×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

1 13 - طراحی سایت ارزان و با کیفیت - طراحی سایت ارزان

وب کاران

گروه فنی مهندسی وب کاران با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی وب سایت(فروشگاهی، شرکتی، شخصی و …) و دارای تیم متخصص و فنی Back-End و Front-End ،زبان برنامه نویسی PHP ، پایگاه داده، Html , Css , Javascript , Jquery , تیم متخصص ساخت اپلیکیشن های موبایل(اندورید و ios )، سئو و بهینه سازی سایت با بهره گیری از برترین و حرفه ای ترین متخصصان سئو، و با ارائه راه کارهای نو آماده هر گونه همکاری در زمینه های مذکور می باشد .تا شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر رونق و سود آور یاری نماید. هدف ما در وب کاران، ایجاد تحول در کسب و کار شماست در واقع با داشتن وب سایت مشتریان شما متوجه می شوند که شما در کار خود چقدر جدی هستید و از این طریق می توانید برتری خود را نسبت به رقبای تجاری به مشتریان نمایش دهید. ما در گروه وب کاران، همه تلاش خود را می کنیم تا با ارائه مشاوره صادقانه و حرفه ای، تمام جزئیات کلیدی کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به مشتریان نمایش دهیم و شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق برای ورود به بازار بزرگ تجارت الکترونیک یاری کنیم.

افزایش بازدید هدفمند

سیستم بازاریابی اینترنتی وب کاران به گونه ای طراحی شده است که مخاطب هدف را به وبسایت و یا اپلیکیشن شما هدایت کند و در نهایت با برنامه ریزی هدفمند منجر به افزایش فروش و گسترش کسب و کار شما می شود.

اولین گام برای برند سازی و توسعه کسب و کار آنلاین هدایت مخاطب هدفمند به وبسایت و اپلیکیشن است. البته که داشتن وبسایت با تجربه کاربری خوب در صدر استراتژی های هر کسب و کار موفق است، اما ایجاد ترافیک مرتبط و هدفمند برای بالابردن نرخ تبدیل ضروری است.

وب کاران به عنوان یک مجموعه ای که به کلیه خدمات مربوط به بازاریابی اینترنتی اشراف کامل دارد، استراتژی را خلق کرده است که ترافیک هدفمند را ایجاد می کند. ما با ادغام مجموعه خدماتی متنوع و در عین حال هماهنگ شامل طراحی سایت حرفه ای، سئو، تبلیغات در گوگل، طراحی اپلیکیشن و ارائه مشاوره بازاریابی، کمپین بازاریابی متناسب با زمینه ی کاری شما را طراحی می کنیم. به این ترتیب مشتری بر اساس اولویت های برند شما فیلتر میشود. ما در وب کاران برای اینکار قبل از هرچیز روی کسب و کار شما تحقیقات انجام می دهیم و برای شما راه حل ویژه ای داریم.

تبدیل بازدید کننده به مشتری

وب کاران که شامل تیم های طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، سئو و بهینه سازی سایت می باشد با به کار گیری افراد حرفه ای و برنامه ریزی صحیح توانسته رویای فروش را برای کسب و کار های مختلف به حقیقتی ملموس تبدیل نماید.

تبدیل ورودی وبسایت به فروش دومین گام در گسترش برند و کسب و کار شما است. تبدیل به معنی هر فرآیندی است که کاربر را به برند شما متصل نماید. این فرآیند می تواند انجام یک خرید، ثبت فرم سفارش، و یا تنظیم یک قرار ملاقات باشد.

راهکارهای وب کاران برای بهینه سازی نرخ تبدیل و تبدیل بازدیدکننده به مشتری عبارتند از: تیم حرفه ای وب کاران در بخش طراحی سایت با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای ساختاری و اجرای بهترین چیدمان ظاهری بر اساس تجربه و نیاز مخاطب باعث افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت و کاهش نرخ پرش می شود، تیم سئو وب کاران با ایجاد و بهینه سازی محتوای قدرتمند نظر کاربران را به سمت سایت شما جلب می کند و مشاوران بازاریابی اینترنتی وب کاران با ایجاد استراتژی های جذب مخاطب و فراخوان برای عمل های مناسب، نرخ تبدیل را افزایش می دهند.

ایجاد برند کارآمد و تجاری

سومین و آخرین گام برای گسترش و موفقیت یک کسب و کار آنلاین جذب مجدد مشتریان و بازدیدکنندگان به صورت مداوم می باشد. یعنی به هر بهانه ای باعث شوید افراد دوباره به سایت شما سر بزنند. ایجاد کاربر وفادار به معنی موفقیت شما در اعتمادسازی است.

در اکثر صنایع کمتر از 2 درصد از بازدیدکنندگان جدید به مشتری تبدیل میشوند، این درحالی است که میانگین نرخ تبدیل مخاطبان بازگشتی 6% است، بنابراین بسیار مهم است که کاربران را به سایت خود هرچه بیشتر از قبل علاقمند کنید. تبدیل یک بازدید کننده به مشتری وفادار به برند به شما کمک می کند تا با هزینه کمتر درآمد بیشتری داشته باشید. در صورتی که برای ایده پردازی در خصوص یک مدل جدید کسب و کار، نیاز به بودجه خیلی بیشتری خواهید داشت. نحوه ی طراحی سایت وب کاران و مشاوره ی بازاریابی ما به گونه ای است که بازدیدکننده را ترغیب کنیم پس از اولین مراجعه به سایت، مجددا به سایت شما سر بزند. این سرویس موجب می شود برند شما در ارتباطات بعدی با مشتری و بازاریابی های هدفمند برای کسانی که آشنایی اولیه را پیدا کرده اند بیش از پیش معتبر گردد.

در وب کاران ما به آنچه به شما می گوییم اعتقاد داریم و هر روزه سعی در بهبود و ارتقا دانش فنی خود داریم. همانطور که می بینید راهکارهای پیشنهادی را در خصوص برند خود نیز به کار گرفته ایم و توانسته ایم طی سالها کسب و کار خود را گسترش دهیم. به گونه ای که از مجموعه ای کوچک به مرور تبدیل به مجموعه ای حرفه ای و بزرگ برای طراحی موفقیت کسب و کار شما شده ایم.

خدمات طراحی سایت وب کاران

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. به این معنی که مخاطب متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است.

سئو وب سایت

سئو و بهینه سازی سایت، یک فرآیند زمانبر و مستمر است. فرآیند بهینه سازی سایت با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود. در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی، محتوای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و… ترافیک و بازدید سایت افزایش خواهد یافت.

طراحی وب سایت

با توجه به اینکه آمار استفاده کنندگان اینترنت در ایران رو به افزایش است، اینترنت بستر مناسبی برای برقراری ارتباط و همچنین ارائه خدمات می باشد. امروزه یکی از نیازهای اساسی هر واحد کاری، داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد زیرا به جرات می توان اظهار داشت که بهترین و سریع ترین راه برای معرفی محصولات و شرکت ها و فعالیت های آنان می باشد.

خدمات اینستاگرام

شبکه اجتماعی و پیام رسان اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی موبایلی و تحت وب است. اینستاگرام امروزه توانسته جای خود را در زندگی مردم خیلی از کشورها از جمله ایران باز کند. این پیام رسان باعث جایجایی مبالغ بسیار هنگفتی از طریق تجارت الکترونیک شده است.

تمپلیت در پست‌های اینستاگرام همان قالب‌های آماده و ازپیش‌ ساخته ‌شده‌ ای هستند که برای تزیین و زیبایی پست‌ها بکار می روند. این قالب‌ها اغلب برای برندهایی که کسب و کار خاصی دارند قابل‌استفاده است و به پیج آنها رنگ و لعاب بیشتری می‌دهد و نمای ظاهری پیج را برای کاربران فریبنده و جذاب می‌کند.

تمپلیت ها، قالب‌هایی منسجم و یکدست هستند که به‌صورت یکسان در همه پست‌های اینستاگرام گنجانده می شوند. لی اوت حاوی لوگو و رنگ برند شما و همچنین اطلاعاتی شامل ایمیل و شماره تماس برای پشتیبانی برند شما هستند.

این قالب اینستاگرام یک‌بار طراحی می‌شوند و به‌صورت فایل‌های لایه باز در اختیار شما قرار می گیرند؛ که می‌توانید محتوای مربوطه خود را در آن وارد کرده و در اینستاگرام پست کنید. درواقع داشتن تمپلیت جذاب برای هر پیجی بااهمیت است. زیرا باعث نظم پیج شده و در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود. تا هر بار که پست و استوری از شما منتشر می شود بیشتر در نظر کاربران خودنمایی ‌کند.

2 11 - طراحی سایت ارزان و با کیفیت - طراحی سایت ارزان 4 5 - طراحی سایت ارزان و با کیفیت - طراحی سایت ارزان 3 9 - طراحی سایت ارزان و با کیفیت - طراحی سایت ارزان

طراحی قالب اختصاصی

حتما در خصوص قالب سایت شنیده اید. قالب هایی که با عناوینی چون Template یا Theme نیز شناخته می شوند و ظاهر سایت شما را تعیین می کنند. در واقع باید بگوییم قالب های یک وب سایت نه تنها موارد ظاهری چون رنگ آمیزی را مورد توجه قرار می دهند، بلکه طرح کلی آن را نیز تعیین می کنند.

طراحی بروشورهای تبلیغاتی

در شرکت ما طراحی و چاپ انواع بروشورهای تبلیغاتی با بالاترین کیفیت و به روزترین طرح ها برای شما عزیزان ارائه میشود که شامل (کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، تراکت، ست اداری و …) میباشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.