×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

1 - بستری شدن ۱۲۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی گیلان -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، آبتین حیدرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ویروس جهش‌یافته بریتانیایی همچنان در گیلان فعال است اظهار داشت: پیکی که به‌تازگی تجربه کردیم به‌نظر می‌رسد بخش عمده آن ویروس جهش‌یافته بریتانیایی بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: متاسفانه ویروس‌های جهش‌یافته هندی، کالیفرنیایی و آفریقایی نیز در استان‌های جنوبی کشور مشاهده شده که همه این ویروس‌ها همانند ویروس کرونایی ووهان قابلیت انتقال آن از مجاری تنفسی است.

وی با بیان اینکه زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات تنها راه مقابله با این ویروس است افزود: قدرت انتشار ویروس مهم‌تر از رنگ‌بندی آن است بنابراین از مردم می‌خواهیم تا همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حیدرزاده با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 120 بیمار در مراکز درمانی استان گیلان بستری شدند ابراز داشت: تعداد کل بیماران بستری در مراکز بیمارستانی گیلان 540 نفر است که حال 117 نفر آنها وخیم گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مردم باید کرونا را جدی بگیرند اظهار داشت: ویروس کرونا تمام نشده و همچنان در کمین سلامتی مردم است و باز تاکید می‌کنم که تنها راه مقابله با این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.