×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

IMG 20210509 WA0023 - پیام تبریک فرماندار شهرستان رودسر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر - محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر

محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر با صدور پیامی روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر را به فعالین این عرصه تبریک گفت :

بسم الله الرحمن الرحیم
18 اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تجلیل از بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.
امروز نام جمعیت هلال احمر همواره با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت ، احسان،سعه صدر،احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است. انسانهای شریف و وارسته‌ای که با اراده ستونی ، امیدواری و دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و چشم داشتی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند.
اینجانب روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر را صمیمانه به مدیران، کارکنان، دوست داران، خیرین و فعالین داوطلب جمعیت هلال احمر این جمعیت بویژه در شهرستان رودسر تبریک عرض نموده و آرزو می کنم همواره در پیشبرد اهداف متعالی و بشردوستانه این جمعیت سربلند و موفق باشید.
محمد مهدی مظفری
فرماندار شهرستان رودسر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.