شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کفش کاترپیلار اصل از کجا بخریم ؟
    01 خرداد 1400 - 10:44
    شناسه : 183954
    0

    کفش کاترپیلار انواع متفاوتی دارد اما در بین آن ها کفش ها، ایمنی بسیار پرطرفدارتر است. 

    پ
    پ

    Screenshot ۲۰۲۱ ۰۵ ۲۲ ۱۰ ۳۷ ۱۸ 1 - کفش کاترپیلار اصل از کجا بخریم ؟ - Animals

    کفش کاترپیلار Caterpillar که به اختصار کفش کت Cat نیز می گویند، یکی از معروف ترین برند های کفش می باشد که جزو محبوبترین کفش ها بین خانم و آقایان است. این کفش ها دارای استاندارد و راحتی مناسبی هستند. کاترپیلار یک شرکت آمریکایی است که در سال 1995 تاسیس شده است. زمینه شغلی قبلی این شرکت، تولید ماشین آلات راهسازی بود. با گذشت زمان در کشورهای مختلف شرکت های متعدد تولید کفش کاترپیلار تاسیس گردید اما هسته اصلی این کفش ها به کشور مبدا یعنی آمریکا برمی گردد.

    کفش کاترپیلار انواع متفاوتی دارد اما در بین آن ها کفش ها، ایمنی بسیار پرطرفدارتر است. کفش های کت CAT از راحتی و استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند علاوه بر آن وزن کم این کفش ها مزیت ویژه ای به خصوص در زمینه کفش های ایمنی، است.

    کفش های کاترپیلار در ایران نیز بسیار محبوب هستند و در ساخت این کفش ها از مواد مرغوب و با کیفیتی استفاده شده است و همین سبب راحتی و سبکی این کفش ها شده است. کاترپیلار در زمینه تولید کفش های کار نیز پیشتاز بوده است. به طور کلی کفش های کت انواع متفاوتی دارند و در ساخت هرکدام از آن ها متریال ویژه مخصوص کاربردش به کار رفته است. این موارد شامل کتانی، بوت، نیم بوت، کفش کار و ایمنی هستند که در ادامه توضیح مختصری برای هرکدام ذکر شده است.

    انواع کفش کاترپیلار Caterpillar

    1. کتانی کاترپیلار: برای فعالیت های مثل پیاده روی و کارهای روزمره به کفش هایی نیاز است که علاوه بر راحتی و سبکی در مقابل سایش مقاومت خوبی داشته باشند. کتانی های کت تمام خصوصیات بالا را دارند علاوه بر این، این کفش ها دارای زیره بسیار نرم و مقاوم هستند و رویه آن به طوری طراحی شده است که گردش هوا به خوبی انجام شود و خاصیت ضد تعریق داشته باشند. در ساخت رویه و زیره این کفش از مواد درجه یک (چرم طبیعی، نبوک و جیر) استفاده شده است که شکل خود را براحتی از دست نمی دهند و انعطاف بالایی نیز دارند. در برخی از این مدل های این کفش از خاصیت جذب شوک در لایه میانی استفاده شده که خستگی ناشی از پیاده روی و فعالیت های سنگین را تا 90 درصد کاهش می دهد.
    2. بوت کاترپیلار: مقاومت و ایمنی همیشه در تولید کفش های کت حرف اول را می زنند بوت کاترپیلار نیز از این قاعده مستثنی نیست. بوت ها معمولا کفش هایی هستند که تا زیر زانو را پوشش می دهند. جنس بوت کاترپیلار، چرم درجه یک و طبیعی است که مناسب فصل های سرد و روزهای برفی هستند. این کفش ها علاوه بر مقاومت، زیبایی و تنوع رنگ عالی نیز دارند.
    3. نیم بوت کاترپیلار: نیم بوت ها نسبت به بوت ها هم سبک تر و هم ساق کوتاهتری دارند و معمولا تا مچ پا را پوشش می دهند. در کفی نیم بوت ها از بالشتک ها و آستر نرم استفاده شده که راحتی این کفش ها را چندین برابر کرده است و همچنین اکثر این کفش ها ضدآب هستند و گزینه عالی برای گردش و طبیعت گردی است.
    4. کفش کار و ایمنی کانرپیلار: همانطور که در بالا عنوان شد کفش های ایمنی و کار کاترپیلار به دلیل ساختار مقاوم و ویژه اش در میان تمام کفش های برند کت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در ساخت این کفش ها از بهترین فناوری های روز دنیا استفاده شده که بر کیفیت آن افزوده است. در ساخت این کفش ها از رویه مقاوم با قابلیت گردش هوا استفاده شده که ضدتعریق بوده و بوی بد کفش را از بین می برد. همچنین در قسمت پنجه و پاشنه آن نیز از ضربه گیر استفاده شده تا پا را در مقابل شوک، جریان الکتریسیته و ضربه اشیا محفوظ نگه دارد. کفه ضدلغزش، بادوام بودن و استفاده از کامپوزیت ها نیز از دیگر مزیت های کفش های کار و ایمنی کاترپیلار است.

    برای خرید کفش کاترپیلار از فروشگاه بولگانو www.bolgano.com علاوه بر موارد ذکر شده در این رپرتاژ، باید به اصل بودن کفش ها نیز توجه کرد. برای تشخیص اصل بودن این کفش مشخصه هایی وجود دارد این موارد شامل:

    1. جعبه کفش باید دارای مشخصات کمپانی همچنین رنگ سازمانی باشد و لوگوی شرکت روی آن درج شده باشد.
    2. برچسب مشخصات درج شده بروی جعبه کفش برچسب مشخصات باید دارای شماره اختصاصی کفش، تصویر کفش، مدل، رنگ و سایز کفش باشد.
    3. کمپانی کاترپیلار بروی تمامی کفش های خود لوگوی CAT را بروی زیره کفش درج می کند.
    4. برچسب مشخصات روی جعبه کفش با برچسب مشخصات داخلی کفش کاملا یکسان است.
    5. کیفیت دوخت خاص مخصوص برند کاترپیلار
    6. اکثر کمپانی های بزرگ حتی بروی کاور های کاغذی دور کفش درون جعبه تمرکز داشته و اطلاعات یا لوگو های سازمانی را بروی کاغذ ها درج می کنند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “کفش کاترپیلار اصل از کجا بخریم ؟”
    1. من از این سایت بولگانو تا حالا دوبار خرید کردم خداییش راضی بودم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.