×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر نیک بین شهردار سیاهکل - چالش پرداخت حقوق، ناشی از عدم اصلاح بودجه توسط شورای شهر بوده است | آقای دلیلی بهتر است علت عدم پرداخت چندین ساله جریمه ماده ۱۰۰ مغازه خود را بیان نماید - سیاهکل

پس از اظهارات چند روز گذشته محمدعلی دلیلی عضو شورای شهر سیاهکل در یک پایگاه محلی مبنی بر دلایل مسدودی حساب شهرداری ، ایمان محمدپور نیک بین شهردار سیاهکل در گفتگویی درصدد پاسخ به اظهارات این عضو شورا برآمد.

محمدپور نیک بین در گفتگو با خبرنگار گیل و دیلم، اظهار داشت :

با توجه به پیش بینی ردیف های بودجه و تغییرات افزایش حقوق و مزایا و …. سالانه که معمولا در اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد ابلاغ میگردد و همچنین با توجه به اینکه بودجه قبل از سال به تصویب شورای محترم میرسد هرگونه تغییر در ردیف های بودجه مستلزم اصلاح بودجه توسط شورا می باشد که این امر توسط شورای محترم براساس مستندات و مدارک موجود صورت نگرفته است، لذا عدم اجابت این خواسته از طرف شورا باعث گردید تا چالش پرداخت حقوق و مزایا بوجود بیاید.

نیک بین افزود: در همین راستا برای پرداخت حقوق و مزایای معوق شرکت گیل اطمینان شمال که در بودجه پیش بینی نشده بود و بدهکاری های معوق و غرامت های ادوار گذشته با توجه به درآمدهای محدود که امکان پرداخت به صورت عادی وجود نداشت درخواست فروش املاک برای پرداخت دیون بالا را از شورا نمودیم که متاسفانه شورای محترم موافقت ننمود و همین امر باعث نارضایتی پرسنل در همان زمان و پرداخت تاخیر و تادیه در زمان حال گردد.

۲۰۲۱۰۵۳۱ ۲۳۲۰۰۶ 436x600 1 - چالش پرداخت حقوق، ناشی از عدم اصلاح بودجه توسط شورای شهر بوده است | آقای دلیلی بهتر است علت عدم پرداخت چندین ساله جریمه ماده ۱۰۰ مغازه خود را بیان نماید - سیاهکل

نیک بین بیان داشت: آنچه که برایم تا امروز اهمیت ویژه ای داشت ، حفظ آرامش شهرداری و پرداخت حقوق پرسنل زحمتکش بود که در این مدت، به لطف خدا علی رغم همه ی کم و کاستی ها و نامهربانی ها و مانع تراشی های عده ای از دوستان صورت گرفت و مردم شهر سیاهکل را به اندازه ای با انصاف می دانم که عملکرد تیم مدیریت شهری را با وجود اختلافات فی مابین با اکثریت اعضاء شورا و در این شرایط وخیم اقتصادی کشور ، قابل قبول ارزیابی کنند .

شهردار سیاهکل در پایان گفت :

آقای دلیلی که اینقدر خود را دغدغه مند حق الناس میداند بهتر است علت عدم پرداخت چندین ساله جریمه ماده ۱۰۰ مغازه خود را برای مردم بیان نماید. ایشان چندین دوره عضو کمیسیون ماده ۷۷ بوده و طبق قانون شهروندان را ملزم به پرداخت عوارض نوسازی نموده است و این در حالی است که خودش تاکنون عوارض نوسازی منزل مسکونی اش را پرداخت نکرده است

نیک بین افزود: بنظرم کسی باید با مردم برای شهر سیاهکل سخن بگوید که مانند مردم با حضور در بخش های مختلف شهرداری ، نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام بعمل آورد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.