×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

هاشمی - جهانگیری گفت ثبت نام کنم/ در صورت رد صلاحیت تمکین می کنم - جهانگیری

به گزارش خبرآنلاین، محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در بدو ورود به وزارت کشور در گفت و گویی با دوربین شبکه خبر گفت: وضع اقتصادی کشور و معیشتی مردم دچار بحران و مسایل و مشکلاتی که همه کاندیداها به آن اذعان دارند همین مسئله است.

او در توضیح علت حضورش گفت: برای رفع این مشکلات و رسیدن به یک رفاه مطلوب که همان رسیدن به توسعه و معیشت و رسیدن به عدالت که رفع تبعیص و فساد است پا به عرصه انتخابات گذاشتم

هاشمی همچنین در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با محکوم کردن حملات اسرائیل به فلسطین گفت: جامعه ایران در وضعیت دشواری قرار دارد و وضعیت بسیاری از مردم مختل شده است و این در حالی است که ایران از نعمت های بسیاری برخوردار است و ما باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

او ادامه داد: متاسفانه ملت ایران جنگ اقتصادی سختی را تحمل کرد اما با تمام فشارها امیدهایی برای پایان این تحریم ها ایجاده شده زیرا تحریم کنندگان به شکست فشار حداکثری اعتراف کردند و باید گفت این وضعیت به اتمام جنگ تحمیلی شباهت دارد با این تفاوت که ما در حوزه های دیگر وضعیت بهتری داریم.

هاشمی همچنین گفت: در دوران آیت الله هاشمی با شعار سازندگی بسیاری از مشکلات حل شد و این روند در مقطع فعلی نیز امکانپذیر است و برنامه ما با عنوان دولت رفاه و عدالت طراحی شده است و من فکر می کنم ما باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشیم تا بتوانیم در کوتاه مدت مشکلات را برطرف کنیم و به رشد لازم برسیم و در این راستا رانت زدایی و برقراری عدالت را اولویت خود قرار دهیم.

او گفت: ما در دولت رفاه و عدالت به دنبال ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین الملل هستیم.

هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون ائتلاف اصلاح طلبان و ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات گفت: ما نسبت به انتخاب گزینه اصلح بعد از تایید صلاحیت ها اقدام می کنیم.

محسن هاشمی درباره کناره گیری به نفع جهانگیری نیز گفت: من با جهانگیری رایزنی کردم، او بیشترین رای را در جبهه اصلاحات آورد، تجربه زیادی دارند و مشورت کردم ثبت نام بکنم یا خیر که ایشان گفتند ثبت کنید.

هاشمی با بیان اینکه از نظر شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت ها تبعیت خواهیم کرد گفت: بنده به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو فعالیت سیاسی خود را انجام میدهم. به نظر شورای نگهبان تمکین می کنم، البته اجبار هم هست باید تمکین کرد!

او با بیان اینکه درباره نامزدهای دیگر اظهار نظر نمی کنم تاکید کرد: بعد از اعلام اسامی نامزدهای نهایی درباره گزینه ها صحبت خواهیم کرد.

محسن هاشمی همچنین با بیان اینکه برای رشد کشور طبق برنامه ششم تصریح کرد: ما برای تحقق این وضعیت نیازمند ارتباط با همسایگان هستیم از این رو منش آیت الله هاشمی یعنی تنش زدایی را در دستور کار خود قرار خواهم داد.

وی درباره توافق برجام تاکید کرد: این ترامپ بود که توافق برجام را برهم زد اما ما برای حل برخی از مشکلات به مذاکرات نیاز داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.