابی متداول جک های پارکینگی چیست؟
    08 اردیبهشت 1400 - 12:14
    شناسه : 182970
    1

     خرابی جک پارکینگی یکی از مسائلی‌ست که می‌تواند کیفیت زندگی شما را کاهش داده و به نگرانی‌های شما بیافزاید.

    پ
    پ

    جک پارکینگی که به آن جک درب پارکینگ، جک درب ریموت کنترلی پارکینگ، جک برقی درب و درب اتوماتیک پارکینگ نیز گفته می‌شود، محصولی‌ست که در دو دهه اخیر وارد زندگی مردم و بازار شده است. این وسیله که در اکثر پارکینگ‌های عمومی و حتی منازل خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ شامل یک کنترل از راه دور رادیویی دستی (ریموت کنترل) است که توسط مالک حمل می‌شود و می‌توان از آن برای باز و بسته شدن درب از فاصله کم استفاده کرد. خرابی جک پارکینگی یکی از مسائلی‌ست که می‌تواند کیفیت زندگی شما را کاهش داده و به نگرانی‌های شما بیافزاید.

    image f66025f75beb25e97ed475b5c5b95bfb59de9fbc - خرابی متداول جک های پارکینگی چیست؟ - جک

    دلایل عمده خرابی جک پارکینگی شما و عدم کار کردن آن با ریموت کنترل

    علت باز نشدن درب پارکینگ با ریموت کنترل ضربه خوردن و یا وجود رطوبت (رطوبت هوا، ریختن آب یا نوشیدنی های قندی) است که باعث می‌شود دکمه‌های موجود برروی آن به مدار داخلی بچسبند؛ در نتیجه همین امر مانع از باز و بسته شدن درب می‌گردد.  گاهی اوقات، اشکال در ریموت کنترل یا جک پارکینگی جزئی است و یک متخصص می‌تواند با تنظیم درب یا تعمیر جک پارکینگی ، آن را به سرعت برطرف کند. در عین حال، سایر موارد شدیدتر هستند و نشان دهنده نیازی فوری برای تعمیر هستند. اگر که درب گاراژ شما باز نمی‌شود، ابتدا این 4 مشکل رایج را بررسی کنید.

    1. باتری ریموت کنترل شارژ تمام کرده است.

    آخرین باری که باتری ریموت کنترل را تعویض کرده‌اید به یاد دارید؟ اگر ریموت کنترل شما به طور ناگهانی سیگنال دهی به جک پارکینگی را متوقف کرد، قبل از تماس با متخصصان تعمیر جک پارکینگی، بررسی کنید که آیا باتری که باتری‌ها شارژ تمام کرده‌اند یا خیر. زیرا در برخی موارد افراد تصور می‌کنند مشکل آن‌ها خرابی جک پارکینگی‌ست و مشکلات ریموت کنترل را در نظر نمی‌گیرند. باتری‌های ریموت کنترل معمولاً حدود دو سال دوام می‌آورند قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشند.

    برای چک کردن شارژ داشتن باتری ریموت، سعی کنید از صفحه کنترل دیواری خود برای باز کردن درب استفاده کنی. در صورت پاسخگویی درب، احتمالاً علت مشکل شما، تمام شدن باتری است.

    1. سیگنال و آنتن دهی میان ریموت و آنتنِ جک پارکینگی دچار اختلال شده است.

    پس از قرار دادن باتری‌های جدید در ریموت، اگر درب هنوز پاسخ نمی‌دهد، ممکن است سیگنال بین ریموت و آنتن جک پارکینگی دچار اختلال شده باشد. دو دلیل عمده برای قطع سیگنال این است که یا ریموت کنترل شما خارج از محدوده پاسخگویی است یا آنتن گیرنده جک پارکینگی آسیب دیده است.

    در فاصله حدودا 20 متری نسبت به درب قرار بایستید و دکمه ریموت کنترل را فشار دهید؛ اگر ریموت شما از در، در  فاصله بیشتری قرار داشته باشد، سیگنال آنقدر قوی نخواهد بود که درب را تحریک کند. اگر همچنان ریموت شما به درستی کار می کند، بررسی کنید که خاک و کثیفی رو آنتن‌های درب را نگرفته باشد، آنتن به سمت درب باشد و شکسته نشده نباشد. اگر به نظر می‌رسد آنتن‌ها خراب شده‌اند، با متخصصین تعمیرات خود تماس بگیرید تا این مشکل مربوط به خرابی جک پارکینگی را بررسی کرده و تعمیرات لازمه را انجام دهند.

    1. درب به طور کامل باز نمی‌شود.

    غلطک‌های آسیب دیده جک پارکینگی می‌توانند عامل باعث کوتاه  باز شدن  درب باشند. غلطک‌های آسیب دیده را بررسی و جایگزین کنید و غلطک‌های زنگ زده را روغن کاری کنید. و اگر همچنان مشکل برقرار بود با متخصصین تعمیر جک پارکینگی تماس بگیرید.

    1. درب در زمستان باز نمی‌شود.

    گاهی اوقات، به خصوص در زمستان، باز شدن درب با مشکل مواجه می‌شود. اگر چنین اتفاقی افتاد، به دنبال پیچی که میزان حساسیت موتور را تنظیم می‌کند باشید. به خصوص در زمستان، که گاهی پیچ‌ها سفت می‌شوند، ممکن است درب از باز شدن سر باز بزند. روغن‌کاری و تمیزکردن پیچ‌ها می‌تواند به حل این مشکل کمک کند. روش‌های تنظیم حساسیت در جک پارکینگی‌های مختلف متفاوت است. بنابراین برای راهنمایی از کتابچه راهنما برای تعمیر این مشکل خرابی جک پارکینگی نیز کمک بگیرید.

    شما می توانید برای هماهنگی و ارائه خدمات و  تعمیرات جک درب برقی  اینجا    کلیک کنید.

    برای تعمیر جک پارکینگی به کجا مراجعه کنیم؟

    image ba1dab8c0d9f5b125d0307272eb80e8354c80303 - خرابی متداول جک های پارکینگی چیست؟ - جک

    با توجه به اینکه تعمیر درب پارکینگ و همچنین تعمیر جک درب پارکینگ یک کار بسیار تخصصی است، لذا بهترین راه حل مراجعه به یک تعمیرکار یا تکنسین متخصص و مجرب در این زمینه خواهد بود. برای تعمیرات تخصصی توسط متخصصین مجرب و کاربلد به سایت آتی دُر “atidoor.com” مراجعه کنید. علاوه برای تعمیر جک پارکینگی ،  می‌توانید از دیگر خدمات آتی  نظیر تعمیر ریموت، راهبند اتوماتیک، کرکره اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه‌ای و… نیز بهره ببرید. همچنین انواع درب‌های اتوماتیک، درب ضد حریق و یراق آلات را می‌توانید از آتی دُر با بهترین خدمات پس از فروش و ضمانت اصل بودن کالا خرید کنید. سایت آتی دُر با دارا بودن نماد اعتماد الکتریکی، فضای کاربری ساده، تحویل اکسپرس، ضمانت بازگشت، پرداخت آسان و پشتیبانی همه روزه خریدی بدون دردسر و نگرانی را برای شما رقم می‌زند.

    شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  آتی در ، https://atidoor.com  و یا با آدرس ایمیل info@atidoor.com مکاتبه نموده و یا با شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۰۸۱۱۱  در ارتباط  باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.