چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41432 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تبریک فرماندار شهرستان رودسر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر
    18 اردیبهشت 1400 - 9:22
    شناسه : 183376
    0

    18 اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تجلیل از بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.

    پ
    پ

    IMG 20210509 WA0023 - پیام تبریک فرماندار شهرستان رودسر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر - محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر

    محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر با صدور پیامی روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر را به فعالین این عرصه تبریک گفت :

    بسم الله الرحمن الرحیم
    18 اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تجلیل از بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.
    امروز نام جمعیت هلال احمر همواره با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت ، احسان،سعه صدر،احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است. انسانهای شریف و وارسته‌ای که با اراده ستونی ، امیدواری و دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و چشم داشتی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند.
    اینجانب روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر را صمیمانه به مدیران، کارکنان، دوست داران، خیرین و فعالین داوطلب جمعیت هلال احمر این جمعیت بویژه در شهرستان رودسر تبریک عرض نموده و آرزو می کنم همواره در پیشبرد اهداف متعالی و بشردوستانه این جمعیت سربلند و موفق باشید.
    محمد مهدی مظفری
    فرماندار شهرستان رودسر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.