×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

61947756 - بخشداری‌های طاهرگوراب و ضیابر صومعه سرا افتتاح شد - صومعه سرا

ارسلان زارع در آیین افتتاح بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: مسئولان باید علاوه بر مدیریت وظیفه‌ای با نگاه مدیریت فرآیندی، تا جایی که ممکن است، در راستای ارائه خدمات عمومی در همه نقاط شهری و روستایی تلاش کنند.

وی وجود امنیت پایدار به عنوان مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی را مدیون پشتوانه مردمی عنوان و خدمت کردن به آنان را تا آخرین لحظه مسئولیت وظیفه مسئولان دانست.

نماینده عالی دولت در گیلان به قابلیت های فراوان بخش های طاهرگوراب و ضیابر اشاره و منابع انسانی را مهمترین محور توسعه عنوان و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی خلاق، توانمند و فعال، بسترساز رونق اقتصاد و اشتغال است و باتوجه به ظرفیت بالای این منطقه، امکان هدایت شرکت‌های دانش بنیان به این مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه آینده این کشور در دستان نسل جوان خواهد بود و ما باید با ارزش قائل شدن بیشتر به جمعیت جوان، برای ایران عزیز کادرسازی کنیم، گفت: زمانی می‌توان نخستین گام‌ها را برای دست‌یابی به توسعه پایدار و متوازن برداشت که قبل از آن، هماهنگی، همدلی و انسجام لازم بین آحاد مختلف جامعه اعم از شهروندان و همچنین دست‌اندرکاران اجرایی به وجود آمده باشد.

استاندار گیلان مشارکت جدی مردم در انتخابات پیش رو را با اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد که مردم با حضور حداکثری خود، حماسه سیاسی دیگری را برای آینده بهتر و نیز توسعه و رونق کشور خلق خواهند کرد.

وی همچنین از مسئولان و دست اندرکارانی که در مسیر تصویب و ایجاد بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر تلاش کردند، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، آیین آغاز عملیات اجرایی پست ۶۳.۲۰ کیلوولت ضیابر به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال نیز برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.