×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

t3 1620707327 پ - بی توجهی اصناف به دستور العمل های بهداشتی در گیلان/ گروه یک کمترین میزان رعایت را دارند -

به گزارش تسنیم، آبتین حیدرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تقریبا وضعیت کرونایی اکثر شهرستان‌های استان گیلان نارنجی است اظهار داشت: 3 شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فعالیت برخی مشاغل با توجه به رنگ‌بندی کرونایی گفت: در شهرستان‌های زرد گروه‌های شغلی یک، دو و سه فعالیت می‌کنند اما در شهرستان‌های نارنجی تنها گروه‌های یک و دو می‌توانند فعالیت داشته باشند.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: مشکلی که در چند روز اخیر و حتی روز‌هایی که وضعیت استان قرمز بود شاهد آن بودیم این است که متاسفانه مشاغل گروه یک به رعایت پروتکل‌ها توجهی ندارند و کمترین میزان رعایت توصیه‌های بهداشتی را در این مشاغل داریم.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در نانوایی، سوپر مارکت ها، فروشگاه‌های بزرگ، اضافه کرد: با توجه به اینکه این واحدهای صنفی محل تجمع شهروندان هستند می‌توانند به مکان مناسبی برای انتقال و انتشار ویروس کرونا تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه با ورود ویروس‌های جهش‌یافته در کشور امکان بروز مجدد این بیماری در استان دور از انتظار نیست تصریح کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند و همچنین خواهش ما از اصناف محترم این است که رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 90 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند ابراز داشت: در حال حاضر حدود 520 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که همچنان در مقایسه با ماه‌های پایانی سال گذشته آمارها بالا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.