×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 16 - معرفی بهترین سایت برای دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن - دانلود انیمیشن

دانلود فیلم در خانه ممکن است بهترین راه حل و سرگرمی برای افراد باشد و در شرایط اقتصاد کنونی نیز سودمند است زیرا یک شکل تفریحی عالی و ارزان را با حداقل هزینه ارائه می دهد.

اغلب اوقات درصورتی که دانلود فیلم ها به صورت رایگان نباشد، هزینه این وب سایت های عضویتی حتی نسبت به خرید یا اجاره فیلم از فروشگاه یا کلوپ ویدیویی همسایه شما نیز با قیمت متوسط تر و بهتری ارائه می شود و همچنین با دانلود فیلم ازین وبسایت ها امنیت و سهولت بیشتری در دریافت فیلم نسبت به محل سکونت خود داشته و از همه مهم تر فیلم سینمایی مورد نظر، در هر زمانی قابل دریافت است، روز یا شب ، هر روز از سال می توانید نسبت به بارگیری آن اقدام کنید و یا با اشتراک در خبرنامه و اعلان های سایت از آخرین فیلم ها و سریال های محبوب و مورد علاقه خود باخبر شوید.

 

فیلم وسریال خارجی

دانلود فیلم خارجی در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده، و روزانه تعداد زیادی از فیلم ها و سریال های خارجی خریداری میشوند و در وبسایت های فارسی زبان قرار میگیرند. بینگ فیلم هم یکی از بهترین این وبسایت هاست، که با قرار دادن فیلم و سریال های خارجی در وبسایت خود، جدیدترین و جذاب ترین آنها را معرفی و پخش میکند.
هرجا که اسم فیلم های خارجی را میشنویم، به دنبال آن از آمریکا و هند یاد میشود، چراکه این دو کشور پربیننده ترین فیلم های تاریخ جهان را ساخته اند، و در جایگاه های برتری قرار دارند. در ایران هم، این دو کشور و سینمایشان، طرفداران بسیاری دارند و روزانه تعداد زیادی از فیلم های هندی و آمریکایی، در وبسایت های فارسی زبان قرار میگرد و دانلود میشود. نباید فرانسه و کره را نیز از یاد برد. فرانسه، زادگاه سینمای جهان است و کره، سینمای تاریخی زیبایی را در بر دارد.

انیمیشن های جدید و سرگرم کننده
دسته ای دیگر از فیلم ها که در سال های اخیر محبوبت بسیاری پیدا کرده، فیلم های انیمیشنی است، در آن ها میتوانند کارهای غیر واقعی انجام دهند، مثلا از سلاح های غیر واقعی استفاده کنند یا صحنه های اغراق آمیز و جالبی خلق کنند. حتی بازیگران در آن لازم نیست مانند بخشی که در یک فیلم واقعی بازی می کنند باشند که توسط جلوه های ویژه و نرم افزارهای کامپیوتری ساخته می شوند و امروزه در بسیاری از سایت های ارائه دهنده فیلم، دانلود و درخواست فیلم های انیمشین یا کارتونی بسیار زیاد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.
از جمله بهترین انیمیشن های سال های اخیر می توان به انیمشن فروزن ، انیمیشن کوکو ، انیمیشن شرک ، انیمیشن عصر یخبندان و انیمیشن ماجاجویی در پاریس اشاره کرد.
وبسایت بینگ فیلم مرجعی جامع برای دانلود انیمیشن جدید و سرگرم کننده با کیفیت بالا و لینک مستقیم می باشد که می توانید علاوه بر دانلود به تماشای آنلاین انیمیشن ها بپردازید.

فیلم وسریال ایرانی

حال نوبت به معرفی فیلم های ایرانی بینگ فیلم میرسد. آیا از دانلود فیلم ایرانی لذت میبرید، و روزانه چند ساعت را به دیدن فیلم و سریال اختصاص میدهید؟ فیلم ایرانی را ترجیح میدهید یا فیلم های خارجی؟
اگر به دنبال جدیدترین و به روزترین فیلم های ایرانی میگردید، میتوانید در بینگ فیلم آنها را پیدا کنید. سینمای ایران در چند سال اخیر توانسته در جشنواره های بزرگ دنیا، جوایز ارزنده ای رابه خود اختصاص دهد. بازیگران و سوپر استارهای ایرانی نیز، با بازی های زیبای خود توانسته اند دنیا را حیرت زده کنند. سوپر استارهایی مثل شهاب حسینی، نوید محمدزاده و … که محبوبیت زیادی را در بین ایرانیان و حتی مردم کشور های خارجی دارند.
با وجود پیشرفت های زیادی که ایران در زمینه سینما داشته است، نمیتوان فیلم های ایرانی و خارجی را با هم مقایسه کرد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.