جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمات سوئیچ و ریموت
    05 خرداد 1400 - 17:47
    شناسه : 184105
    0

    بنز ، بی ام و ، کیا ، هیوندا از قدیمی ترین و بزرگترین کمپانی های ساخت خودرو در جهان هستند. این ماشین های لاکچری و پیشرفته دارای امکانات بسیار زیاد و همینطور پیشرفته ای هستند و دارای مدل های زیادی می باشند.

    پ
    پ

    بنز ، بی ام و ، کیا ، هیوندا از قدیمی ترین و بزرگترین کمپانی های ساخت خودرو در جهان هستند. این ماشین های لاکچری و پیشرفته دارای امکانات بسیار زیاد و همینطور پیشرفته ای هستند و دارای مدل های زیادی می باشند.

    ساخت سوئیچ خودرو مدل های مختلف بنز ، بی ام و ، کیا و هیوندا یکی از خدمات مراکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت است. در این مراکز در صورتی که شما سوئیچ خودرو خود را از دست داده باشید و یا هر مشکل دیگری در زمینه سوئیچ و ریموت داشته باشید خدمات ارائه می شود. از جمله خدمات این مراکز می توان به ساخت سوئیچ ، پروگرام ریموت ، کپی ریموت ، ساخت سوئیچ یدک ، تعریف ریموت ، تعویض قاب و باتری ریموت ، تعمیر سوئیچ شکسته ، کددهی و برداشتن کد ریموت ، باز کردن درب خودرو ، تراش تیغه کلید با دستگاه های تخصصی و … انجام می شود.

    1 17 - خدمات سوئیچ و ریموت - خدمات سوئیچ

    خدمات ویژه خودرو هیوندا

    یکی دیگر از معروفترین کمپانی های جهان هیوندا می باشد. این کمپانی دارای مدل های مختلف خودرو از جمله سوناتا ، سانتافه ، i10 ، i20 ، i30 ، i40  ، ولستر ، آزرا و … می باشد.

    از خدمات ارائه شده در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا می توان به ساخت سوئیچ هیوندا، ساخت ریموت یدک ، پروگرام ، تعمیر ، تعمیر ، تعریف ، کپی و … اشاره کرد . در صورتی نیاز به تراش تیغه کلید دارید می توانید به مراکز تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید اما در صورتی که تیغه اضطراری سوئیچ شما دچار مشکل شده است فقط دستگاه های تمام اتومات قادر به ساختن این کلید هستند. از این کلید در زمانی که باتری سوئیچ شما تمام شده و مواقع اضطراری برای باز کردن درب خودرو و روشن کردن آن استفاده می شود.

    برای دریافت خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت شما نیاز به حضور در مراکز معتبر دارید زیرا در این مراکز افراد با سال ها تجربه حضور دارند. در صورتی که در زمان ساخت و یا تعمیر سوئیچ و ریموت برد اصلی آن دچار مشکل شود شما هزینه زیادی را باید پرداخت کنید. زیرا بخش اصلی ریموت خودرو شما دچار مشکل شده است و برای حل این مشکل نیاز به دستگاه های خاص می باشد. همچنین در مراکز غیر معتبر ممکن است از سوئیچ و ریموت های با کیفیت پایین و غیر اورجینال استفاده شود که علاوه بر اینکه شما امنیت خودرو خود را دچار مشکل می کنید ، در مدت زمان کوتاهی نیاز به ساخت مجدد سوئیچ و پرداخت هزینه خواهید بود. مرکز ساخت سوئیچ و ریموت نگین غرب خدمات زیادی را برای مدل های مختلف سوئیچ قدیمی و جدید شامل کیلس ارائه می کند. این مرکز با دستگاه های پیشرفته خود هرگونه خدماتی از جمله تعریف ، پروگرام و کد دهی را برای خودرو شما انجام می دهد. با این دستگاه ها دیگر نیازی به باز کردن سوئیچ خودرو هیوندا شما نمی باشد و بدون باز شدن یونیت ایموبلایزر خدمات مورد نظر در سریع ترین زمان برای شما انجام می شود. فقط در صورتی که شما سوئیچ یدک نداشته باشید نیاز به باز شدن کلید می باشد.

    خدمات ویژه خودرو بنز

    بنز یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های خودروسازی می باشد. از جمله مدل های مختلف این خودرو می توان به AMG GT ، SLS ، SLS AMG ، کلاس A ، کلاس B ، کلاس C ، کلاس CLA ، کلاس CL، کلاس CLS، کلاس E ، کلاس G ، کلاس GLA ، کلاس GLC ، کلاس GLK ، کلاس GLS ، کلاس ML ، کلاس S، کلاس S Couppe ، کلاس SL و کلاس SLK را نام برد.

    مراکز تخصصی بر اساس نوع خودرو بنز شما که در بالا نام برده شد خدماتی را با قیمت های متفاوت به شما ارائه می کنند. از آنجایی که خدمات مورد نیاز شما و همینطور مدل خودرو ها متفاوت است قیمت سوئیچ بنز نیاز به استعلام از این مراکز دارد. ساخت سوئیچ بنز نیاز به نیرو های متخصص در این زمینه و همینطور دستگاه های به روز و پیشرفته دارد. شما با حضور در مراکزی که از دیاگ های معمولی استفاده می کنند نمی توانید مشکل سوئیچ خودرو خود را رفع کنید بنابراین برای ساخت و پروگرام ریموت بنز شما نیاز به حضور در محل دارید تا این خدمات برای شما با دستگاه های تخصصی انجام شود که زمان انجام آن حدود 30 دقیقه می باشد.

    خدمات کپی سوئیچ و ریموت برای سوئیچ های جدید کیلس و کی لس گو خودرو بنز شما در مرکز تخصصی نگین غرب با دستگاه های مدرن وبه صورت تخصصی انجام می شود. همچنین این مرکز می تواند در صورتی که سوئیچ و ریموت خودرو خود را از دست داده باشید و امکان بازگشایی درب را نیز نداشته باشید با دستگاه های تخصصی خود قفل درب خودرو شما را باز کرده و برای خودرو شما سوئیچ یدک نیز ارائه نماید. تراش تیغه سوئیچ و ریموت بنز از جمله خدماتی است که نیاز به دقت بالایی دارد تا در زمانی که شما به هر دلیلی دچار مشکل شدید به راحتی بتوانید از تیغه کلید داخل سوئیچ خود از آن استفاده کنید. در صورتی که خودرو جدید خریداری کرده اید می توانید در خدمات پاک کردن ریموت بنز و همینطور کددهی مجدد آن بهره مند شوید.

    2 16 - خدمات سوئیچ و ریموت - خدمات سوئیچ

    خدمات ویژه خودرو کیا

    چه زمانی شما نیاز به باز کردن درب خودرو دارید؟ در صورتی که تمام سوئیچ های خود را گم کرده باشید و یا در اثر هر اتفاقی آن را از دست داده باشید نیاز به به باز کردن درب خودرو دارید. در مراکز تخصصی سوئیچ و ریموت درب خودرو کیا شما را باز کرده و قفل آن را خارج می نمایند.

    براساس قفل خارج شده تیغه داخل تراش زده می شود، این کار باید با دقت بسیار زیادی انجام شود و نیاز به افراد متخصص دارد. شما می توانید درب خودرو را نیز با تیغه کلید باز کنید. بعد از اینکه درب خودرو باز شد امکان ساخت سوئیچ کیا امکان پذیر می باشد. خدماتی که برای خودرو کیا انجام می شود فعالیت های تخصصی هستند باید در مراکز تخصصی انجام شود. در این مراکز دستگاه های پیشرفته و افرادی متخصص وظیفه ارائه خدمات را بر عهده دارند.

    ساخت سوئیچ کیا ، پروگرام و تعریف ریموت ، کددهی و خام نمودن و تمامی خدماتی که در این مراکز انجام می شود امنیت خودرو شما را تضمین می کند. علاوه بر این در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی می شود. در مراکز غیر معتبر و افراد غیر متخصص امنیت خودرو شما به خطر می افتد و علاوه بر این هزینه بیشتری را نیز از دست خواهید داد. سپردن کارهای مهم به افراد متخصص از جمله ساخت سوئیچ خودرو جز کارهای پر هزینه هست پس بهترین کار مراجعه به افراد متخصص هست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.