×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش Bosch در ایران خصوصاً شهر تهران است . در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی بوش و سایر برندهای جهانی و ایرانی انجام می گردد. تعمیرات لوازم آشپزخانه توسط متخصص های متبحر و با تجربه انجام می گردد. ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می دهیم. روبه راه سرویس مکانی است که شما بهترین و مناسب ترین خدمات و سرویس تعمیرات کامل را دریافت می کنید. مهارت تعمیرکاران روبرا سرویس به حدی است که آنها تنها با گرفتن یک فیلم از دستگاه خراب شما می تواند مشکل آن را حدس بزنند و حتی تلفنی آن را برطرف کنند خبرگی و چیره دستی در روبه راه سرویس حرف اول را می‌زند سال های سال کارکردن این مهارت را به تعمیرکاران متخصص ما داده است. تعمیر اسپشیال حرفه ما برای راه اندازی کار مشتری است. همچنین ما مرکزی داریم که در آن صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش می دهیم. لیست آدرس و تلفن بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در دفتر ما محفوظ است. با ما تماس بگیرید تا به منزل شما بیاییم و در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را رفع کنیم . تمام آشپزخانه های ایرانی با ما رو به راه می شود. ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می‌دهیم. چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

1 3 667x500 - روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش Bosch در ایران

 خدمات راه‌اندازی، تعمیر و شارژ و جرم‌زدایی انواع یخچال فریزر و سایدبای‌ساید در محل همانند تعویض گاز یخچال یا تعمیر قطعات موتور یا جانبی یخچال فریزر، باید ابتدا درخواست خود را به صورت اینترنتی در فرم‌ زیر وارد کنید و یا با تلفن زیر تماس حاصل فرمایید که در اسرع‌ وقت از نزدیک‌ترین شعبه موجود، تعمیرکار باتجربه و متخصص روبراه سرویس جهت ارائه سرویس و خدمات یخچال یا فریزر یا سیادبای‌ساید با ارزان‌ترین نرخ قیمت مصوب به آدرس شما اعزام گردد. لیست قیمت روز انواع قطعات فنی و یدکی یخچال و فریزر ساید بای ساید و دو قلو برندهای مختلف
برای خرید قطعه های یدکی یخچال فریزر و ساید زیر قیمت کل بازار ایران را در سایت روبراه سرویس مشاهده می کنید.

2 4 700x467 - روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش Bosch در ایران

سوالات متداول تعمیرات یخچال فریزر بوش :

چرا مواد غذایی در یخچال یخ می زند؟

برودت و دمای مناسب برای یخچال +۴ درجه سانتیگراد می باشد. دمای سردتر باعث یخ زدن مواد غذایی می شود.

در یخچال های ساید بای ساید و یخچال فریزرهای بالاپایین، خرابی دمپر بیشترین دلیل یخ زدن مواد غذایی در یخچال است. دمپر، دریچه ای است میان یخچال و فریزر که بموقع باز و بسته می شود. باز بودن بیش از حد دمپر باعث ایجاد برودت بیش از حد در یخچال می شود. یکی از مهمترین دلایل باز بودن بیش از حد دمپر، خرابی و شکستگی دمپر می باشد. دلیل بعدی برودت بیش از حد یخچال خرابی سنسور یا برد کنترل می باشد.

چرا در فریزر برفک ایجاد می شود؟

باز ماندن طولانی مدت درب فریزر. یا خرابی لاستیک دور درب، باعث ورود هوای محیط به داخل کابین فریزر و ایجاد برفک در فریزر می شود. قبل از همه چیز لاستیک دور درب را چک کنید.

خرابی لولای درب فریزر هم باعث بسته نشدن کامل درب میشود.

در فریزرهای جدید قابلت دیفراست ( برفک زدایی ) اضافه شده است.یکی از دلایل ایجاد برفک در فریزر خرابی مدار دیفراست ( خرابی المنت یا سنسور دیفراست یا ترموفیوز ) می باشد.

دلیل صدای زیاد یخچال چیست؟

اگر صدای زیاد یخچال، با باز شدن درب قطع میشود، قطعا فن یخچال ایراد دارد و باید تعویض شود.

صدای ناهنجار حین کار، معمولا ناشی از خرابی فن کندانسور یا کمپرسور می باشد.

صدای نویز، از برخورد لوله ها به هم می باشد و با خم کردن و قرار دادن لاستیک بین لوله ها می توان صدا را برطرف نمود.

چرا چراغ آلارم یخچال روشن می شود؟

مهمترین دلیل روشن شدن چراغ آلارم در یخچال، باز ماندن طولانی مدت درب یخچال است.

دلیل بعد کاهش برودت در یخچال می باشد. کاهش برودت می تواند در اثر باز بودن طولانی درب، قراردادن ناگهانی مقدار زیاد مواد غذایی در یخچال، قطعی طولانی مدت برق و بروز ایراد فنی در یخچال ایجاد شود.

در صورت روشن شدن چراغ آلارم دکمه آلارم را تحریک کنید و به مدت ۲ الی چهار ساعت صبر کنید تا یخچال کار کند و خنک شود. اگر آلارم برطرف نشد، دستگاه ایراد فنی دارد.

دلیل نشت آب از زیر درب یخچال چیست؟

در قسمت پایین بدنه پشتی یخچال، ناودانی و سوراخی جهت تخلیه آب حاصل از دیفراست یا تعریق وجود دارد. مسدود شدن این سوراخ باعث میشود آب تخلیه نشود و به کف یخچال و در نهایت نشت از زیر درب ایجاد شود.

در این مواقع سوراخ ناودانی دیفراست را توسط جسم باریک و نسبتا نرم ( شبیه نی نوشابه ) باز کنید.

دلیل کاهش برودت یخچال چیست؟

کاهش برودت یخچال، جز جامعترین ایرادات یخچال می باشد.

کاهش برودت می تواند در اثر خرابی برد کنترل،فن ها، موتور، نشت گاز، خرابی سنسور و مجموعه دیفراست ایجاد شود.

چرا بدنه یخچال گرم است؟

در یخچال های جدید لوله گاز گرم از داخل بدنه عبور کرده است

این طراحی دلایل متعددی از قبیل ایجاد دیواره هوایی، کاهش مصرف انرژی، نرم شدن لاستیک دور درب و … می باشد.

پس گرم شدن بدنه یخچال ( خصوصا قسمت جلویی بدنه ) در بعضی یخچال ها طبیعی است و جای نگرانی نیست.

3 2 500x500 - روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش Bosch در ایران

بوش Bosch  آلمان با قدمت چند ده ساله یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در جهان است و تعمیرات آن توسط روبراه سرویس در ایران انجام می گردد. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۱۹۶۱۹ در تهران تماس بگیرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.