×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

1 - معرفی دوربین مداربسته با قیمت مناسب در سایت irancctv.center - irancctv.center

وجود دوربین مداربسته در محیط زندگی و کار ما از اهمیت بسیاری برخوردار است اما امروزه خرید دوربین مداربسته با کیفیت به امری نسبتا دشوار تبدیل شده است. نوسانات شدید در بازار ارز سبب شده تا قیمت این محصولات در مقایسه با ماه های گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته باشد. کمپانی های تولید کننده دوربین مداربسته از جمله داهوا نیز به طور رسمی از افزایش قیمت محصولات خود به ویژه دوربین داهوا خبر داده اند. این امر سبب شده تا کاربران تمایل به خرید دوربین مداربسته ارزان برای پروژه های خود داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم در مورد دوربین های مداربسته ارزان قیمت، مزایا و معایب آن ها صحبت کنیم. چنانچه قصد خرید یک دوربین مداربسته ارزان قیمت و اقتصادی را داشته باشید توصیه می کنیم تا پایان این مقاله را مطالعه کنید.

2 - معرفی دوربین مداربسته با قیمت مناسب در سایت irancctv.center - irancctv.center

10 مدل محبوب دوربین مداربسته ارزان

برندهای تولید کننده دوربین مداربسته با در نظر گرفتن نیاز کاربران مختلف، طیف وسیعی از محصولات مختلف را به بازار عرضه نموده اند. این کمپانی ها با در نظر گرفتن نیاز کاربران مختلف این محصولات را به بازار عرضه کرده اند. مهم ترین موردی که کاربران در هنگام خرید دوربین مداربسته به آن توجه دارند قیمت دوربین مداربسته است. به همین جهت این کمپانی ها در تلاش هستند تا محصولات را با قیمت اقتصادی و ارزان در اختیار کاربران قرار دهند. در این بخش به معرفی 10 مدل دوربین مداربسته ارزان قیمت خواهیم پرداخت که می تواند برای استفاده در پروژه های شما مورد استفاده باشد.

قیمت دوربین مداربسته ارزان و اقتصادی

قیمت محصولات معتبر و با کیفیت که در بازار تجهیزات نظارت تصویری موجود هستند به مراتب بسیار بالاست. این افزایش قیمت ها می تواند به 3 دلیل اتفاق بیفتد. نوسان ارز، کاهش موجودی شرکت و وارداتی بودن این محصولات سبب شده تا قیمت این دستگاه ها هر روز در حال افزایش باشند و کاربران کمتری تمایل به استفاده از این محصولات داشته باشند. این کاربران تمایل به خرید دوربین مداربسته ارزان و اقتصادی یافته اند. تنها نکته ای که می بایست در مورد این محصولات ارزان قیمت به آن توجه داشته باشید آن است که قیمت پایین این محصولات می تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت این دستگاه ها تاثیر داشته باشد.

دوربین مداربسته ارزان ممکن است در ماه های اول بهترین کیفیت تصویر را در اختیار شما قرار دهند اما به مرور زمان، کیفیت و کارایی اولیه خود را از دست می دهند و شما مجبور به خرید یک دستگاه جدید دیگر می شوید. همین امر نیز سبب افزایش هزینه ها می گردد. پس توصیه ما این است که در همان ابتدای امر، محصولی با کیفیت و از برندهای معتبر تهیه کنید. این محصولات دارای قیمت بالاتری هستند اما در عوض مزایای بسیاری را برای شما فراهم می سازند. بخشی از این مزایا عبارتند از:

  • ارائه کیفیت تصاویر بالا که در مرور زمان دچار افت نخواهد شد.
  • بالا بودن عمر مفید دستگاه
  • وجود گارانتی معتبر

دوربین مداربسته ارزان قیمت می تواند معضلات بسیاری را در طول زمان به وجود آورد. در ادامه به برخی از این مشکلات رایج خواهیم پرداخت.

هیچ گرانی بی‌حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت نیست. احتمالا شما نیز بارها این ضرب المثل را شنیده اید. پیش از آنکه به بررسی مشکلات رایج دوربین های ارزان قیمت بازار بپردازیم بهتر است به موضوع مهمی اشاره کنیم که این روزها در بازار ایران بیداد می کند و آن چیزی نیست جز کالای قاچاق. همانند اجناس بسیاری که در بازار وجود دارد دوربین های مداربسته قاچاقی و تقلبی نیز در بازار به وفور یافت می شود. پروسه تولید و مونتاژ یک دوربین مداربسته نیاز به تخصص چندانی ندارد و هر فرد با اندک دانش الکترونیک قادر است یک دوربین مداربسته تولید کند. در این بخش چندین مشکل که با خرید دوربین ارزان قیمت با آن مواجه می شوید  را بررسی خواهیم نمود.

3 - معرفی دوربین مداربسته با قیمت مناسب در سایت irancctv.center - irancctv.center

بروز مشکل در IRCUT

Infrared Cut-Off Filter یا فیلتر IRCUT یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده دوربین های مداربسته به شمار می روند. دوربین مداربسته دید در شب در طول شب و با کمک IR LED قادر به تصویر برداری بسیار ایده آل و مناسب می باشد. به بیان ساده تر، دوربین مداربسته در طول شب، فیلتر IRCUT را غیر فعال نموده و اجازه می دهد تا نور مادون قرمز وارد سنسور تصویر شود. به این شکل تصاویر دریافتی در طول شب از وضوح بسیار مناسبی برخوردار خواهند بود. با فرا رسیدن روز، فیلتر IRCUT فعال می شود و از ورود نور مادون قرمز به سنسور تصویر جلوگیری می کند. به این شکل در طول روز نیز تصاویر دریافتی با وضوح و شفافیت بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. فیلتر IRCUT بر روی اکثر دوربین های مداربسته تعبیه شده است و سبب بهبود کیفیت تصاویر دریافتی می گردد. چنانچه اقدام به خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت نمایید دستگاه شما به مرور زمان دچار افت عملکرد IRCUT و ارائه تصویر بی کیفیت خواهد شد.

ایجاد نویز در تصاویر

دوربین های مداربسته که توسط برندهای معتبر تولید و به بازار عرضه شده اند دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند که به مرور زمان دچار افت کیفیت تصویر نخواهند شد. چنانچه اقدام به خرید دوربین مداربسته ارزان نمایید ممکن است در ابتدا تصاویر را با کیفیت، وضوح و روشنایی بالایی دریافت کنید اما این وضعیت چندان پایدار نخواهد بود. با گذشت مدتی از خرید دوربین مداربسته، دستگاه دچار افت عملکرد شده و تصاویر با نویز بسیار شدیدی نمایش داده خواهند شد. این مشکل می تواند به دلیل آسیب دیدن سنسور تصویر دوربین مداربسته باشد.

ایجاد نقاط سیاه در تصویر

دوربین های مداربسته ارزان قیمت که در بازار وجود دارند پس از خرید و نصب ممکن است تا مدت ها بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار خواهند داد اما با گذشت زمان، مشکلاتی در ساختار دوربین مداربسته و تصویر نمود خواهد کرد که شما را از خرید دستگاه پشیمان می کند. یکی از معضلاتی که با آن مواجه خواهید شد ایجاد نقاط سیاه در تصویر است. این امر می تواند به یک مشکل جدی در دریافت تصاویر دوربین مداربسته تبدیل شود. این معضل عموما به دلیل مشکل در دیافراگم دوربین مداربسته رخ می دهد. دیافراگم پره هایی هستند که میزان باز یا بسته شدن آن ها رابطه مستقیمی با ورود نور به درون لنز دوربین مداربسته دارد. هرچه دیافراگم دوربین مداربسته بیشتر باز شود میزان نوری که وارد لنز دوربین مداربسته می شود نیز بیشتر خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.