×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 6 - خرید IP ثابت برای ترید در بایننس - بایننس

برای ترید در بایننس به چه اطلاعات و امکاناتی نیاز داریم؟ همانطور که می دانید بایننس برترین و بزرگترین مرکز معاملات رمز دیجیتال می باشد شما می توانید در این صرافی انواع ارز های دیجیتال را مبادله کنید. لازم به ذکر است در آینده ای نزدیک ارز های دیجیتال طرفداران بیشتری پیدا می کند و  بسیاری می توانند با ترید در بایننس روی این ارز های دیجیتال سرمایه گذاری و کسب درآمد کنند. آیا فکر می کنید چون کاربر ایرانی هستید از ترید در بایننس محرومید؟ بله محرومید اما ما در این مقاله راه کار هایی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با دور زدن تحریم ها در بایننس فعالیت داشته باشید.

از کجا IP ثابت برای ترید در بایننس تهیه کنیم؟

از بزرگ ترین مسائلی که کاربران ایرانی در مبادله ارز های دیجیتال و صرافی های آنلاین با آن رو به رو هستند، مشکل تحریم می باشد. بر اساس تحریم های انجام شده کاربران ایرانی نی توانند از صرافی بایننس استفاده کنند. از این رو بسیاری افراد برای مواجه با مشکل تحریم از VPN برای تغییر IP استفاده می کنند. ولی باید توجه داشته باشید که استفاده از VPN ممکن است باعث مسدود شدن حساب شما شود. چرا که بعد از مدتی استفاده VPN ها قطع می شوند و صرافی بایننس متوجه تغییر در IP شما خواهد شد از این رو حساب شما را مسدود می کند.

بنابراین لازم است تا برای ترید در بایننس حتما از سرور مجازی بایننس استفاده کنید تا به شما یک IP ثابت بدهد. به منظور از بین بردن این مشکل و داشتن IP ثابت لازم است تا سرور مجازی بایننس را تهیه کنید. همانطور که می دانید سرور مجازی بایننس مانند یک کامپیوتر است که در دیتاسنتر کشوری دیگر به طور شبانه روز روشن می باشد.

2 5 - خرید IP ثابت برای ترید در بایننس - بایننس

معمولا سرور مجازی از یک IP اختصاصی استفاده می کند تا به طور مداوم ثابت بماند در نتیجه شما با وصل شدن به آن به کامپیوتر دیگری در خارج از کشور مثلا کشور آلمان و یا هلند متصل خواهید شد همچنین این کامپیوتر  یک IP ثابت و پایدار را برای شما فراهم می کند تا در زمان ترید در بایننس IP شما تغییر نکند. اگر از سرور مجازی بایننس استفاده کنید IP شما مخفی می ماند و صرافی بایننس متوجه نمی شود که شما یک کاربر ایرانی هستید. بنابراین می توانید خیلی راحت از این صرافی کسب درآمد کنید.

راهنمای استفاده از VPS با IP ثابت

به منظور اتصال به سرور بایننس لازم است تا از نرم افزار ریموت دسکتاپ استفاده کنید. بعد از خرید سرور بایننس به شما یک IP و نام کاربری و رمز عبور داده می شود که می توانید با وارد کردن این اطلاعات در نرم افزار ریموت دستکاپ به سرور بایننس وصل شوید. اصلا نگران نباشید این نرم افزار به صورت پیش فرض در اکثر ویندوز ها نصب شده است. در صورتی که لپ تاپ یا کامپیوتر شما این برنامه را نداشت می توانید خیلی راحت آن را از سایت های معتبر دانلود کنید. برای پیدا کردن این برنامه در منوی لپتاپ و کامپیوتر شخصیتان می توانید نام آن را در منو استارت سرچ کنید و بنابراین لازم است تا در منو استارت عبارت Remote Desktop connection را تایپ و سرچ کنید.

3 5 - خرید IP ثابت برای ترید در بایننس - بایننس

 همچنین برای ترید در بایننس به وسیله گوشی موبایل نیز می توانیید از پلی استور این نرم افزار را دانلود کنید. با استفاده از سرور مجازی بایننس دیگر نگران مسدود شدن و بلوکه شدن حسابتان توسط صرافی بایننس نباشید.

انتخاب IP ثابت کشور های مختلف

جالب است بدانید که شما می توانید ای پی ثابت برای ترید را از  بسیاری از کشور ها را خریداری کنید از جمله کشورهایی مانند هلند، فرانسه، انگلیس، آلمان، فنلاند، ترکیه و امارات. شما با خرید IP ثابت مربوط به آن کشور می توانید به راحتی ترید در بایننس را انجام دهید.

یکی از بهترین کشور هایی که می توانید برای انتخاب IP مورد بررسی قرار دهید کشور آلمان و یا هلند می باشد. سرور مجازی هلند و یا آلمان به دلیل پینگ پایینی که دارد می تواند بهترین  و پر سرعت ترین VPS را در اختیار شما قرار دهد. البته لازم به ذکر است که به دلیل اینکه درخواست ایرانیان برای استفاده از سرور های آلمان زیاد بوده است صرافی بایننس به این موضوع مشکوک شده و در مورد احراز هویت کاربران آلمانی سختگیرانه تر عمل می کند. از این رو ممکن است استفاده از سرور مجازی آلمان خیلی در این روز ها مناسب نباشد. از این رو برای نتیجه گیری بهتر می توانی از سرور مجازی هلند  استفاده کنید. سرور مجازی بایننس هلند از  دیتا سنترهای با کیفیت Lease web هلند در شهر آمستردام ارائه می شوند.

4 2 - خرید IP ثابت برای ترید در بایننس - بایننس

شما می توانید با خیالی راحت از سرور مجازی هلند با IP ثابت برای ترید در بایننس استفاده کنید و نگران مسدود شدن و یا تغییر IP نباشید لازم به ذکر است که طبق نتایج به دست آمده استفاده از سرور مجازی هلند می تواند بهترین گزینه برای شما باشد چرا که سایت های مبادله ارز دیجیتال مانند بایننس مدارک احراز هویت از کاربران کشور هلند را نمی گیرند.

امید داریم با مطالعه این مطلب بتوانید نتایج بسیار مثبتی را در مورد ترید در بایننس و انتهاب VPS به دست آورید و با استفاده از بهترین IP ثابت در معاملات خود موفق عمل کنید.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

5 2 - خرید IP ثابت برای ترید در بایننس - بایننس

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۶۹۹۶ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منابع:

https://toshan.net/static-ip

سرور مجازی هلند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.