جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در شأن لاهیجان با این سبقه فرهنگی بالا نیست که ساخت مجتمع فرهنگی آن نزدیک به دو دهه به طول بیانجامد/ تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد در اولویت کمیته برنامه ریزی قرار دارد
    06 تیر 1400 - 16:47
    شناسه : 185254
    0

    یونس محمودی در نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لاهیحان اظهار داشت: پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد در اولویت کمیته برنامه ریزی قرار دارد.

    پ
    پ
    IMG 20210627 133719 037 - در شأن لاهیجان با این سبقه فرهنگی بالا نیست که ساخت مجتمع فرهنگی آن نزدیک به دو دهه به طول بیانجامد/ تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد در اولویت کمیته برنامه ریزی قرار دارد -

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، یونس محمودی در نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لاهیحان اظهار داشت: پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد در اولویت کمیته برنامه ریزی قرار دارد.

    وی با تقدیر و تشکر از پیگیری های نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، اظهار داشت: نماینده محترم در جذب اعتبارات ملی پروژه ها کمک حال شهرستان بودند.

    فرماندار لاهیجان به اهمیت پروژه مدیریت پسماند و زباله در منطقه تموشل اشاره کرد و گفت: این پروژه باید هرچه سریعتر پیشرفت کند زیرا مدیریت پسماند یکی از بحران های ما بوده و است.

    محمودی با انتقاد از وضعیت پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان، گفت: در شان و منزلت این شهرستان با سابقه ی فرهنگی، تاریخی، هنری، اجتماعی و … نیست که ساخت مجتمع فرهنگی آن نزدیک به دو دهه به طول بیانجامد.

    وی پروژه های تقاطع غیر همسطح میدان گیل، لایروبی لاهیجان رودخانه و آب شرب را دارای اهمیت برشمرد و افزود: پیگیری موثر و مفید مدیران استانی می تواند گره گشا باشد. نماینده عالی دولت در لاهیجان افزود: جذب اعتبارات آشکار و پنهان ملی برای رفع موانع تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام ضروری است.

    فرخی، نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل نیز در این نشست، استفاده درست و بهینه از اعتبارات را خواستار شد و گفت: تصمیم درست می تواند به ما برای به سر انجام رساندن کارها کمک نماید. وی افزود: اعتبارات عمرانی با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم ها و بودجه کشوری با کمبود هایی روبرو شده است که باید با مدیریت درست از اعتبارات موجود بهره برد. نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس خاطر نشان کرد: پیگیری پروژه های عمرانی در سطح استان و کشور در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با همت همه مسئولان گام های مثبتی در جهت توسعه و پیشرفت منطقه برداریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.