×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

1 6 - دور زدن تحریم صرافی باینانس - بیگ-بلو-باتن

چندی است که با پیدایش رمز ارزهای مختلف با واحد های متعدد حضور پررنگ سایت ها و صرافی های ارزی خیلی بیشتر از گذشته به چشم میخورد, در سالهای گذشته تنها تعداد انگشت شماری از این سایت ها وجود داشتند یا بهتر بخواهیم شرح دهیم ما با رمز ارز و … آشنا نبودیم.

یکی از دغدغه های این روزهای متخصصین این حوضه, ترید کردن و خرید و فروش رمز ارزهای مختلف است که در کشور عزیزمان هم سایتهای بسیار زیادی با مجوز های قانونی وجود دارد که این خدمات را انجام میدهند و به راحتی امکان خرید و فروش انواع ارز را بصورت آنلاین وجود دارد.

صرافی دیجیتال معتبر

صرافیهای زیادی وجود دارند که معتبرترین آنهاBinanc میباشد و خدمات بیشمار و فیچر های متعددی برای معامله در این سایت وجود دارد که از قدرت خاضی برخوردار است که همین قدرت زیاد باعث شده تا دنبال کنندگان زیادی را شامل شود.

این غول معاملات بصورت تقریبی در چند روز معادل درآمد نفتی یک کشور حجم معامله را دارد و از امنیت بسیار بالا و هوش مصنوعی فوقالعاده قوی بهره مند است.

یکی از ضعف های آن عدم سرویس دهی به کشور ایران و کشورهای دیگری مانند آمریکا, غنا و… است که نمیشود آن را نادیده گرفت چرا که تقریبا هر صرافی دیجیتال از سرویس های API این مرجع در حال استفاده است و عدم استفاده از مانند این است که اتومبیل را در اغذیه فروشی خرید و فروش کنید.

به همین دلیل کاربران زیادی در کشورهای مختلف با مشکل تحریم یا محدود شدن خدمات ارزی خود برای ترید کردن یا خرید و فروش دارایی خود روبرو شدند که لیست زیادی از کشور ها مانند آمریکا و ایران دارای شرایطی خاص هستند.کشور عزیزمان ایران به دلیل تحریم مالی از سمت آمریکا و اتحادیه های دیگر اجازه استفاده از این سایت را ندارد و کشورهایی مانند آمریکا و آلمان و.. به دلیل قوانین مالیاتی که وضع شده  با اهراز هویت فقط میتوانند از این صرافی ها استفاده کنند.

از راه حل های دور زدن این تحریم های ظالمانه برای ما استفاده از سرور مجازی میباشد که ریسک شناسایی تقلب و شناسایی هویت ایرانی  را به صفر میرساند چرا که بصورت مستقیم با آیپی کشورهای فنلاند , انگلیس , آلمان , و… میتوانید از این سایت ها و صرافی ها با خیال آسوده استفاده کنید.

فاما سرور یکی از میزبانان ارایه دهنده سرور مجازی ترید و سرور باینانس میباشد که با سخت افزارهای آپدیت و نرخ پردازش بالا قیمت منصفانه ای را در اختیار شما قرار میدهد.

باید ها و نباید ها در باینانس

2 5 - دور زدن تحریم صرافی باینانس

سرور خدمات ارزی

تقریبا ۹۸ درصد از تریدرها چه مبتدی و چه حرفه ای با این سایت کار میکنند و دارایی در آن رد و بدل میشود چراکه یکی از دلایل استفاده از آن امنیت بالا محاسبات و تضمین برای حفظ دارایی شما میباشد با این تفاسیر شما اگر به مشکلی در این سایت برخورد کنید به شما این اجازه داده میشود که تا ۴۸ ساعت دارایی خود را منتقل کنید به جایی دیگر و با این تضمین شما مطمئن هستید که دارایی شما محفوظ است.

نکاتی را حتما باید رعایت کنید تا به مشکل برخورد نکنید:

۱- از سرور مجازی برای ورود به باینانس استفاده کنید.

۲-از تغییر آیپی با نرم افزار استفاده نکنید زیرا در صورت قطع شدن به مشکل خواهید خورد و حتما محدود میشوید.

۳-آیپی شما باید ثابت باشد

۴- قبل از شما نباید با آن آیپی شخص دیگری وارد باینانس شده باشد.

۵- در صورت تغییر آیپی حتما فاصله بین لوکیشن آیپی قدیمی و آیپی جدید محاسبه گردد سپس ورود کنید.

۶- از رمز چند مرحله ای و تایید گوگل استفاده کنید.

۷- از هرگونه آیپی و شماره تماس مربوط به کشورهای لیست سیاه باینانس استفاده نکنید.

۸- نام کشورهای لیست سیاه در ایمیل و … وجود نداشته باشد.

با رعایت این موارد میتوانید بدون مشکل و استرس به معامله و تحلیل و … بپردازید و از سود آن لذت ببرید.

 دور زدن صرافی باینانس

 یکی از خدمات ما در مجموعه گروه شرکتهای فاما  سرور ترید  یا سرور باینانس میباشد که شرایط ویژه ای برای آن درنظر گرفته ایم و از بروزترین سخت افزار ها با بالاترین سرعت ها استفاده شده صرفا برای قیمت منصفانه و کیفیت.

 در پلن های سرور ترید فاما سرور از شرایط زیر استفاده کرده ایم:

۱- استفاده از هارددیسک های nvme با سرعت بالا.

۲- استفاده از RAM های باس بالا از نوع DDR4(بروزترین)

۳- منابع اختصاصی برای کاربران

۴- استفاده از آیپی ثابت(بطور پیشفرض سرور مجازی با ۱ آیپی ارایه میگردد در هر لوکیشن و مکانی و این گزینه آپشن با ویژگی بشمار نمیرود ولی قوانین خاصی را ایجاد نمونید که هر کاربر سرور صرافی دیجیتال بصورت اختصاصی از آن ip استفاده کند و در صورت لغو تا ۳ ماه , آیپی مصرف شده به کاربر دیگری منتقل نگردد صرفا جهت امنیت کاربران در برابر قوانین باینانس)

۵-نصب تمام پیش نیاز ها

۶- پشتیبانی و آموزش استفاده

بیاد داشته باشید که دارایی شما در این بین مطرح است و تمام تلاشمان خدمت رسانی به شما و ایجاد محیطی امن و آپدیت برای بهبود عملکردها شما است.

 فاماسرور یکی از میزبانان برتر در ضمینه سرور بیگ بلو باتن و سرور مجازی و سرور اختصاصی میباشد که میتوانید با مراجعه به سایت www.famaserver.com از خدمات آن استفاده کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.