شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویلارابط ، نخستین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران
    25 خرداد 1400 - 22:15
    شناسه : 184837
    0

    ویلارابط اولین وب‌سایتی است که فعالیت خود را به عنوان سایت اجاره اینترنتی ویلا در ایران آغاز کرد و اکنون بعد از 17 سال سابقه در امر اجاره ویلا، به یک منبع مورد اعتماد و یک الگوی موفق برای دیگر کسب و کارهای اینترنتی بدل شده است.

    پ
    پ

    ویلا و اقامتگاه در ایران 1 - ویلارابط ، نخستین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران - اجاره ویلا

    اجاره ویلا

    درست است که این روزها وب‌سایت‌های بسیاری در زمینه اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه مشغول به فعالیت هستند، اما در واقع نخستین سایت اجاره ویلا در ایران، ویلارابط (VillaRabet) است که فعالیت خود را از سال 1383 در فضای مجازی آغاز کرده است. در ابتدا ویلارابط تنها یک وب‌سایت اینترنتی بود اما بعد از 7 سال، در قالب شرکتی با عنوان “ویلارابط پارسیان”، در چالوس مازندران فعالیت خود را به صورت یک شرکت ثبت شده ادامه داد. همراه ما بمانید تا مروری بر فعالیت‌ها و اهداف این مجموعه داشته باشیم.

    ویلارابط اولین وب‌سایتی است که فعالیت خود را به عنوان سایت اجاره اینترنتی ویلا در ایران آغاز کرد و اکنون بعد از 17 سال سابقه در امر اجاره ویلا، به یک منبع مورد اعتماد و یک الگوی موفق برای دیگر کسب و کارهای اینترنتی بدل شده است. سختگیری در انتخاب ویلاهای ارائه شده و ارائه سرویس‌های ویژه، از جمله دلایل مهم پیشرفت روزافزون این مجموعه به شمار می‌روند.

    ویلارابط از کجا آغاز شد؟

    می‌توان گفت نزدیک به 17 سال پیش، ویلارابط با استفاده از نوآوری و خلاقیت، تحولی بزرگ در زمینه رزرو و اجاره ویلا در ایران ایجاد کرد. تا پیش از آن چیزی با عنوان اجاره آنلاین ویلا در کشور وجود نداشت و این اقدام برای اولین بار توسط یک جوان 17 ساله خلاق به نام عمید دیلمی معزی صورتگرفت، جوانی که به تازگی دیپلم خود را در رشته کامپیوتر گرفته بود و همزمان با راه‌اندازی این سایت در حال آماده شدن برای ورود به دانشگاه بود.

    ماجرا از جایی شروع شد که این جوان تصمیم گرفت از کدهای HTML برای ارائه تصاویری از ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای برای افرادی که به دنبال اجاره چنین مکان‌هایی بودند، استفاده کند. جالب است بدانید اولین تصاویر به کمک یک تلفن همراه نوکیا 6630 ثبت شدند. به مرور با استقبال مردم از این شیوه اجاره و رزرو ویلا در شمال، ویلارابط نیز روز به روز فعالیت‌های خود را بیشتر گسترش داد و تبدیل به یک برند موفق و پرطرفدار در بازار رزرو و اجاره ویلا شد.

    آن‌چه ویلارابط را به وب‌سایتی قابل اعتماد تبدیل کرد

    ویلا و اقامتگاه در ایران 2 - ویلارابط ، نخستین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران - اجاره ویلا

    اجاره ویلا

    علاوه بر خلاقیت و جدید بودن روش، یک نکته مهم دیگر در شیوه کاری این مجموعه وجود داشت. سختگیری در انتخاب اقامتگاه‌ها و ویلاهای اجاره‌ای موجب شد این سایت درست در زمانی که تجارت الکترونیک هنوز در ایران پایه‌گذاری نشده بود، بتواند علی‌رغم حساسیت‌های موجود، اعتماد مردم را جلب نماید. مدیر وب‌سایت ویلارابط، به عنوان بنیان‌گذار اولین مجموعه‌ای که قرار بود در فضای مجازی مردم را به اجاره ویلا ترغیب کند، باور داشت باید فضا و ذهنیتی مثبت برای پذیرش این روش اجاره و رزرو ویلا در جامعه ایجاد نماید و به فرهنگ‌سازی و رفع حساسیت‌های موجود بپردازد.

    سرویس‌های ویژه ویلارابط که آن را میان مردم محبوب کرد

    این وب‌سایت درست 4 سال بعد از شروع فعالیت خود، یعنی در سال 1387 یک سرویس جذاب و ویژه به مجموعه خدمات خود اضافه کرد و آن تور مجازی پارانوما بود. به وسیله این تور مجازی مخاطب می‌توانست تمام زوایای ویلا مورد نظر خود را در قالب نمایی 360 درجه تماشا کند و سپس برای اجاره ویلا در شمال یا سایر شهرها اقدام نماید. همچنین تیزرهای معرفی ویلا و ویدئوهای سه‌بعدی از جمله دیگر سرویس‌های جذاب ویلارابط برای ارائه خدمات خود به شمار می‌روند.

    اولین تجربه اجاره ویلا به صورت اینترنتی در ایران

    جالب است بدانید اولین مشتری ویلارابط یک مهندس کامپیوتر جوان بود که ویلایی دوبلکس و سه خوابه را در منطقه امامرود چالوس برای دو شب اجاره کرد. این اتفاق به اولین تجربه اجاره اینترنتی ویلا در ایران تبدیل شد، درست در زمانی که افراد به جز جستجوی حضوری، راهی برای اجاره ویلا نمی‌شناختند.

    چه نوع ویلاهایی را می‌توانید در ویلارابط اجاره کنید؟

    ویلا و اقامتگاه در ایران 3 - ویلارابط ، نخستین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران - اجاره ویلا

    اجاره ویلا

    می‌توان گفت تفاوتی ندارد چه ویلایی مد نظر شما باشد، در وب‌سایت ویلارابط می‌توانید هر نوع اقامتگاهی را با قیمت‌‎های متفاوت و در مناطق مختلف ایران رزرو و اجاره نمایید. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ویلارابط، همراه وفادار شما برای داشتن سفری آسوده

    در تمام این 17 سال فعالیت، هدف اصلی این مجموعه ایجاد بستری آماده و کاربردی جهت آسان‌تر کردن تجربه سفر برای ایرانیان بوده است. کاهش هزینه‌های سفر، انتخاب آگاهانه و بدون محدودیت، دسترسی آسان به خدمات اجاره ویلا و … از جمله اهدافی است که ویلارابط در جریان فعالیت خود همیشه در نظر گرفته است. علاوه بر این توانسته مسیری رو به جلو برای کسب و کارهای این‌چنینی ایجاد نماید تا با یک الگوبرداری مناسب و استفاده از خلاقانه‌ترین روش‌ها، به طرف اهداف خود قدم بردارند.

    ویلا و اقامتگاه در ایران 4 - ویلارابط ، نخستین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران - اجاره ویلا

    امکان رزرو و اجاره اینترنتی بهترین و باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها، بازدید و انتخاب آنلاین ویلا، ثبت نام در سایت و پرداخت اینترنتی امن و بدون دردسر و … از جمله خدماتی است که ویلارابط برای تمام مخاطبان خود در نظر گرفته است تا تجربه آسوده‌ترین اسکان را برای مسافران رقم بزند. اگر شما نیز دوست دارید در این تجربه سهیم باشید و سفری بی‎‌دغدغه و آرام در پیش داشته باشید، می‌توانید به خانواده بزرگ ویلارابط بپیوندید. مشاوران ما همواره آماده پاسخ‌گویی به تمام سؤالات شما در زمینه اجاره ویلا هستند. تنها کافیست با شماره تلفن  01152162829 تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.