×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

کرونا - ویروس های جدید کرونا وخیم تر هستند/ بستری های گیلان؛ همچنان سه رقمی -

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ دکتر آبتین حیدرزاده، با بیان اینکه وضعیت کرونایی استان گیلان نارنجی است، اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرستان ها نارنجی هستند و فقط شهرستان املش وضعیت زرد دارد که بسیار شکننده است.

وی از بستری شدن ۱۰۰ بیمار جدید کرونایی خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون ۶۲۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۱۰۰ نفر وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم تجمع در فضاهای سربسته و ماسک زدن اهتمام داشته باشند و گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های اجتماعی هنوز ۶۰ درصد است.

حیدرزاده، با اشاره به مشاهده ویروس های هنری و آفریقایی در کشور، خاطرنشان کرد: مردم حتما دستورالعمل های بهداشتی به ویژه ماسک زدن و پرهیز از دورهمی ها را جدی بگیرند، زیرا ویروس های جدید وخیم تر هستند و منجر به بروز بیماری های شدیدتر در افراد می شود.

وی همچنین از سالمندان بالای ۸۰ سال استان خواست از مراجعه کردن به مکان‌های واکسیناسیون خودداری کرده و منتظر تماس تلفنی از مراکز بهداشت باشند و گفت: از ۵۵ هزار نفر جمعیت سالمند گیلان، تاکنون بیش از ۱۶ هزار نفر را واکسینه کردیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.