شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لغو یک‌روزه همه تحریم‌ها یعنی دخترانمان را در اختیار داعش قرارمیدهیم!
    04 تیر 1400 - 13:24
    شناسه : 185174
    0

    حسین شریعتمداری در اظهاراتی تند خطاب به روحانی گفت: باید گفت ملت غیور و جوانان جان‌برکف این کشور نمرده‌اند که جنابعالی در لفافه نسخه فروش ایران و مردم شریف و پاکباخته این مرز و بوم را می‌پیچید! جناب آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست !

    پ
    پ

    - لغو یک‌روزه همه تحریم‌ها یعنی دخترانمان را در اختیار داعش قرارمیدهیم! - لغو

    حسین شریعتمداری با اشاره به سخنان روحانی که گفته بود اگر اختیارات کافی به عراقچی بدهیم می توان تحریمها را همین امروز برداشت،در کیهان نوشت:به وضوح و بدون کمترین تردید می‌توان فهمید که منظور آقای روحانی از اختیاراتی که می‌تواند ظرف یک‌روز به تحریم‌ها خاتمه بدهد چیست؟! باید به همه خواسته‌های آمریکا بی‌کم و کاست تن بدهیم!

    صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم. مردم مظلوم کشورمان را زیر پای تروریست‌های تکفیری قربانی کنیم! زنان و دخترانمان را- نستجیر بالله- به عنوان کنیز – که تصورش هم چندش‌آور و نشانه اوج بی‌غیرتی است-‌ در اختیار داعشی‌ها قرار بدهیم و … غارت ثروت‌های ملی و به بردگی کشاندن ملت و … که بماند !!! آیا اختیارات مورد نظر ایشان که اگر داده شود همه تحریم‌ها یک‌روزه لغو خواهد شد! غیر از این است؟! اگر این نیست، پس چیست؟! آمریکا به صراحت و رسماً و علناً اعلام کرده است که تنها در این صورت تحریم‌ها را لغو می‌کند! باید گفت ملت غیور و جوانان جان‌برکف این کشور نمرده‌اند که جنابعالی در لفافه نسخه فروش ایران و مردم شریف و پاکباخته این مرز و بوم را می‌پیچید ! جناب آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست !
    منبع: دنیای اقتصاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.