×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

- گروگانگیری در رشت؛ دستگیری متهمان و آزادی گروگان پس از ۴۸ ساعت! - در رشت

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تشریح پرونده گروگانگیری در شهرستان رشت با انگیزه اختلافات مالی، گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی، گروگانگیران ظرف مدت ۴۸ ساعت دستگیر و گروگان آزاد شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد گروگانگیری در شهر رشت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اعلام تایید صحت موضوع گروگانگیری توسط کارشناسان پلیس آگاهی، افزود: با تحقیقات به عمل آمده از شاهدان عینی مشخص شد ۲ جوان به وسیله یک دستگاه سواری سمند با تهدید، یک مرد را به زور سوار خودرو خود کرده و از محل متواری شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات میدانی و با اشرافیت ماموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی، هویت گروگانگیران برای پلیس آشکار شد، تصریح کرد: تلاش برای یافتن گروگان و دستگیری متهمان این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از ساعت‌ها تحقیقات فشرده کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد آن‌ها به همراه گروگان ۳۳ساله به یکی از استان‌های مرزی کشور متواری شده‌اند، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی به استان مرزی مورد نظر اعزام شدند و سرانجام ۲ گروگانگیر دستگیر و فرد ربوده شده نیز بدون هیچگونه آسیبی آزاد شد.

سرهنگ حسن‌پور انگیزه گروگانگیران را برخی اختلافات مالی با فرد ربوده شده اعلام کرد و اذعان داشت: متهمان ۲۷ و ۳۲ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی قانونی به اختلافات و دعاوی شهروندان و پرهیز از ارتکاب اقدامات خودسرانه و خلاف قانون خاطرنشان کرد: پلیس در برابر افرادی که با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات، نسبت به ایجاد اخلال در امنیت شهروندان اقدام کنند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.