×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

ارز دیجیتال - کشف ۱۳ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در گیلان - ارز دیجیتال

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع رمز ارزها علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود، اظهار کرد: برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

وی از کشف ۱۳ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در دو ماهه گذشته از سال‌جاری در استان خبر داد و افزود: در بازررسی‌های به عمل آمده از این مزارع غیرمجاز، ۴۴۵ دستگاه انواع استخراج‌گر غیرمجاز ارز دیجیتال توسط پلیس توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان به دستگیری و معرفی ۱۳ متهم در خصوص استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به مرجع قضائی در این مدت اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده را ۷۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با برگزاری جلسات تعاملی و گشت‌های مشترک و هدفمند با عوامل اداره برق، رسیدگی به تخلفات استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به صورت ویژه و میدانی توسط پلیس دنبال می‌شود.

سردار ملکی با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با مخلان نظام اقتصادی از شهروندان خواست، برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور به خصوص پیشگیری از اختلال در شبکه برق‌رسانی در صورت اطلاع از استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال بلافاصله موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.