×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 شرکت خدماتی برتر در حوزه حمل بار و جابجایی است که کلیه قیمت بین شهری آن نسبت به شرکت‌های دیگر تقریباً مقرون به صرفه‌تر می‌باشد هیچ‌گونه افزایش قیمتی بعد از حضور کارگران و راننده نداریم..

کلیه کارشناسان که در حال خدمت‌رسانی و جواب‌گویی به مشکلات و سوالات و برآورده کردن هزینه جابجایی شما هستم کلی قیمت‌هایی را که به شما ارائه می‌دهند بدون هیچ گونه افزایش می باشد..

www.ariobar.com

1 12 - باربری آریو بار بهترین باربری حمل بار بین شهری - باربری

این قیمت ها زیر نظر اتحادیه حمل‌ونقل و باربری بین شهری می باشد حمل بار به شهرستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شرکت باربری قیمت حمل اثاثیه بین شهری ما هیچ باری را بدون بارنامه دولتی و همچنین بیمه‌نامه رسمی حمل‌ونقل ارسال نخواهد کرد پس در صورت ایجاد بیمه لطفاً اصرار نفرمایید که حق بیمه کسر گردد و کرایه موردنظر کاهش یابد..

زیرا باربری ما مسئولیت صددرصدی در قبال ضمانت سلامت کالای شما عزیزان دارد درنتیجه باربری ما هیچ‌وقت هیچ گونه باری را بدون بیمه و بارنامه ارسال نمی‌کند همچنین هزینه بارنامه دولتی و بیمه نامه رسمی بر روی کرایه اضافه نمی‌شود که کرایه‌ای که توسط کارشناسان به شما عزیزان ارائه می شود..

بدون افزایش قیمت می باشد و بیمه و بارنامه نیز در آن لحاظ گردیده است لطفاً توجه داشته باشید که باربری که از آن حمل بار و جابجایی می‌نمایید دارای مجوز اتحادیه و کد رسمی حمل‌ونقل باربری باشد کد مجوزی باربری آریو کد ۳۰۱ اتحادیه قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری حمل‌ونقل باربری می باشد..

2 10 - باربری آریو بار بهترین باربری حمل بار بین شهری - باربری

www.ariobar.co

قیمت اثاث منزل بین شهری

سامانه باربری های و برای بعضی از ایام سال اعم از عید نوروز و بعضی از مراسم و عیدهای مختلف و همچنین در برخی از موارد سال تخفیفاتی را شامل قیمت های حمل بار و جابجایی خود می‌نماید که این نرخ‌ها پایین‌تر از نرخ مصوب اتحادیه نیز می باشند زیرا با افزایش بهره‌وری و بالا بردن راندمان کار آن کسری قیمت نیز برای باربری جبران می شود.

این شرکت برای بعضی از ایام سال تخفیفاتی را شامل می شود   که بعد از تماس با کارشناسان می‌توانید از آن‌ها اطلاع پیدا کنید شرکت باربری ما یکی از برترین و بهترین سامانه‌های حمل بار و جابجایی در سطح استان می باشد.

این شرکت حمل بار و جابجایی ارزان و مقرون به صرفه‌ای را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد حمل بار اتوبار باربری ارزان شهرستان بین شهری نیز از امکانات شرکت باربری آریو می‌باشد این شرکت با لحاظ قوانین و مقررات اتحادیه حمل بار و جابجایی ۱ جابه‌جایی آسان و راحت را با ۱ برنامه اسباب کشی و خلاقیت در حوزه حمل بار و جابجایی به وسیله کارگران مجرب و کارآزموده و دوره دیده و همچنین افراد باتجربه برای نصب و بازکردن وسایل شما کلیه مراحل را به صورت کاملاً دقیق و استاندارد به شما عزیزان ارائه می دهد

باربری آریوبار

شعبه تهران ۰۲۱۶۵۴۷۲۲۳۱

شعبه کرج ۰۲۶۳۲۸۲۹۵۶۹

شعبه تهران ۰۲۱۶۵۴۷۲۲۰۳

شعبه کرج ۰۲۶۳۲۸۲۹۴۰۷

www.ariobar.com

 

 

 

 

 

 

 

  1. ناشناس

    باربری آریو بار بهترین حمل بار بین شهر هستش
    خیلی ممنون از باربری و کارگر های خوبتون

  2. ناشناس

    باربری آریو بار بهترین حمل بار بین شهری هستش
    ممنون از کارگر ها و باربری خوبتون

  3. اصغر

    بهترین باربری بین شهری در کرج اریو بار است.

  4. اصغر

    باربری آریو بار بهترین حمل بار بین شهری است
    ممنون از کارگر های خوبتون همه اساس های من سالم موندن ممنون از باربری خوبتون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.