جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مزیت های شیشه ریلی برای تراس
    18 خرداد 1400 - 8:44
    شناسه : 184561
    0

    این نمونه از شیشه بالکن دارای مزیت های متعددی می باشد که می توان به عایق حرارتی و برودتی، ایجاد یک فضای مناسب برای پرورش گل و گیاه ها، قابلیت اجرای این شیشه بالکن به صورت کشویی است.

    پ
    پ

    1 7 - مزیت های شیشه ریلی برای تراس - شیشه

    این نمونه از شیشه بالکن دارای مزیت های متعددی می باشد که می توان به عایق حرارتی و برودتی، ایجاد یک فضای مناسب برای پرورش گل و گیاه ها، قابلیت اجرای این شیشه بالکن به صورت کشویی است. حفاظت و مانعی برای کودکان، شما می توانید در صورت نیاز شیشه را جمع کنیم و فضای بدون شیشه را در اختیار داشته باشید و از منظره لذت ببرید، می توان در چهار فصل سال از تراس استفاده کرد، ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد، از نفوذ گرد و غبار به درون بالکن و فضا با این شیشه بالکن جلوگیری می کند.

    آشنایی با انواع متفاوت پارتیشن شیشه ای یا اداری

    مانند موارد دیگر پارتیشن شیشه ای یا اداری نیز دارای انواع مختلفی هستند که ما می توانیم به صورت کلی پارتیشن شیشه ای یا اداری را به چندین دسته مختلف تقسیم کنیم. پارتیشن شیشه ای ثابت و پارتیشن شیشه متحرک 2) پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای فریم دار 3) پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه های دوجداره. انتخاب هر کدام از پارتیشن ها دقیقا به نوع نیاز شما وابسته است مثلاً اگر می خواهید فضای محیط شما به صورت ثابت باشد و فکر می کنید نیازی به تغییر دکوراسیون ندارید می‌توانید از پارتیشن شیشه ای ثابت استفاده کنید اما اگر  نیاز به تغییر دکوراسیون دارید و می‌خواهید پس از جابجایی بتوانید پارتیشن را به محل دیگری منتقل کنید از پارتیشن شیشه ای اداری متحرک استفاده نمایید.

    کارایی شیشه سکوریت

    قبل از اینکه بخواهیم در مورد شیشه سکوریت مطلبی را عنوان کنیم بهتر است بدانید که شیشه سکوریت مقاوم‌ترین شیشه هایی هستند که با عنوان شیشه نشکن یا شیشه میرال نیز شناخته می شوند و در صنعت ساختمان سازی از آنها استفاده می گردد. شیشه سکوریت شامل موارد مختلفی می باشد که می توان به شیشه سکوریت فلوت در انواع رنگ ها، شیشه سکوریت مشجر در رنگ های مختلف و ابعاد و شیشه سکوریت رفلکس در رنگهای متفاوت اشاره کرد.

    از شیشه های سکوریت برای یک شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی منحصر به فرد خودشان را داشته اند. وزن شیشه، قیمت بر حسب متر مربع شیشه، شفافیت و رنگ، میزان ایمنی، مقاومت در برابر ضربه و غیره از جمله عواملی بوده که در خصوص تفاوت های شیشه سکوریت با شیشه های معمولی مطرح می شود. شیشه سکوریت در مکان‌هایی بیشتر کاربرد دارد که بخواهند ایمنی بالای این شیشه ها داشته باشند.

    2 6 - مزیت های شیشه ریلی برای تراس - شیشه

    شیشه حمام

    انتخاب شیشه حمام در واقع به بزرگ و کوچک بودن حمام شما وابسته است شما می توانید برای هر کدام از این موارد طرح های خاص و متنوعی را مشاهده کنید. اگر حمام شما کوچک است از شیشه حمام گرد استفاده کنید ولی اگر حمام شما بزرگ است می توانید از شیشه حمام مربعی یا مستطیلی استفاده نمایید. در خصوص انتخاب درب برای شیشه حمام شما می توانید از درب لولایی یا درب کشویی نیز استفاده نمایید. اگر درب لولایی استفاده کنید در جلوی درب نیاز به فضای کافی باید داشته باشد تا درب به آسانی باز شود.

    3 6 - مزیت های شیشه ریلی برای تراس - شیشه

    معرفی آینه کاری تایل

    همانطور که می‌دانید آینه کاری  منزل به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که آینه کاری تایل یکی دیگر از نمونه های آینه کاری بوده است. آینه کاری منزل به سلیقه مشتری آن وابسته است اما یکی از پرکاربردترین آینه کاری به شیوه تایل وابسته می‌باشد. به صورت تکه های آینه انجام شود و این تکه های آینه شبیه کاشی به یکدیگر نزدیک می‌شوند و کنار هم چیده می گردند. در واقع وقتی این آینه ها کنار یکدیگر قرار بگیرند طرح زیبا و منحصر به فرد را ایجاد می‌کند و در انواع زاویه ها با انعکاس نور زیبایی خیره کننده را خواهند داشت. شبکه ی توری شکل برای این تایل ها در نظر گرفته می شود تا این طرح‌ها به بهترین حالت ممکن پیاده سازی شوند. آینه کاری منزل اگر به شیوه تایل انجام شود می‌توان روی انواع ستون نصب گردد و اما برای محیط‌های مرطوب مناسب نیستند و اگر برای سالن های همایش، نمایشگاه ها و غیره نیز به آینه کاری نیاز باشد می‌توان از آینه کاری تایل استفاده نمود. برای تمیز کردن این شیوه آینه کاری فقط یه دستمال مرطوب و نرم نیاز دارید. اگر شما هم می‌خواهید محیط خودتان را زیبا کنید حتماً آینه کاری منزل را فراموش نکنید و آن را در اولویت قرار دهید.

    معرفی سنسور درب اتوماتیک شیشه ای

    یکی از اجزای مهم و اصلی که در درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد سنسور یا چشمی می باشد که این قطعه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی به صورت دقیق کار می‌کند و می‌تواند تمامی حرکت اجسام را تشخیص بدهد. در واقع وجود این سنسور برای درب اتوماتیک شیشه ای کمک بسیار زیادی در تردد افراد خواهد داشت و به منظور تشخیص تردد از اشعه مادون قرمز و اشعه مایکروویو استفاده می‌نماید. در درب اتوماتیک شیشه ای می توان تنظیم مقدار حساسیت سنسور ها را انجام داد و حتی گاهی دیده شده که برخی از آنها به سیستم Anti Crash مجهز هستند و حتی از برخورد اشیا ممانعت می نمایند. عملکرد این نمونه درب یعنی درب اتوماتیک شیشه ای بدین شکل است که وقتی اشیا یا فردی به این درب ها نزدیک شود سیگنال را به باکس دستگاه ارسال می کنند و به کمک موتور چرخ دنده ها شروع به حرکت می نمایند و درب شکل خودکار باز و بسته می گردد. سنسور مادون قرمز اکتیو، سنسور مادون قرمز پسیو، سنسور ماکروویو از جمله اصلی ترین سنسور های درب اتوماتیک شیشه ای هستند.

    کرکره برقی برای پنجره ها

    شاید در خصوص کرکره برقی برای پنجره ها کمتر مطلب مطالعه کرده باشید اما باید بدانید که استفاده از کرکره برقی برای پنجره ها در مناطقی که آب و هوای بد دارند یا گرمسیری هستند توصیه می‌شود معمولاً کرکره برقی در چنین شرایطی همانند یک عایق عمل می کند که در مقابل آسیب های وارده از گرد و غبار و تگرگ محیط درون منزل و ساختمان را محافظت می‌کند. البته اصلی‌ترین کاربرد استفاده از کرکره برقی در چنین شرایطی افزایش امنیت محیط و جلوگیری از ورود راحت سارقین به محیط می باشد اما اگر از کرکره برقی برای پنجره هم استفاده کنید زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت.

    شیشه لاکوبل رنگی

    شیشه لاکوبل رنگی با توجه به نیازهای افراد می‌توانند پردازش گردد و آماده‌سازی آن انجام شود و سپس کاربردهای خلاقانه‌ای با آن را به وجود آورد. جالب است بدانید که شیشه لاکوبل به دلیل داشتن سطح بزرگ شیشه‌ای صاف در خصوص تمیز کردن و نگهداری آن بسیار راحت می باشد. شیشه لاکوبل را به واسطه رنگهای تولید می‌کنند که با محیط سازگاری دارند و همچنین کمک می‌کند تا در محیط داخلی به واسطه انتشار  ترکیبات آلی فرار و فرمالدهید کیفیت هوا محفوظ بماند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.