×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

تعطیلات 1 - اطلاعاتی در مورد تقویم کشورهای مختلف - اطلاعاتی در مورد تقویم کشورهای مختلف

احتمالاً هیچ کس نمی داند که اولین تقویم چه زمانی متولد شده است ، بنابراین این یک شغل قدیمی در تاریخ بشر است. به عنوان مثال اجداد ما تقویم های نسبتاً بدوی را نگه داشته و بر روی سنگ ها یا چوب ها یادداشت می کردند و بدین ترتیب چرخه طبیعت را مشخص می کردند. زمان زیادی از آن زمان می گذرد و اکنون تقویم ها نسخه های چاپی رنگارنگ هستند. اما ، متأسفانه ، آنها بیش از حد یکنواخت هستند. اجداد ما بیشتر مبتکر و کنجکاو بودند. یا بهتر بگوییم آنها بیشتر به روح فکر می کردند تا به لذت های بیرونی.

تقویم های روسی تاریخ خود را از قرن چهاردهم آغاز می کنند ، دست خط داشته اند و بیشتر ماهیتی کاملاً مذهبی داشته اند. با توسعه چاپ انبوه در روسیه ، اولین تقویم چاپ ظاهر شد. آنها در حال حاضر متنوع تر و جالب تر هستند. مشهورترین آنها تقویم بریوسف است که توسط ناشر کتاب مسکو V. A. Kipriyanov منتشر شده است. تقویم حاوی فال های نجومی مختلف ، پیش بینی هایی بود که در سالها فلان ساعت و فلان ساعت رخ خواهد داد ، چه پدیده های آسمانی رخ خواهد داد ، برنامه های تعطیلات ، توصیه های خانه ، نشان ها و غیره. چرا یک مینی مجله برای خواندن نیست؟ و این فقط آغاز ماجرا بود …

تقویم ۱۴۰۰ برای دسکتاپ در سایت سفر باتو

در حال حاضر ، انواع تقویم های متنوعی وجود دارد – تقویم دیواری ، میز ، پارگی ، جیب ، ورقه زمان. همه اسامی را نمی توان ذکر کرد و به گفته منابع ، برخی از آنها حتی نام دقیق خود را ندارند. در کنار تقویم های جهانی ، تقویم هایی مخصوص زنان و کارگران ، کودکان ، دانشجویان ، معلمان ، پزشکان و وکلا ، مهندسان و دهقانان ، باغبانان و باغبانان صادر شد. تقریباً هر کلاس و هر سرگرمی الگوی تقویم خاص خود را داشت.

تقویم های ویژه را می توان به ویژه جدا کرد. این مجموعه ها برای خواندن مفید بودند. آنها حتی برای بالاترین حلقه دربار در اتصالات زیبا و زیبا با تذهیب و سایر ویژگی ها تولید شده اند. تصاویر اعضای خانواده شاهنشاهی نیز اغلب در تقویم ها وجود داشت و به عنوان نوعی مواد “تبلیغاتی” برای فریاد عشق و میهن پرستی در روسیه بود. تقویم های ویژه تاریخ و سالگردها نیز به این امر کمک می کردند.

بیشتر بدانید

پس از انقلاب ، تقویم ها ساده تر شدند ، اگرچه لیست اصلی حفظ شده است. اما اکنون چنین کتاب های جذاب و ضخیم تقویمی دیگر منتشر نمی شوند. اساساً ، کل قسمت شناختی اکنون در تقویم های اشک آور منتشر می شود ، که افسوس ، دوام ندارند.

تولید انبوه چنین تقویم هایی در اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی از سال 1986 آغاز شد و هنوز هم جالب ترین نوع در زمینه ساخت تقویم است. “جعبه های مقوایی” کوچک اغلب حاوی غیر معمول ترین اطلاعات از آثار هنری گرفته تا مواد تبلیغاتی برای انتخابات است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.