شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نقد و بررسی سرویس کارتیه تایگر مدل 2021
    14 تیر 1400 - 17:17
    شناسه : 185474
    0

    تایگر نماد شکوه و جلال و عظمته .. و یکی از بهترین و عجیب ترین حیوانات روی کره زمینه. حالا اگه تایگر با اون همه عظمت و هیبت در صنعت طلا و جواهرات استفاده بشه چی میشه؟

    پ
    پ

    image 5ae1290f2e7592e7f99c12e4271c891620197ee7 - نقد و بررسی سرویس کارتیه تایگر مدل 2021 - آموزش رایگان آشپزی

    تایگر نماد شکوه و جلال و عظمته .. و یکی از بهترین و عجیب ترین حیوانات روی کره زمینه. حالا اگه تایگر با اون همه عظمت و هیبت در صنعت طلا و جواهرات استفاده بشه چی میشه؟

    نتیجه اش میشه سرویس کارتیه تایگر . تایگر خفن با طلا و جواهرات لاکچری ترکیب بی نظیر و منحصر به فردی رو به وجود آورده ترکیبی که حسابی تو دنیای مد و فشن طلا و جواهرات ترکونده و حسابی خوش درخشیده ..درخشش سرویس کارتیه تایگر مثل برق چشمای ببره. همون قدر پرجذبه، ترسناک اما جذاب ..

    سرویس کامل کارتیه تایگر رو میتونین به صورت آنلاین از گالری ربیعی خریداری کنین. کیفیت محصولات تایگر تضمین شده است و همراه با خریدتون ضمانت نامه معتبر ارائه میشه.

    تمام بانوان شیک پوشی که به دنیایی طلا و جواهرات علاقه دارن و از طرفداران پر و پاقرص  زیورالات لاکچری هستن قطعاً نام ‌محصولات خاص کمپانی بزرگ کارتیر رو  شنیدن.

    کمپانی کارتیر از مشهورترین و محبوبترین برندهای  طلا و جواهرات جهان است اما علاوه بر ساخت و طراحی به روز ترین زیورآلات در زمینه تولید و طراحی عینک آفتابی، عطر، ساعت هم  فعالیت میکنه کیفیت، ظرافت و زیبایی برند کارتیه بیشتر افراد را علاقه مند به استفاده از این زیورآلات در استایل خود کرده است . تمامی محصولات به روز برند کارتیه یا کارتیر در گالری طلا و جواهر ربیعی موجود است.

    کمپانی کارتیه در سال ۱۸۴۷ میلادی تاسیس شد از آن زمان تاکنون جزء یکی از برترین برندهای معتبر دنیا و جزء ۱۰۰ برند برتر زیورآلات در جهان است. زیبایی و طرح های هنرمندانه کارتیه  باعث شده که در سرتاسر جهان طرفداران مخصوص به خود را داشته باشه.

     برند کارتیه ابتدا در زمینه زیورالاتی مثل ساعت های مچی فعالیت می کرد و اونا به قدری معتبر بودن که در جشن ها و مراسم های سلطنتی استفاده می شدن.در واقع طبقه سلطنتی، اشراف  و پادشاهان اولین استفاده کننده ها و تبلیغ کنندگان برند کارتیه بودند.

    image 42f02cf560bf96ef90b59f2a925aa251d9b26901 - نقد و بررسی سرویس کارتیه تایگر مدل 2021 - آموزش رایگان آشپزی

    داستان تولد برند محصولات کارتیه یا کارتیر

     اولین بار موسس کمپانی کارتیه با شرکیش دعواش شد نتیجه دعوا تولید ساعت مچی با صفحه تخت بود!! یعنی ما ساعت مچی های صفحه تخت رو مدیون اون دعوا هستیم. بعدش اختلافات شدیدتر شد و طلا و جواهرات کارتیه پا به جهان هستی گذاشتن. همین جوری با دعوا و تلاش و پشتکار و صبر و خلاقیت برند کارتیه متولد شد.

    از زمان تاسیس برند کارتیه  تا کنون شاهد تحولات خاص و عجیبی  در صنعت طلا و جواهرات بودیم .برند کارتیر از گذشته تا به امروز به طبیعت وفادار است و ترجیح می دهد در ساخت جواهرات خود از طرح های طبیعی الهام بگیرد.

     طراحی های خاص و منحصر به فرد زیورآلات کارتیر در صنعت طلا و جواهرات یک انقلاب بزرگ و بسیار عظیم بود به طوری که خیلی از رقبای خود را از میدان خارج کرد. کارتیه همیشه  ترند های خاصی را رو به وجود اورده مثل کارتیه تایگر .

    استفاده از  طرح تایگر در برند کارتیه تایگر بسیار طبیعی و زیباست و نشان دهنده شکوه و عظمت و جلال است و زیبایی خاص و هنری خود را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

     برند کارتیه  با طراحی دستبند و حلقه های تایگر با که باعث شهرت او شد به موفقیت و محبوبیت دوچندان رسید و از آن به بعد نماد تایگر خود را در آیتم های مختلفی هم پیاده کرد .

    یکی از اولین محصولاتی که برند کارتی آن را ارائه کرد دستبند عشق بود. این دستبند در کارگاه نیویورک این مجموعه ساخته شد در واقع طرح خاص دستبند عشق کارتیر باعث شد و تا این نماد یکی از معروفترین و بهترین محصولات زیورآلات در جهان تبدیل شود و بسیار معروف شود.

     بیشترین خریداران و جستجو کنندگان گوگل در حوزه زیورآلات مربوط به همین دستبند عشق کارتیر است دستبند عشق بسیار با وقار زیباست. و این دستبند بیضی شکل بود و برای که خیلی راحت تر در روی دست قرار گیرد باید کاملاً هم اندازه دست باشد و نباید آزادانه روی مچ دست حرکت کند.

     این دستبند ها را می‌توانند خانم‌های شیک پوش ،دخترخانم های جوان و حتی آقایان هم  استفاده کنند. دستبند عشق کارتیر قفل خاصی  ندارد و باید برای باز و بسته کردن آنها از یک پیچ گوشتی ظریف و مخصوصی استفاده کرد.

    سرویس کارتیه تایگر رویایی

    سرویس لوکس کارتیه تایگر با طراحی هنرمندانه و ظریف شامل آیتم های زیر است.

    • گردنبند
    • دستبند
    • گوشواره ها
    • انگشتر

    ترکیب انگشتر و دستبند کارتیه تایگر بسیار معروف و پرطرفداراست. استفاده از ترکیب انگشتر با دستبند تایگر بیشتر مختص زوج‌های جوان و افرادی است که به تازگی ازدواج کرده اند. البته این ترکیب برای دختران جوان هم بسیار مناسب است.

    دستبندهای کارتیر و طلا و جواهرات خاص فقط مختص این خانم ها نیست بلکه  کارتیه در طراحی خاص و هنرمندانه خود از پوشش نقره و پلاتین هم استفاده می کند برای همین آقایان هم می توانند از آنها در استایل خود استفاده کنند.

    image adc4faf96f6d9d53d7c03ed7ed16cd91438f8b52 - نقد و بررسی سرویس کارتیه تایگر مدل 2021 - آموزش رایگان آشپزی

    مدل های جدید سرویس های لوکس کارتیه تایگر،انگشتر و دستبند کارتیه تایگر در گالری ربیعی موجود است میتونین از طریق پیج اینستاگرام یا سایت گالری طلا و جواهر ربیعی در ارتباط باشین و مدل های محبوب خودتون رو سفارش بدین و از اونا لذت ببرین.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.