×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

ثابت رفتار - شورا و شهرداری به جیب مردم چشم دوخته اند/ تنها همین مانده که برای نفس کشیدن از مردم پول بگیرند! -

قائم مقام و سخنگوی حزب مردم سالاری در استان گیلان در گفتگویی پیرامون مسائل مدیریت شهری با تاکید بر اینکه قرار نیست در این وضعیت اقتصادی راه حل شورا برای تمام مشکلات رشت به جیب مردم ختم شود بیان داشت: متاسفانه طی سالهای اخیر شورا و شهرداری به جیب مردم چشم دوخته اند و به دنبال راهکارهای مناسبی برای ایجاد درامدهای پایدار نبوده اند.

بهنیا ثابت رفتار با اشاره به تلاش شورا برای افزایش شدید عوارض در بودجه ۱۴۰۰ و همچنین تلاش برای پولی کردن پارک حاشیه خیابان ها خاطر نشان کرد: کار مدیریت شهری به جایی رسیده است که به بهانه های مختلف از مردم پول بیشتر بگیرد به طوری که عوارض ساخت و ساز را به طرز چشمگیری افزایش دادند و طی ماه های گذشته بسیاری از فعالین حوزه ساخت و ساز از این افزایش سرسام آور گلایه کرده اند و در مقابل تنها حقوق و مزایای کارکنان شهرداری به زحمت پرداخت می شود و هیچ اتفاق قابل توجهی در شهر رخ نمی دهد!

مشاور سابق شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از اینکه طی سالهای اخیر اقدامات عمرانی چشمگیری در شهر رشت را شاهد نبوده ایم افزود: در خصوص مشکلات ترافیکی، کمبود جای پارک، مشکل دسترسی به نقاط مختلف شهر و مسائلی از این قبیل آیا زیرساخت های لازم برای ترویج حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده از خودروی شخصی و پارک حاشیه خیابان فراهم شده است که حالا به دنبال پول گرفتن از مردم بابت همین خدمات ضعیف رفته ایم؟ اعضای شورا برای پارک کنار خیابان هم از مردم پول می خواهند و تنها مانده برای نفس کشیدن از مردم پول بگیرند.

بهنیا ثابت رفتار با بیان اینکه شهر رشت به عنوان یکی از مراکز مهم استان ها در سطح کشور شناخته می شود تصریح کرد: امکانات این شهر در سطح نام و آوازه رشت نیست و مشاهده می کنید که بسیاری از پروژه ها سالها به نتیجه نرسیده اند.

قائم مقام حزب مردم سالاری در پایان با بیان اینکه شهرداری و شورا موظفند درامد پایدار ایجاد کنند تا خدمات مطلوب تری ارائه شود اظهار داشت: مردم همچنین از شهرداری و شورا انتظار دارند تصمیمات کارشناسانه اتخاذ کنند نه اینکه همانند پروژه خط ویژه اتوبوس از پول مردم پروژه ای اجرا شود و پس از مدتی بی سرانجام برچیده شود!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.