×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از طریق صنایع دستی با آموزش کاربردی و تحقق صد در صدی لازم است که منایع درستی را بشناسید در صورتی که قصد دارید در فرصتی کوتاه به درآمد میلیونی آن هم در منزل داشته باشید بهتر است این مقاله را بخوانید.

ارزش صنایع دستی

امروزه با رشد تکنولوژی شاهد آن هستیم که پروسه تولید و استفاده از بسیاری از وسایل منزل و محل کار صنعتی شده است و با کاهش استفاده مردم از صنایع دستی و هنر های موجود در این زمینه هستیم . به طوری که بسیاری از این صنایع به دست فراموشی سپرده شده اند . ولی با نگاه به سایر کشور ها شاهد آن هستیم که صنایع دستی و محصولات تولید شده توسط دست هنرمندان از ارزش بالایی برخوردار بوده و استقبال شگفت انگیزی در این زمینه میشود .

جایگاه ایران در صنایع دستی

جالب است بدانید که ایران از نظر تنوع تولید صنایع دستی جزو سه کشور برتر در این زمینه میباشد ولی وقتی صحبت از میزان تولید و همینطور صادرات محصولات صنایع دستی میرسد رتبه ایران در این زمینه به رتبه ای پایین تر از ۳۰ تنزل پیدا میکند .

2 13 - کسب درآمد میلیونی در منزل از صنایع دستی امکان پذیر است ؟ - خورشیدک

منبع درست برای شروع کار

به تازگی جمعی از جوانان این مرز و بوم به فکر رشد و گسترش این صنعت جذاب و دوست داشتنی افتاده اند و با راه اندازی پلتفرمی با نام خورشیدک در زمینه صنایع دستی  اقدام به احیا مجدد این هنر دیرین ایرانیان کرده اند . شما در این سیستم راه اندازی شده به راحتی میتواند با گذراندن دوره های آموزش صنایع دستی از صفر تا صد یک هنر را فراگیری کنید و با تولید محصولات خلاق زیبا و جذاب در منزل به درآمد میلیونی دست پیدا کنید .

3 11 - کسب درآمد میلیونی در منزل از صنایع دستی امکان پذیر است ؟ - خورشیدک

فروش محصولات

جالب است بدانید که محصولات تولید شده خود را نیز میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی این مجموعه به فروش برسانید . کار خلاقانه و ارزشمند دیگری که این مجموعه انجام داده است این است که با جمع آوری و معرفی تمامی صنایع دستی ایران و معرفی اساتید مطرح و اثار ایشان در این زمینه مرجعی بزرگ و اساسی از این هنر و صنعت را فراهم نموده اند که این کاری به شدت پسندیده و با ارزش است .

در صورتی که علاقه مند به کسب درآمد میلیونی آن هم در منزل هستید و به همکاری با این مجموعه جوان و پویا  مشتاق هستید میتوانید خورشیدک در انتظار شماست  .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.