×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

عدالت 1 - واریز سود سهام عدالت در شب عید فطر - سهام عدالت

به گزارش «بامردم» به نقل از تجارت نیوز ؛ از ابتدای سال سهامداران سهام عدالت منتظر دریافت ۵۰ درصد دوم سود سهامشان هستند، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این سود قرار است در شب عید فطر واریز شود.مرحله اول سود سهام عدالت چند روز مانده به نوروز در اسفند سال گذشته پرداخت شد، مبلغ واریزی ۵۰ درصد از کل مبلغ سود بود. قرار بود مرحله دوم آن نیز قبل از ماه رمضان واریز شود اما عملی نشد.

مدیران شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص علت این تاخیر می‌گویند که شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت باید پول را واریز کنند. این تاخیر شرکت‌ها در واریز سود در حدی بود که مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که هنوز پنج شرکت سود سهام‌داران را واریز نکرده‌اند، فرصت این شرکت‌ها تمام شده است و اگر واریز نکنند اسامی آن‌ها اعلام عمومی خواهد شد.

فهیمی دیروز نیز گفته بود که مرحله دوم سود سهام عدالت به زودی واریز می‌شود؛ و قرار است این سود در شب عید فطر به حساب سهامداران واریز شود.

مبلغ این واریزی نیز همانند واریزی قبلی برای سهام یک میلیون تومانی، ۱۸۶ هزار تومان؛ سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۹۹ هزار تومان؛ سهام ۴۹۲ هزار تومانی، ۹۱ هزار تومان و سهام ۴۵۲ هزار تومانی، ۸۴ هزار تومان است.

عید فطر دو روز پایانی هفته یعنی پنجشبنه ۲۳ و جمعه ۲۴ اردیبهشت است که احتمالا این واریزی یکی از این روزها انجام شود.

  1. مسوول دروغگو

    پدر خودتون در اوردید با چند غاز سود هی سر برج ته برج اول هفته اخر هفته وجودس ندارید حرف راست بزنید این میگه اون تکذیب میکنه بعد چطور انتظار دارید مردم بیان رای بدن ما هم سر برج ته برج اول هفته اخر هفته میاییم رای میدیم

  2. دروغگوها

    چیشدپس چرانریختیدعیدم که دیگه گذشت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.