شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونگی رزرو آنلاین هتل پارمیس کیش با پایین ترین قیمت
    02 خرداد 1400 - 1:25
    شناسه : 183970
    0

    هتل پارمیس کیش یکی از هتل‌های بین المللی و 5 ستاره در جزیره کیش است. خدمات و امکانات این هتل لوکس نیز مطابق با استانداردهای بین المللی هستند.

    پ
    پ

    در گردش در میان انواع هتل‌های موجود در جزیره کیش از تنوع و خدمات بالای هتل‌ها آگاه خواهید شد. در رزرو آنلاین هتل‌های کیش برخی از هتل‌ها در ایام و فصل‌های شلوغ برای هتل خود تخفیف‌هایی قرار می‌دهند و در مراجعه حضوری چنین امکاناتی وجود ندارد. رزرو هتل کیش از طریق سایت گردشگری رادار361 که به صورت تخصصی در زمینه اقامت هتل فعالیت دارد به طور کامل راهنمایی خواهد کرد. تیم فنی و حرفه‌ای این سایت با پشتیبانی شبانه‌روزی کاربران در رزرو هتل یاری می‌کنند. بیایید در ادامه با هتل پارمیس کیش بیشتر آشنا شویم.

    1 - چگونگی رزرو آنلاین هتل پارمیس کیش با پایین ترین قیمت - رادار

    معرفی هتل پارمیس کیش

    هتل پارمیس کیش یکی از هتل‌های بین المللی و 5 ستاره در جزیره کیش است. خدمات و امکانات این هتل لوکس نیز مطابق با استانداردهای بین المللی هستند. 7 طبقه و 168 واحد اقامتی هتل و سالن‌ها و رستوران‌های آن با دکوراسیون زیبا و دل‌نشین طراحی شده‌اند. فضا و نمای بیرون هتل که به صورت زیبایی طراحی شده‌است محیطی آرام و ساکت را در زمان اقامت به مهمانان ارائه می‌دهد. پرسنل حرفه‌ای و مسلط به زبان انگلیسی و عربی در پذیرش هتل از مهمانان به گرمی استقبال و پذیرش می‌کنند. تنوع خدمات هتل پارمیس کیش رضایت هر مسافری را در زمان اقامت به خود جلب خواهد کرد.

    2 - چگونگی رزرو آنلاین هتل پارمیس کیش با پایین ترین قیمت - رادار

    خدمات هتل پارمیس کیش

    این هتل در کیش با رعایت قوانین بین المللی بهترین خدمات را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد. خدمات ترنسفر رفت و برگشت رایگان فرودگاهی و خدمات CIP  و CHECK IN ,CHECK OUT در ابتدای پذیرش مهمانان به هتل انجام می‌شود. واحدهای اقامتی و سوئیت‌های هتل از روم سرویس و خانه‌داری، سرو صبحانه و قهوه در اتاق به صورت رایگان می‌توانند از این خدمات بهره ببرند. خدمات تاکسی سرویس، اجاره اتومبیل‌های روز دنیا برای مهمانان ارائه می‌شود. از دیگر خدمات هتل می‌توان به لاندری، فکس، دستگاه واکس کفش و خدمات اتو، معلولین اشاره کرد.

    هتل 4 رستوران ایرانی و فرنگی با تنوع بالای غذا و ارائه سرو سلف سرویس صبحانه برای مهمانان خود طراحی کرده‌است. رستوران پارمیدا با ظرفیت 240 نفر انواع غذاهای ایرانی و کباب‌ها را به مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران سنتی هتل با دکوراسیون عصر صفویه در محیطی دل‌نشین و رستوران خانه اسپاگتی با انواع غذاهای ایتالیایی آماده پذیرایی از مهمانان هتل هستند.

    امکانات هتل پارمیس کیش

    واحدهای اقامتی هتل پارمیس کیش از امکانات رفاهی مناسبی مانند لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، دراور، یخچال، سیستم اعلام حریق و تهویه مطبوع و صندوق امانات و چای‌ساز بهره‌مند هستند. این هتل با امکانات رفاهی دیگری در لابی هتل مانند اتاق چمدان، آتلیه، فروشگاه، آرایشگاه، پرینتر و نمازخانه ساعات اقامت آسوده‌ای را برای مهمانان فراهم می‌کند. مجموعه ورزشی هتل و سالن بیلیارد، سونا، استخر سرپوشیده با رعایت استانداردهای بین المللی در هتل ساخته‌اند. این هتل دو سالن برای برگزاری جلسات و همایش‌ها با ظرفیت‌های مختلف دارد که شامل سالن کنفرانس با ظرفیت 20 نفر و سالن اجتماعات با ظرفیت 200 نفر با بهترین امکانات صوتی و تصویری هستند.

    موقعیت مکانی هتل پارمیس کیش و فاصله تا مراکز مهم

    هتل پارمیس کیش با بسیاری از مراکز تجاری فاصله کمی دارد و برای مسافرانی که به قصد خرید کردن به جزیره سفر می‌کنند گزینه مناسبی است. مراکز خرید پردیس 1و 2 تنها 10 دقیقه با هتل فاصله دارند. بازار مریم، پدیده و مروارید، پانیذ نیز در فاصله حدود یک کیلومتری از هتل هستند. از مراکز دیدنی جزیره کیش پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان هستند و با هتل 5 کیلومتر فاصله دارند. برای مشاهده کشتی یونانی و مشاهده غرروب زیبا در آن‌جا تنها کافیست مسافت 15 کیلومتر و 18 دقیقه‌ای را طی کنید. شهر زیر زمینی کاریز نسبت به کشتی یونانی به هتل نزدیک‌تر است و 7 کیلومتر فاصله دارد.

    اگر در رزرو هتل کیش در خصوص هتل پارمیس کیش نتوانستید این هتل را رزرو کنید هتل ویدا کیش نیز گزینه مناسبی برای اقامت در این جزیره است. هتل ویدا کیش با 5 ستاره 10 طبقه و 144 واحد اقامتی دارد. این هتل مدرن موقعیت مکانی خوبی در جزیره کیش دارد و مسیر دسترسی را برای مسافران برای گردش و خرید در مراکز مهم ایجاد کرده‌است. برخی از این مراکز تجاری نزدیک هتل عبارتند از بازار پردیس، پانیذ، ونوس، مروارید و مرجان. در هتل ویدا کیش خدمات و امکانات رفاهی رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی و استخر و پارک کودک در بهترین شرایط قرار دارند.

    3 - چگونگی رزرو آنلاین هتل پارمیس کیش با پایین ترین قیمت - رادار

    رزرو هتل کیش با رادار361

    در روزهای شلوغ در سفر به جزیره کیش رزرو آنلاین هتل در زمان پیش از سفر به انتخاب هتل مناسب‌تری با توجه به شرایط شما کمک زیادی خواهد کرد. سایت گردشگری رادار361 یک سایت تخصصی رزرو هتل آنلاین با ارزان‌ترین قیمت برای مسافران در کشور است. این سایت تخصصی بخش‌های مختلفی را برای بررسی و آشنا شدن با هتل‌های مختلف و سپس انتخاب ویژگی‌های هتل مورد نظر کاربران طراحی کرده‌است. استفاده از سایت رادار361 بسیار آسان طراحی شده‌است. تنها کافیست شما مقصد و زمان سفر خود را سایت انتخاب نمایید. اکنون گزینه‌های مختلفی توسط سایت به شما معرفی می‌شود.

    در رزرو هتل کیش توسط سایت رادار361 شما به راحتی می‌توانید توسط تورهای مجازی برخی از سایت‌های هتل‌های کیش با شرایط و امکانات آن آشنا شوید و گزینه‌ها را با هم مقایسه کنید و انتخاب مطمعن‌تری داشته باشید. در سایت رادار361 فاصله مراکز گردشی نزدیک به هتل برای شما در زمان رزرو هتل نشان داده می‌شود. شما به راحتی می‌توانید نظرات و امتیازات دیگر مسافران را در سایت مشاهده کنید. سایت رادار361 با طراحی حرفه‌ای و قوی خود پس از دریافت شرایط و ویژگی‌های هتل مورد نظر شما ارزان‌ترین و بهترین هتل‌های کیش را به شما معرفی خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.