شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین روانشناس تهران
    22 خرداد 1400 - 15:10
    شناسه : 184733
    5

    برخی افراد در موقعیت های جدیداضطراب دارند. بنابراین ورود به درمان به خودی خود تجربه سختی خواهد بود. اما با مراجعه به بهترین روانشناس تهران فرصتی برای حل این مشکل فراهم می شود.

    پ
    پ

    جلسات روانشناسی ممکن است مکانی ایده آل برای گفتگو درباره موضوعات دشوار باشد. اما این به آن معنی نیست که مراجعه به روانشناس آسان است.

    وقتی موضوع گفتگوی بالقوه ناخوشایند باشد، می تواند به خصوص چالش برانگیز شود.

    - بهترین روانشناس تهران - بهترین روانشناس تهران

    تلاش برای طرح مباحث دشوار در جلسات می تواند ارتباط درمانی را تقویت کند. در نتیجه به طور معنی داری منجر به نتایج درمانی بهتری شود.

    برخی افراد در موقعیت های جدیداضطراب دارند. بنابراین ورود به درمان به خودی خود تجربه سختی خواهد بود. اما با مراجعه به بهترین روانشناس تهران فرصتی برای حل این مشکل فراهم می شود. رواندرمانی مکانی مناسب برای حل این مشکل است. در واقع، صحبت در مورد این که چرا یک موضوع برای شما بسیار دشوار است مفید خواهد بود.

    بسیار مهم است که به یاد داشته باشید وقتی بتوانید از آنچه که فکر و احساس می کنید صحبت کنید، بیشترین بهره را از روانشناسی می برید. ممکن است شروع گفتگو برای شما دشوار باشد. می توانید یک قطعه کاغذ به همراه داشته باشید تا درمانگر بخواند و متوجه شود که شما نیاز به یک مکالمه دارید که برایتان دشوار است. در اینجا مباحثی آورده شده است که صحبت کردن درباره آنها دشوار است.

    بهترین روانشناس تهران و موضوعاتی که نمی توانید بیان کنید

    مشکلاتی که تا به حال درباره آن صحبت نکرده اید

    کاملاً معمول است که سریعاً عمیق ترین و تاریک ترین مشکل خود را به درمانگر خود نگویید. خوب است که شروع درمان در مورد یک موضوعات کلی و در جهت کشف مشکلات و تعارض های زیربنایی باشد. با این حال اگر خیلی طولانی صبر کنید فقط وقت خود را تلف کردده اید.

    شاید خوب باشد که در مورد علائم افسردگی خود صحبت می کنید. اما در مورد سوء استفاده جنسی احتمالی در دوران کودکی که به کسی نگفته اید نمی توانید در جلسات اول صحبت کنید. صحبت کردن در مورد این قبیل مشکلات می تواند شرم آور باشد. اما بعد از چند جلسه و ایجاد اعتماد با بهترین روانشناس تهران این کار امکان پذیر می شود. به این ترتیب درمانگر می تواند تصویر کاملی از شما بدست آورد. شما نیز واقعاً می توانید ریشه مشکلات خود را متوجه شوید. مخفی شدن پشت علائم سطحی مانعی برای درمان شما خواهد بود.

    البته لازم به ذکر است که بعضی مواقع ممکن است درمانگر شما را در موقعیتی قرار دهد که مجبور شوید یک وضعیت را گزارش کنید تا درنتیجه  کمک بیشتری بگیرد. اطلاعات بیشتری راجع به رازداری کسب کنید. اگر اعتماد درمانی شکل بگیرد درمان موفقیت آمیز خواهد بود.

    در مورد نتایج درمان مطمئن نیستید؟

    برای بسیاری از افراد، به ویژه اگر از بیان مشکلات اجتناب کنند، یکی از دشوارترین گفتگوها ابراز تردید یا نارضایتی در مورد روند درمان یا حتی به طور خاص تر درباره خود درمانگر است. درصد زیادی از مردم ترجیح می دهند فقط دیدن درمانگر را متوقف کنند تا این مکالمه را انجام دهند و سعی می کنند آنچه را که به نظر نمی رسد مفید است، دوباره ارزیابی کنند. البته، این یک واکنش قابل درک است. برخی از درمانگران را به سادگی می توان به عنوان بهترین روانشناس تهران معرفی کرد. برخی اوقات شایستگی مسئله اصلی نیست. این تطابق است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

    در برخی مواقع دیگر، احساس کندی درمان می تواند خود بخشی از روند درمان باشد. زیرا واقعیت خاصی در این مسئله وجود دارد. گاهی اوقات قبل از بهتر شدن باید احساس بدتری داشته باشید. اگر در حال بازگشایی زخم های قدیمی هستید یا وقت زیادی را صرف صحبت در مورد چیزهایی می کنید که شما را ناراحت یا خشمگین می کنند یا شما را می ترساند، این در واقع یک بخش مهم از درمان است. فرار از درمان در آن نقطه مهم می تواند مانع از دستیابی به نتایج مورد نظر شود.

    بهترین روانشناس تهران مشکلات مالی شما را درک می کند

    تمهیدات مالی اغلب می توانند مانند یک آفت مزاحم باشند. در بهترین حالت به درمان نفوذ کرده یا یک فشار روانی جدی ایجاد می کنند و توانایی شما را برای درمان کاهش می دهد. بهترین روانشناس تهران به اندازه شما از برخورد با ترتیبات مالی بیزار هست. به همین دلیل درمانگر شدند و نه حسابدار. اما اغلب اوقات، مراجع ممکن است در تأمین هزینه ها با مشکل روبرو شود و اگر مشکل خود را با روانشناس مطرح نکند کمکی نخواهد گرفت. سپس مراجع خود را در یک حفره عمیق تر فرو می برد، جایی که ممکن است مستلزم قطع رابطه با روانشناس شود.

    1 10 - بهترین روانشناس تهران - بهترین روانشناس تهران

    وقتی اضطراب دارید چگونه می توان با یک روانشناس خوب در تهران صحبت کنید

    اگر مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی هستید، صریح صحبت کردن با یک روانشناس خوب در تهران دشوار است. دلیل اینکه شما به درمان می روید ترس از موضوعات مشخص یا مبهم است. با این حال روانشناس نیاز دارد که احساسات درونی خود را با او که در وهله اول یک غریبه است به اشتراک بگذارید.

    به ویژه برای مبتلایان به اضطراب فراگیر، درمان ممکن است در ابتدا به همان سختی موقعیت های اجتماعی باشد که از آن می ترسند.

    بسیاری از افرادی که برای اولین بار وارد درمان می شوند ممکن است در شروع صحبت مشکل داشته باشند. حفظ اعتماد به نفس در جلسات درمانی برای این افراد سخت است.

    ممکن است از اینکه آسیب پذیر به نظر برسید ترس داشته باشید و ناتوانی در اعتماد به نفس کافی برای شروع صحبت، می تواند سدی برای درمان موفقیت آمیز باشد.

    متأسفانه این مشکل، بسیاری از کسانی را که از اضطراب اجتماعی رنج می برند آزار می دهد. بعلاوه، بسیاری از مردم از گفتن احساس خود به درمانگر خود خجالت می کشند و بنابراین هرگز اضطراب برطرف نمی شود.

    اگر از درمان هراس دارید چه کاری می توانید انجام دهید؟

    چند نکته برای تسهیل گفتگو با دکتر روانشناس در تهران

    این یک وضعیت بدون راه حل نیست. در زیر برخی از نکات برای کمک به شما در کنار آمدن بهتر با درمان آورده شده است.

    وقت بگذارید

    اگرچه تصور آن ممکن است دشوار باشد، اما با گذشت زمان ممکن است با روانشناس خود راحت تر شوید.

    این روند ممکن است چندین هفته یا حتی ماه ها طول بکشد. اما اگر رابطه مناسب باشد، ممکن است با گذشت زمان صحبت کردن آسان تر شود.

    از طرف دیگر، اگر شما در یک دوره درمانی کوتاه مدت هستید، سعی کنید درباره طول درمان خود دوباره تصمیم گیری کنید.

    مشکلات خود را بنویسید

    اگر به اشتراک گذاشتن احساسات روی کاغذ از بیان آنها آسان تر بود، احساس خود را قبل از جلسه بنویسید و آن را به درمانگر خود بدهید.

    ابراز احساسات خود به صورت کتبی روش خوبی برای احساس امنیت در درمان است. همچنین ممکن است به شما کمک کند با پیشرفت درمان راحتتر با درمانگر خود ارتباط برقرار کنید.

    آنچه می نویسید به خود شما بستگی دارد. می تواند لیستی از موضوعات برای گفتگو باشد. ژورنالی از افکار شما یا حتی یک لیست کامل از مشکلات شما باشد.

    اگر از تماشای شخصی که مطالب شما را می خواند احساس ناراحتی کردید، قبل از جلسه آن را برای روانشناس خود ایمیل کنید.

    مشاوره آنلاین روانشناسی را در نظر بگیرید

    مشاوره آنلاین روانشناسی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. امکان مکالمه با بهترین روانشناسان تهران در قالب ایمیل یا چت در به جای مراجعه حضوری، برای بسیاری جذاب است. برای کسانی که اضطراب دارند، ممکن است مشاوره آنلاین روانشناسی یک مزیت خاص باشد.

    برای کسانی که درمان حضوری را شروع کرده اند و به دلیل اضطراب زودتر دست از کار کشیده اند، مشاوره آنلاین روانشناسی می تواند به ویژه گزینه خوبی باشد.

    به یک گروه درمانی بپیوندید

    گروه درمانی مزایای بسیاری برای شما می تواند داشته باشد. وقتی در جمعی حضور پیدا کنید که شبیه به شما هستند، نگرانی شما از مشکلتان کاهش پیدا می کند. در این دیگر مشکل خود را بزرگنمایی نمی کنید.

    در یک گروه درمانی شما این امکان را دارید که بی صدا بنشینید و گوش دهید. شما می توانید در مورد چگونگی ترس دیگران و چگونگی غلبه بر این آگاهی و شناخت پیدا کنید.

    اگر تصمیم به عضویت در یک گروه درمانی دارید، اطمینان حاصل کنید که این گروه برای مشکل شما مناسب باشد. یک روانشناس خوب می تواند به شما در انتخاب یک گروه درمانی موثر کمک کند.

    به اضطراب خود اعتراف کنید

    اگر معتقدید که روانشناس شما مناسب و کارآمد است، ممکن است زمان اعتراف به اضطراب شما رسیده باشد. اینکه این کار را به صورت کتبی و با ایمیل یا حضوری انجام دهید، به خود شما بستگی دارد.

    کاری که باید انجام دهید این است که تمیز خود را ابراز کنید. و به دکتر روانشناس خود بگویید که اضطراب اجتماعی مانع صحبت کردن شما در جلسات درمانی می شود.

    وظیفه یک دکتر روانشناس خوب در تهران این است که به شما کمک کند تا از پس این مشکلات برآیید. مهم این است که او بداند واقعاً چه احساسی دارید. ممکن است تعجب کنید که گفتن حقیقت در مورد اضطراب روند درمان را آسان می کند. همچنین برای دریافت نوبت روانکاوی می توانید از طریق لینک زیر اقدام بفرمائید:

    https://drraminalavi.com/psychoanalyst/

    ثبت دیدگاه

    12 دیدگاه برای “بهترین روانشناس تهران”
    1. عالی بود مقالتون مرسی از اطلاع رسانی مفید و کاربردی درباره روانشناسی

      پاسخ
    2. مقاله بسیار مفیدی بود سپاس

      پاسخ
    3. Interesting subject. so true that many people do not open easily even to their psychologist. thank you for very useful information.

      پاسخ
    4. فوق العاده بود مقالتون
      مرسی

      پاسخ
    5. بالاخره یک مقاله کاربردی درباره بهترین روانشناس تهران چاپ شد
      خیلی ممنون از سایت خوبتون

      پاسخ
    6. Amazing…Thank you for sharing this! If you need some more information about Search Engine Opimization than have a look here – D5U Infoportal

      پاسخ
    7. Great…Thank you for sharing this details! If you need some more information about Search Engine Opimization than have a look here – XRrank.cyou

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.